Презентація "Ігрові технології навчання як ефективні засоби розвитку пізнавальних інтересів учнів початкової школи"

Про матеріал
Використання ігрових технологій навчання на уроках в початкових класах створюють умови кращого засвоєння нового матеріалу та активізації пізнавальної діяльності учнів. Гра дарує щохвилинну радість, задовольняє актуальні потреби, а ще — спрямована в майбутнє, адже під час гри в дітей формуються та закріплюються властивості, вміння, здібності, потрібні для виконання соціальних, професійних і творчих функцій у майбутньому. Гра — це школа спілкування. Скрізь, де є гра, панує здоров'я та радість.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

“Ігрові технології навчання як ефективні засоби розвитку пізнавальних інтересів учнів початкової школи”

Номер слайду 2

“Гра має важливе значення в житті дитини… Якою буде дитина в грі, такою вона буде і в праці, коли виросте. Тому виховання майбутнього діяча відбувається перш за все в грі.”А. С. Макаренко

Номер слайду 3

Використання ігрових технологій навчання на уроках в початкових класах створюють умови кращого засвоєння нового матеріалу та активізації пізнавальної діяльності учнів, де саме учень сам відкриватиме знання та власну компетентність у різних галузях життя. Актуальність теми

Номер слайду 4

Ігрові технології навчання – це особливий метод навчання, який передбачає засвоєння навчального матеріалу та змісту освіти, формує взаємодію педагога і здобувача освіти за допомогою гри, а також допомагає знайти та отримати бажану ціль, тобто досягти певного результату.

Номер слайду 5

Доступність;Новизна;Поступове зростання складності;Урахування індивідуальних особливостей учнів;Зв’язок ігрової діяльності з іншими формами роботи на уроці. Дидактичні і методичні принципи ігрової діяльності

Номер слайду 6

Функції гри (за Андрєєвом Г. М.)комунікативнаігротерапевтичнадіагностичнакоригуючарозвивальнасамореалізаційна

Номер слайду 7

Переваги ігрової діяльностігру можна використовувати набудь-якому етапі уроку;діти фантазують та виявляють спостережливість;вчаться швидко та логічно мислити;у дітей посилюється увага, наполегливість;виникають позитивні емоції, краще засвоюється учбовий матеріал.граючись, діти навчаються;

Номер слайду 8

Резутьтативність ігрових технологійефективний засіб активізації пізнавальної діяльності учнів;тренування пам’яті;стимуляція розумової діяльності, розвиток уваги і пізнавального інтересу до навчальних предметів;сприяє подоланню пасивності учнів;сприяє посиленню працездатності учнів…

Номер слайду 9

Вибір теми;Визначення мети гри, складу і функцій її учасників;Розроблення моделі гри;Розроблення критеріїв оцінювання роботи учнів;Ознайомлення учнів з метою гри та виробничою ситуацією, розподіл ролей і доведення до їх відома критеріїв оцінювання;Перебіг гри та аналіз результатів;Етапи підготовки та проведення гри(за Е. Хруцьким)

Номер слайду 10

Вона неодмінно проводиться в доброзичливій, творчій атмосфері, викликає в учнів почуття задоволення, радості Гра організовується так, щоб діти могли в ній активно спілкуватися, з максимальною ефективністю використовуючи вивчений матеріал. Гра повинна стимулювати мотивацію навчання, викликати в учнів інтерес і бажання гарно виконати завдання Гру потрібно проводити на основі реальної ситуації спілкування. Вимоги до ігор на уроці

Номер слайду 11

Класифікація ігрових технологій. Комп’ютерні ділові ігриІгрова дискусіяІгрова ситуація. Рольові, ділові навчальні ігриІгри-вправи

Номер слайду 12

Педагогічні ігри – досить велика група методів і прийомів організації педагогічного процесу. Основна відмінність педагогічної гри від гри взагалі полягає в тому, що вона володіє суттєвою ознакою – чітко поставленою метою навчання і відповідним їй педагогічним результатом, які можуть бути обґрунтовані, виділені в явному вигляді й характеризуються навчально-пізнавальної спрямованістю.

Номер слайду 13

Види уроків з використанням ігрових технологій рольові ігри на уроці;ігрова організація навчального процесу з використанням ігрових завдань (урок - змагання, урок - конкурс, урок - подорож, урок - КВК);ігрова організація навчального процесу з використанням завдань, які зазвичай пропонуються на традиційному уроці;використання гри на певному етапі уроку (початок, середина, кінець; знайомство з новим матеріалом, закріплення знань, умінь, навичок, повторення та систематизація вивченого);різні види позакласної роботи (КВК, екскурсії, вечори, олімпіади тощо), які можуть проводитися між учнями різних класів однієї паралелі.

Номер слайду 14

Ігри для навиків читання“Крокуй і думай”“Фантастичні гіпотези”“Роз’єднай слова” Метод “Помилок”“Салат із казок”Ігровий прийом “Перевтілення”“Рольові ігри”

Номер слайду 15

Мовознавчі ігри“Мовознайко”“Сховане правило”“Лото”“Завдання-жарти”“Метаграми”“Кросворди”“Ребуси”“Ланцюжок”“Сходинки”

Номер слайду 16

Математичні ігри“Цікаві квадрати”“Віднови числа”“Забий гол”“Ланцюжок”“Листоноша”“Потяг”“Мікрофон”“Естафета”

Номер слайду 17

Природознавчі ігри“Хто я? Що я?”“Ігри-вікторини”“Поле Чудес”“Друкарська машинка”“Що зайве?”“Кросворди”“Коли це буває?”“Веселий зооцирк”“Хто де живе?”

Номер слайду 18

Класифікація ігор на уроках англійської мови Граматичні ігри. Фонетичні ігри. Лексичні ігри. Тематичні ігриІгри на засвоєння літер алфавіту

Номер слайду 19

Ігри на засвоєння літер алфавіту“Do You Know the ABC?”“Fill in the Missing Letters“Spell Your Name” “Guess the Letter”“Alphabet Train”“The First Letters”“Do You Know the First Letters of These Words?”

Номер слайду 20

Фонетичні ігри“Name the Word”“A Mistake”“What Sound Is It?” “Who Knows the Symbols for the Sounds?”“Who Has the Best Hearing?”“Unusual Telephone”“Who Knows the Symbols for the Sounds Best?”“Words”

Номер слайду 21

Лексичні ігри“Make the Word”“Right Word, Wrong Place”“Who Knows the … Best?” “Presents”“Five Words”“Have you got…?”“Do You Know the First Letter of these Words?”“The Magic Box”“Collective Story”

Номер слайду 22

Тематичні ігри“Bаll Game”“Finish”“Guess” “Who is the Best Reader?”“A Translater”“A Magic Word “Please”“Coloured Flower”“Snowball”“Buying a Ticket”“Pattern Puzzle”

Номер слайду 23

Граматичні ігри“Have You a Pet?”“What Can You Do?”“Adjectives” “Who Has The Best Memory?”“Have you got?”“Verbs”“Where Is The Cat?”“Who Is This?”“What Do You Do Every Morning?”“Numerals”“What Are You Doing?” “What is These in the Bag?” “Sentence Game”

Номер слайду 24

Ігрові технології навчання відрізняються від інших технологій• гра добре відома, звична й улюблена форма діяльності для людини будь-якого віку; • ефективний засіб активізації. У грі легше долаються труднощі, перешкоди, психологічні бар'єри; • мотиваційна за своєю природою (по відношенню до пізнавальної діяльності вона вимагає від учнів ініціативності, творчого підходу, уяви, цілеспрямованості); • дозволяє вирішувати питання передачі знань, умінь, навичок; • багатофункціональна, її вплив на учня неможливо обмежити одним аспектом; • переважно колективна, групова форма роботи, в основі якої знаходиться змагання. В якості суперника може бути як сам учень (переконання себе, покращення свого результату), так і інший; • має кінцевий результат. У грі учасник мас отримати приз: матеріальний, моральний (грамота, широке оголошення результату, заохочення) психологічний (самоствердження, самооцінка); • має чітко поставлену мету й відповідний педагогічний результат

Номер слайду 25

Дякую за увагу!!!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
4.8
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Усач Алла Василівна
    Дякую за чудове узагальнення та конкретні приклади вправ.
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
  2. Сєрокурова Любов Вікторівна
    Прекрасна робота! Розумниця!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Попришко Вікторія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Володінкова Віта
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
pptx
Додано
21 січня 2022
Переглядів
26336
Оцінка розробки
4.9 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку