«Онлайн-дошка - допоміжний інструмент у роботі педагога»

Про матеріал
Технології опрацювання мультимедіа наразі є одним із найперспективніших і найпопулярніших напрямків мотивації учнів до навчального процесу. Мета запропонованого виступу — допомога педагогічному колективу у створення продукту, який передає інформацію шляхом упровадження та використання нових технологій, набору зображень, текстів і даних, що супроводжуються звуком, відео, анімацією й іншими візуальними ефектами.
Перегляд файлу

«Онлайн-дошка - допоміжний інструмент у роботі педагога»

Сдайд 1

Враховуючи, що з листопада 2021 р. наш педагогічний колектив розпочав роботу щодо реалізації нової науково-методичної проблеми  Ось як вона зкучить«Використання компетентнісно зорієнтованих технологій з метою створення навчально-предметного середовища на шляху розвитку успішної особистості, здатної активно впливати на динамічний розвиток країни»  Отже, ми визначаємо шлях до створення саме прийнятного для наших учнів освітнього середовища.

Основна мета діяльності нашого закладу закладу освіти – це безперервний процес підвищення ефективності освітнього процесу з одночасним урахуванням потреб суспільства, а також потреб особистості - здобувача освіти. Цьому сприяє застосування новітніх досягнень педагогіки та психології, використання інноваційних технологій навчання, комп’ютеризація освітнього процесу. Комп'ютеризація суспільства суспільного життя, навчання в усіх галузях науки – це процес, який неможливо зупинити, адже комп'ютерні технології – це наше майбутнє.

Слайд 2

З початку пандемії всім освітянам довелося швидко опановувати нові онлайн-сервіси та додатки. На щастя, стрімкий розвиток технологій дозволяє використовувати віртуальні помічники: онлайн-дошки, сервіси для створення тестів та інтерактивних завдань тощо.

Років десять тому вчительство могло лише мріяти про такі можливості, якби довелося працювати дистанційно. Про «сервіси-помічники» вчителів, без яких важко уявити повноцінне онлайн-заняття йтиметься далі.   Слайд 3

Цифрові інструменти організації зворотного зв’язку стали важливим елементом курсу змішаного навчання, з-поміж яких, як свідчить передовий досвід викладачів, особливе місце займають онлайнові дошки. Слайд 4

Технології опрацювання мультимедіа наразі є одним із найперспективніших і найпопулярніших напрямків мотивації учнів до навчального процесу.

Мета — створення продукту, який передає інформацію шляхом упровадження та використання нових технологій, набору зображень, текстів і даних, що супроводжуються звуком, відео, анімацією й іншими візуальними ефектами.

Хочеться згадати слова відомого філософа Конфуція  Слайд 5

«Розкажи мені – і я забуду, покажи мені – я запам’ятаю, дай мені це зробити

– і я зрозумію».

 

 

На наступному слайді зображено деякі види інтелектуальних дошок. Деякі з них призначено  для  малювання, зберігання нотаток, створення інтерактивних плакатів, але найбільшою популярністю користуються віртуальні дошки для організації сумісної роботи учня та вчителя із можливістю спільного редагування.

 

C:\Users\User\Desktop\Падлет\Схема онлайн дошки.png

На онлайн дошках можна розміщувати завдання і спільно виконувати їх, поширювати навчальну інформацію,  збирати ідеї для проєктів та обговорень. 

Перші інтерактивні (електронні, віртуальні або онлайн) дошки з’явилися в 2006–2007 рр. Та 2020–2021-й рр. – час справжнього розквіту їх використання шкільними вчителями.

Найбільш популярна онлайн-дошка – Padlet. 

Її просто опанувати та легко застосовувати для навчання.

Padlet дозволяє розміщувати на одній стрінці різноманітний контент: фотографії, малюнки, аудіофайли, відеоролики, нотатки, покликання на інші сайти мережі Інтернет.

Цей сервіс надає 3 безкоштовні дошки, яких, у цілому, вистачає для роботи з класом.

Для того, щоб скористатися можливостями сервісу необхідно:

1. Завантажити сайт http://ru.padlet.com/ та зареєструватися на ньому, що у подальшому дозволить редагувати створені дошки. Зауважимо! Працювати з Padlet можливо й без реєстрації, для цього достатньо натиснути кнопку Создать стену на головній сторінці сервісу, але в цьому разі дошка буде доступною для редагування тільки 24 години.

2. Оформити та наповнити даними дошку. Оформлення дошки розпочинається з кнопки Змінити стіну. На вкладці, що відкриється у полі Назва ви зможете ввести назву дошки, а у полі Опис – опис дошки, натиснувши кнопку Обои зможете обрати фон для оформлення стіни.

Для додавання на стіну інформації необхідно двічі клацнути на вільному місці дошки, після чого з’явиться фрейм, у який ви зможете додати посилання, знімок з веб-камери або файл з комп’ютера. Ширина фрейму регулюється мишкою.

3. Організувати сумісний доступ користувачів до дошки. Кожна дошка має свою унікальну адресу, яку можна повідомити іншим користувачам з метою спільного наповнення та редагування. Для налаштування доступу до дошки необхідно клацнути кнопку Изменить поточную стену. На вкладці, що відкриється клацніть кнопку Приватность. У вікні, що відкриється задайте відповідний рівень доступу до дошки: Может просматривать (користувачі можуть тільки переглядати пости);Может писать (користувачі можуть переглядати і додавати власні пости); Может изменять настройки (користувачі можуть переглядати, писати редагувати будь-які пости).

Зазначимо, що створену дошку можна розмістити в соціальних мережах (Facebook, Twitter, Google+ та ін.), зберігати у вигляді електронного документа у форматах PDF, Exel, або відправити електронною поштою, вставити у власну сторінку або блог за допомогою html-коду, а також використовувати мобільну версію з QR кодом. Для цього необхідно скористатися кнопкою Выставить/Экспортировать.

Соціальний сервіс Padlet поступово набуває свого поширення у навчально-виховному процесі, зокрема його можна застосовувати:

 для „мозкового штурму”, на етапі  узагальнення та систематизації знань;

 як майданчик  для розміщення навчальної інформації;

 для спільного або індивідуального виконання  домашнього завдання; 

 як місце для збирання ідей для проєктів та їх обговорення.

Отже, можна зробити висновок, що Отже,  Padlet – це зручний, легкий у роботі сервіс, призначений для збереження, організації та спільної роботи з різним контентом у визначеному віртуальному просторі. Його застосування  у навчальній діяльності, на нашу думку, сприятиме формуванню таких навичок сучасного фахівця, як критичне мислення, творче вирішення завдань, конструктивне спілкування й обговорення, співпраця.

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
21 січня 2022
Переглядів
479
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку