Презентація "Імідж ділової жінки" до предмету "Ділова етика і культура спілкування".
в. ИСНОВОК Імідж — один із головних елементів, що визначає успішність ділової людини. Уміння одягатися - це наука і мистецтво, і цьому мистецтву треба вчитися. Тож і ми, учениці ДНЗ «Запорізьке вище професійне училище», отримуючи знання з професії «Адміністратор», як і всі українські ділові жінки, намагаємося виглядати стильно, бо розуміємо, що для ділової жінки це вміння найбільш важливе, адже від того, яке враження справляє ділова жінка, залежить ставлення відвідувачів, клієнтів, співробітників і партнерів до неї самої і до установи в цілому.
Використана література. Дякуємо за увагу!1. Тимошенко НЛ. Одяг ділової людини // Політика і час. — 2000. — № 1-2.2. Палеха Ю. Іміджологія: Навчальний посібник/ Юрій Палеха,; За заг. ред. З. І. Тимошенко; Європейський ун-т. - К.: Вид-во Європейського ун-ту, 2004, 2005. - 322 с.3. Фотографії з сайту [Електронний ресурс ]. - Режим доступу:https://www.google.com.ua/search?q=%D0%BE%D0%B4%D1%8 F%D0%B3+%D0%B4%D1%96%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%97+%D0%B6%D1%96%D0%BD%D0%BA%D0%B8&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ah. UKEwi. Cpou. Zj9 La. Ah. VHax. QKHVah. Dg. YQ_AUICig. B&biw=1920&bih=925