Презентація "Інформаційно-комунікаційні технології"

Про матеріал
Цікавий матеріал про використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках географії
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інформаційні технології — вимога сьогодення, що дозволяє створити суспільство, засноване на знаннях. Новітні інформаційні технології стрімко ввірвались до всіх сфер нашого життя, стали такою ж реальністю, як телефонний зв'язок чи подорожування літаком. Вони спрощують спілкування та співробітництво. Суспільство, яке дбає про своє майбутнє, має усвідомити колосальні можливості, привнесені новими інформаційними технологіями та навчитися грамотно застосовувати їх, у першу чергу, в освіті.

Номер слайду 2

На мій погляд комп’ютерні технології сприяють:- засвоєнню і учнем, і учителем нових важливих знань, умінь, навичок;- самоосвіті й самовдосконаленню особистості учня й учителя;- ідеально підходять для вивчення й викладання географії;- можуть використовуватися у всіх видах урочної і позаурочної діяльності.

Номер слайду 3

Основні напрямки використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках географії: 

Номер слайду 4

Наприклад, під час вивчення нового матеріалу з теми «Клімат» як наочність можна використати комп'ютерну презентацію «Клімат нашої планети».  

Номер слайду 5

Під час вивчення негативного впливу на клімат учитель чи учень демонструє слайд 2 на якому показані чинники зміни клімату на землі.

Номер слайду 6

На слайдах 6,7,8… зображені природні зміни клімату, особливо глобальне потепління, яке також висвітлюється і в наступних слайдах,але причини потепління можна показати різні.

Номер слайду 7

На цьому уроці під час закріплення знань можна запропонувати школярам перевірити свої знання шляхом вико­нання тестових завдань.

Номер слайду 8

Для вивчення клімату нашої планети (як і клімату України) можна створити слайд-шоу із зображенням процесів які відбуваються на планеті під дією зміни клімату. От же, результати нашого дослідження дали змогу дійти висновку, що використання комп'ютерних презентацій на певних уроках географії підвищують пізнавальний інтерес учнів та рівень засвоєння навчального матеріалу.

Номер слайду 9

Проте виникають і труднощі вико­ристання презентацій на уроках, зу­мовлені необхідністю попередньої під­готовки слайд-шоу, доступом до мере­жі Інтернет, застосуванням у роботі мультимедійного екрана.

Номер слайду 10

Для розвитку логічного мислення учнів, можна скласти невеличкі головоломки та логічні ланцюжки, які записуються не на дошці, а на флешку , а потім, за допомогою комп’ютера, використовуються на уроці. Ось деякі з них:  1) складіть слово і дайте визначення поняття : а) т ф л о р с і е а – літосфера; б) р а м и д е н і – меридіан 2) закінчіть речення :  а) географічний центр України знаходиться у.......; б) найбільша пустеля ……. знаходиться на материку………..;  3) заповніть пропуски у реченні :  а) коли дві літосферні плити..............., то утворюються гори; б) Африка – це най..............материк планети.  4) логічний ланцюжок (треба відкинути зайве слово і пояснити чому воно зайве) а) термометр; а) Дніпро а) Херсонб) барометр; б) Пд. Буг б) Луцькв) сейсмограф; в) Світязь; в) Миколаїв г) гігрограф. г) Дністер. г) Кривий Ріг

Номер слайду 11

Завдяки інтерактивним формам навчання, учень з пасивного слухача перетвориться на активного учасника учбового процесу. А це, на мій погляд, є важливим елементом навчання і виховання майбутнього громадянина нашої держави з активною життєвою позицією.   

pptx
Додано
30 червня 2019
Переглядів
1086
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку