Інформаційні технології — вимога сьогодення, що дозволяє створити суспільство, засноване на знаннях. Новітні інформаційні технології стрімко ввірвались до всіх сфер нашого життя, стали такою ж реальністю, як телефонний зв'язок чи подорожування літаком. Вони спрощують спілкування та співробітництво. Суспільство, яке дбає про своє майбутнє, має усвідомити колосальні можливості, привнесені новими інформаційними технологіями та навчитися грамотно застосовувати їх, у першу чергу, в освіті.
На мій погляд комп’ютерні технології сприяють:- засвоєнню і учнем, і учителем нових важливих знань, умінь, навичок;- самоосвіті й самовдосконаленню особистості учня й учителя;- ідеально підходять для вивчення й викладання географії;- можуть використовуватися у всіх видах урочної і позаурочної діяльності.
Для вивчення клімату нашої планети (як і клімату України) можна створити слайд-шоу із зображенням процесів які відбуваються на планеті під дією зміни клімату. От же, результати нашого дослідження дали змогу дійти висновку, що використання комп'ютерних презентацій на певних уроках географії підвищують пізнавальний інтерес учнів та рівень засвоєння навчального матеріалу.
Для розвитку логічного мислення учнів, можна скласти невеличкі головоломки та логічні ланцюжки, які записуються не на дошці, а на флешку , а потім, за допомогою комп’ютера, використовуються на уроці. Ось деякі з них: 1) складіть слово і дайте визначення поняття : а) т ф л о р с і е а – літосфера; б) р а м и д е н і – меридіан 2) закінчіть речення : а) географічний центр України знаходиться у.......; б) найбільша пустеля ……. знаходиться на материку………..; 3) заповніть пропуски у реченні : а) коли дві літосферні плити..............., то утворюються гори; б) Африка – це най..............материк планети. 4) логічний ланцюжок (треба відкинути зайве слово і пояснити чому воно зайве) а) термометр; а) Дніпро а) Херсонб) барометр; б) Пд. Буг б) Луцькв) сейсмограф; в) Світязь; в) Миколаїв г) гігрограф. г) Дністер. г) Кривий Ріг