Дана презентація має за мету популяризувати використання комп'ютерних програм та інформаційних технологій, щоб підвищити якість вивчення аглійської мови в школі.
Презентація проекту: “Впровадження інформаційно – комунікаційних технологій при вивченні англійської мови. ”
Номер слайду 2
Тема: Впровадження інформаційно – комунікаційних технологій при вивченні англійської мови. Мета: Підвищення якості вивчення аглійської мови в середній школі шляхом використання комп’ютерних програм та інформаційних технологій. Завдання: Зацікавити англійською мовою (здійснюється перенесення учнів в іншомовну ситуацію, наближену до реального життя) Унаочнити навчальний матеріал (можливість поєднання чуттєвих, слухових та зорових компонентів впливу на сприйняття тексту) Розширити знання учнів з певної навчальної теми (відповідні СD диски надають безліч цікавої та корисної ілюстрованої інформації за темами) Створити умови для перевірки та самоперевірки набутих знань і умінь.
Номер слайду 3
Актуальність: Істотне розширення можливостей вчителя по індивідуалізації навчання Вивільнення часу вчителя для творчої діяльності за рахунок комп’ютера Використання в процесі навчання готових програм та матеріалів Можливість вибору учням для себе оптимального обсягу і швидкості засвоєння матеріалу Здатність накопичувати статистичну інформацію (кількість помилок, правильних і неправильних відповідей) в ході навчального процесу Неможливість вилучення комп’ютера з процесу навчання
Номер слайду 4
Порівняння традиційного навчання з комп’ютерним Традиційне навчання Лінійний текст (текст без інших додаткових джерел) Можлива відсутність мотивації й зацікавленості в навчанні Обмежена кількість інформації, вибору, часто застарілі дані Контроль вчителя Спілкування з вчителем Комп’ютерне навчання Мультимедійний текст (відео-, аудіо можливості, зв’язок з великою кількістю різноманітних джерел) Висока мотивація і зацікавленість у навчанні Необмежена кількість свіжої автентичної інформації, широкий вибір. Самоконтроль і координація навчального процесу вчителем Можливості спілкування з носіями мови, ознайомлення з їх культурою
Номер слайду 5
Принципи комп’ютеризованого навчання: - Індивідуалізація (можливість персонально працювати з кожним учнем, враховуючи його здібності, рівень знань, умінь та навичок) - Диференціація (можливість вибору навчальних завдань певної складності, кількості та в відповідній послідовності) - Інтенсифікація (різноманітність засобів презентації навчального матеріалу, його структурування з широким залученням інтерактивних форм і видів роботи)
Номер слайду 6
Дидактичні функції: Пізнавальна (отримання необхідної інформації та використання навч. програм з текстами, звуком, зображенням, відео – сприяє пізнавальній активності учнів) Розвиваюча (розвиток сприйняття, логічного мислення, пам’яті, уяви) Тренувальна (можливість самостійно у нетрадиційній формі тренуватись та перевірити свій рівень знань та умінь з певної теми, визначити конкретні програми, допрацювати їх з метою покращення своїх результатів) Діагностична (дає змогу вчителеві швидко здійснити контроль та з’ясувати рівень засвоєння навч. теми) Комунікативна (подолання бар’єру боязливості)
Номер слайду 7
Сильні сторони : Можливість використання вчителем нових програм та матеріалів, які використовуються в Європі та світі Додаткове джерело інформації по предмету Можливість отримання доступу до художніх текстів газет, журналів, словників, підручників Індивідуальний підхід у навчанні, ефективність подання нового матеріалу в зручній для сприйняття формі Комп’ютер використовується як допоміжний засіб при навчанні вимові, усному мовленні, читанню, письму, при відпрацюванні граматичного матеріалу. Створення сприятливих можливостей для самостійної роботи учнів на уроках англійської мови Зняття негативного психологічного фактору, такого як ‘‘страх’’, який не дозволяє учням показати свої реальні знання Досягається велика об’єктивність оцінки Відбувається самоконтроль отриманих знань
Номер слайду 8
Слабкі сторони: Не готовність вчителів до впровадження комп’ютерів у навчанні іноземних мов Недостатнє володіння комп’ютером (вчителі - учні) Прагнення вчителів до звичайних форм навчання Відсутність інформації про спеціальні програми розроблені для вивчення іноземних мов та навиків роботи з ними Гострий дефіцит безпосереднього спілкування вчителя і учня (‘‘живого’’ слова вчителя) Відношення учнів до навчальних програм, як до гри, що не накладає на них ніяких зобов’язань Відсутність матеріально – технічного забезпечення кабінетів англ. мови.
Номер слайду 9
Можливості: Можливість постійно підвищувати власний професійний рівень володіння мовою Освоєння навиків в роботі з спеціалізованими програмами розробленими для вивчення англійскої мови Публікація творчих робіт учнів на освітніх та художніх сайтах і одержання відгуків на них Участь в різноманітних конкурсах, олімпіадах, текстових і голосових чатах Створення та проведення спільних телекомунікаційних проектів
Номер слайду 10
Очікувані результати: Підвищення інтенсивності навчального процесу Швидке і краще засвоєння матеріалу Підвищення свідомості і інтересу до вивчення англійскої мови Створення сприятливих умов для самостійної роботи учнів на уроці
Номер слайду 11
Завдання: Залучити до роботи над новими навчальними матеріалами фахівців з даного предмету Провести пошукову роботу по забезпеченню кабінетів англійської мови електронною навчальною продукцією Провести навчання комп’ютерної грамотності Застосовувати метод інтернет – проектів на уроках англійської мови
Номер слайду 12
Висновок: Комп’ютер виступає як: Ефективний допоміжний технічний наочно – слуховий засіб Допоміжний засіб учбово – пізнавальної діяльності учнів Засіб підвищення мотивації та бажання учнів вивчати англійську мову Швидкий та ефективний засіб оцінювання та контролю знань, вмінь та навичок учнів Засіб підвищення інтерактивної та комунікативної діяльності Комп’ютер дозволяє: Відійти від традиційних форм навчання Оптимізувати засвоєння мовних структур та граматичних правил Подолати монотонність заняття при формуванні мовленєвої та комунікативної компетенції учнів