Презентація "Інклюзія в дошкільному закладі освіти. Алгоритм дій керівника"

Про матеріал
В презентації проаналізована нормативно-правова база з питань інклюзії в дошкільному закладі освіти та визначені покрокові дії керівника
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інклюзія в дошкільному закладі освіти. Алгоритм дій. Комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр»Коростишівської міської ради Житомирської областіАлла Гребенюк, директор КУ «Коростишівський ІРЦ»

Номер слайду 2

Закон України «Про освіту»Стаття 1. Основні терміни та їх визначення інклюзивне навчання - система освітніх послуг, гарантованих державою, що базується на принципах недискримінації, врахування багатоманітності людини, ефективного залучення та включення до освітнього процесу всіх його учасників; інклюзивне освітнє середовище - сукупність умов, способів і засобів їх реалізації для спільного навчання, виховання та розвитку здобувачів освіти з урахуванням їхніх потреб та можливостей; особа з особливими освітніми потребами - особа, яка потребує додаткової постійної чи тимчасової підтримки в освітньому процесі з метою забезпечення її права на освіту;

Номер слайду 3

Закон України «Про освіту» Стаття 3. Право на освіту П.2. В Україні створюються рівні умови доступу до освіти. Ніхто не може бути обмежений у праві на здобуття освіти. Право на освіту гарантується незалежно від віку, статі, раси, стану здоров’я, інвалідності, громадянства, національності, політичних, релігійних чи інших переконань, кольору шкіри, місця проживання, мови спілкування, походження, соціального і майнового стану, наявності судимості, а також інших обставин та ознак. П.6. Держава створює умови для здобуття освіти особами з особливими освітніми потребами з урахуванням індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів, а також забезпечує виявлення та усунення факторів, що перешкоджають реалізації прав і задоволенню потреб таких осіб у сфері освіти.

Номер слайду 4

Закон України «Про дошкільну освіту» Стаття 9. Здобуття дошкільної освіти. П.1. Громадяни України незалежно від раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, стану здоров’я, особливих освітніх потреб, складних життєвих умов, місця проживання, мовних або інших ознак мають рівні права на здобуття дошкільної освіти у закладах дошкільної освіти незалежно від підпорядкування, типів і форми власності, а також у сім'ї. П.5. Діти, у тому числі діти з особливими освітніми потребами, можуть здобувати дошкільну освіту за бажанням батьків або осіб, які їх замінюють Стаття 12. Типи закладів дошкільної освіти. П.3. Для задоволення освітніх, соціальних потреб, організації корекційно-розвиткової роботи у складі закладів дошкільної освіти на підставі письмового звернення батьків або законних представників особи з особливими освітніми потребами в обов’язковому порядку утворюються інклюзивні та/або спеціальні групи для виховання і навчання дітей з особливими освітніми потребами.

Номер слайду 5

Дії керівника закладу дошкільної освітиу разі створення інклюзивної групи

Номер слайду 6

Дії керівника закладу дошкільної освітиу разі створення інклюзивної групи

Номер слайду 7

Директор закладу дошкільної освіти несе відповідальність за організацію та якість освіти, зокрема інклюзивної. ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!п.3 Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 р. № 530

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Інкл
Додано
22 квітня 2020
Переглядів
1332
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку