Презентація "Інноваційні підходи до формування системи біологічних понять"

Про матеріал

Знання людини складаються з понять, які установлюються наукою та словесно виражаються через терміни та допомагають людині в її русі до пізнання світу. Презентація ознайомить педагогів з етапами та способами формування окремих понять зокрема та застосовувати їх на уроках

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

ОСНОВНІ ЕЛЕМЕНТИ СУЧАСНОЇ СИСТЕМИ ЗНАНЬ БІОЛОГІЧНІ ФАКТИ ПОНЯТТЯ ЗАКОНИ, ТЕОРІЇ СУЧАСНІ КОНЦЕПЦІЇ

Номер слайду 3

ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ БІОЛОГІЧНИХ ПОНЯТЬ ЧУТТЄВО-ЕСТЕТИЧНЕ СПРИЙНЯТТЯ АБСТРАГУВАННЯ ПРАКТИЧНО- ПЕРЕТВОРЮВАЛЬНИЙ

Номер слайду 4

СПОСОБИ ФОРМУВАННЯ БІОЛОГІЧНИХ ПОНЯТЬ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЙНОЇ ОСНОВИ ДІЙ СКЛАДАННЯ ОРІЄНТОВНОЇ ОСНОВИ ДІЙ ПРАКТИЧНЕ ОПЕРУВАННЯ ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ ЗА ДОПОМОГОЮ МОВИ РОЗУМОВА ОРІЄНТАЦІЯ ПОНЯТТЯ

Номер слайду 5

ОСНОВНІ КОМПОНЕНТИ БІОЛОГІЧНИХ ПОНЯТЬ СУТНІСТЬ – формування в учнів понять, які відображають суттєві співвідношення в реальній дійсності

Номер слайду 6

ОСНОВНІ КОМПОНЕНТИ БІОЛОГІЧНИХ ПОНЯТЬ ЗМІСТ – виявлення суттєвих співвідношень дійсності, їх виділення і закріплення у словах ОСНОВА – утворення інформаційних відношень між поняттями і словами, що їх позначають

Номер слайду 7

ОСНОВНІ КОМПОНЕНТИ БІОЛОГІЧНИХ ПОНЯТЬ УМОВА - виділення, абстрагування відносин між об’єктами; - виявлення узагальненості та сутності цих об’єктів; - закріплення даних співвідношень у словах

Номер слайду 8

ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ ПОНЯТЬ  Організація спостережень окремих об’єктів і явищ  Збагачення спостережень  Визначення загальних і суттєвих ознак предметів і явищ  Уточнення  Визначення поняття  Вправи з практичного застосування понять  Розширення і поглиблення понять

Номер слайду 9

СУЧАСНІ КОНЦЕПЦІЇ ФОРМУВАННЯ БІОЛОГІЧНИХ ПОНЯТЬ АСОЦІАТИВНО-РЕФЛЕКТОРНА ВІДЧУТТЯ І СПРИЙНЯТТЯ АНАЛІЗ І СИНТЕЗ УЯВЛЕННЯ СУДЖЕННЯ ПОНЯТТЯ

Номер слайду 10

СУЧАСНІ КОНЦЕПЦІЇ ФОРМУВАННЯ БІОЛОГІЧНИХ ПОНЯТЬ ТЕОРІЯ ПОЕТАПНОГО ФОРМУВАННЯ ПОНЯТЬ 1. Система орієнтирів, демонстрація зразків 2. Орієнтувальна основа дій 3. Узагальнення

Номер слайду 11

СУЧАСНІ КОНЦЕПЦІЇ ФОРМУВАННЯ БІОЛОГІЧНИХ ПОНЯТЬ ЗМІСТОВНО-ГЕНЕТИЧНА Навчально-пізнавальні мотиви Навчальні завдання Навчальні дії:  вичленовування проблеми;  виявлення загального способу її вирішення;  моделювання загальних зв’язків; конкретизація і збагачення загальних зв’язків Контроль за ходом і результатами діяльності Оцінка з позицій поставлених завдань

Номер слайду 12

ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ БІОЛОГІЧНИХ ПОНЯТЬ 1 ЕТАП – ОРГАНІЗАЦІЙНО-МОТИВАЦІЙНИЙ 1. ОРГАНІЗАЦІЯ СУБ’ЄКТ-СУБ’ЄКТНОЇ ВЗАЄМОДІЇ 2. ВИКЛИК ВХІДНОЇ МОТИВАЦІЇ 3. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ ТА ЖИТТЄВОГО ДОСВІДУ УЧНІВ

Номер слайду 13

2 ЕТАП – КОГНІТИВНО - ДІЯЛЬНІСНИЙ ЦІЛЕПОКЛАДАННЯ ЗАНУРЕННЯ (виконання дій) ПІДКРІПЛЕННЯ І ПОСИЛЕННЯ МОТИВАЦІЇ

Номер слайду 14

3 ЕТАП – КОРЕКЦІЙНО-РЕФЛЕКСИВНИЙ МОТИВАЦІЯ ПЕРСПЕКТИВИ КОНТРОЛЬ ТА САМОКОНТРОЛЬ КОРЕКЦІЯ РЕФЛЕКСІЯ

Номер слайду 15

АБСТРАГУВАННЯ КОНКРЕТИЗАЦІЯ АНАЛІЗ СИНТЕЗ ПОРІВНЯННЯ КЛАСИФІКАЦІЯ ВИСНОВКИ УЗАГАЛЬНЕННЯ СИСТЕМАТИЗАЦІЯ

Номер слайду 16

Нюховий нерв Нюхові клітини носа Смаковий нерв Смакові клітини язика Аферентні нейрони Рецептори шкіри Слуховий нерв Вухо Зоровий нерв Око Центральна частина Провідна частина Периферійна частина ПОНЯТТЯ АНАЛІЗАТОР

ppt
Пов’язані теми
Біологія, Презентації
Додано
4 липня
Переглядів
91
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку