Презентація "Інструктивно – методичні поради щодо організації освітнього процесу"

Про матеріал
Організація освітнього процесу врегульована Законом України “Про повну загальну середню освіту“ (стаття 10). У цій статті треба звернути увагу на те, що: Освітній процес організовується, зокрема, відповідно до освітньої програми. Освітній процес організовується в безпечному освітньому середовищі та здійснюється з урахуванням вікових особливостей, фізичного, психічного та інтелектуального розвитку дітей, їхніх особливих освітніх потреб. Освітній процес організовується в межах навчального року, що розпочинається в День знань – 1 вересня, триває не менше 175 навчальних днів і закінчується не пізніше 1 липня наступного року
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інструктивно – методичні поради щодо організації освітнього процесу у КОМУНАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ “ШАРІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВАЛКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ” у 2020/2021 навчальному році та нормативно – правове забезпечення 2021/2022 навчального року Кожеурова Т.О.,заступник директора з НВР

Номер слайду 2

Які законодавчі документи дослідити, щоб організувати освітній процес? ЗАКОНИ: «Про освіту» від 05.09.201 7 року №2145­VIII (із змінами); «Про повну загальну середню освіту» від 16.01 .2020 року № 463­IX; РОЗПОРЯДЖЕННЯ: «Про затвердження плану заходів на 2017­2029 роки із запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»» від 1 3 грудня 201 7 р. № 903­р.  «Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року» від 14 грудня 2016 р. №988­ро

Номер слайду 3

Які законодавчі документи дослідити, щоб організувати освітній процес? Постанова МОЗ від 26.08.2021 р. №9 “Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв’язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)” Постанова МОЗ від 23.08.2021 р. №8 “Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах дошкільної освіт на період карантину у зв’язку поширенням коронавірусної хвороб (COVID-19)”

Номер слайду 4

Які законодавчі документи дослідити, щоб організувати освітній процес? НАКАЗ МОН від 17.08.2021 №914 “Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів з навчальних предметів у 2021/2022 навчальному році” НАКАЗ МОН від 17.08.2021 № 913 “Про проведення Всеукраїнських учнівських Інтернет-олімпіад у 2021/2022 навчальному році” НАКАЗ «Деякі питання організації дистанційного навчання» від 08.09.2020 №111 5, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 28.09.2020 № 941 /35224

Номер слайду 5

НАКАЗИ Наказ Міністерства освіти і науки України від 05.05.2021 № 498 “Деякі питання проведення у 2022 році зно результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти” Наказ Міністерства освіти і науки України від 13 липня 2021 р. № 813 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти” Наказ МОН від 8 вересня 2020 року №1115 і зареєстровано в Міністерстві юстиції 28 вересня 2020 року за №941/35224 “ Деякі питання організації дистанційного навчання ”

Номер слайду 6

НАКАЗИ Наказ МОН України №795 від 12.07.2021 року "Про надання грифу  «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» модельним навчальним програмам для закладів загальної середньої освіти« Наказ Міністерства освіти і науки України від 05.05.2021 № 498 “Деякі питання проведення у 2022 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти”

Номер слайду 7

НАКАЗИ Наказ МОЗ №2205 від 25.09.2020  “Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти”  Наказ МОН від 8 вересня 2020 року №1115 і зареєстровано в Міністерстві юстиції 28 вересня 2020 року за №941/35224 “Деякі питання організації дистанційного навчання”  Наказ МОН України “Про затвердження типової освітньої програми для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти” від 19 лютого 2021 року № 235

Номер слайду 8

ЛИСТИ Лист Міністерства освіти і науки України від 16.07.2021 № 1/9-362 “Деякі питання організації виховного процесу у 2021/2022 н. р. щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок” Лист Міністерства освіти і науки України від 16.07.2021 № 1/9-363 “Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти у 2021/2022 н. р.” Лист МОН № 1/9-404 від 09.08.21 року "Про переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2021/2022 навчальному році" 

Номер слайду 9

ЛИСТИ Лист Міністерства освіти і науки України від 07.07.2021 № 1/9-347/26-04/19995/2-21 “Щодо окремих питань організації харчування у 2021-2022 роках у закладах дошкільної, загальної середньої освіти” Лист Міністерства освіти і науки України від 07 липня 2021 р. № 1/9-344 «Планування роботи закладу дошкільної освіти на рік» Лист ІМЗО від 11.08.2021 № 22.1/10-1775 “Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2021/2022 навчальному році”

Номер слайду 10

ВАЖЛИВО Методичні рекомендації щодо особливостей організації освітнього процесу у першому (адаптивному) циклі / 5 класах закладів загальної середньої освіти за Державним стандартом базової середньої освіти в умовах реалізації концепції «Нова українська школа»

Номер слайду 11

Як організувати освітній процес у 2021/2022 н.р.? Організація освітнього процесу врегульована Законом України “Про повну загальну середню освіту“ (стаття 10). У цій статті треба звернути увагу на те, що: Освітній процес організовується, зокрема, відповідно до освітньої програми. Освітній процес організовується в безпечному освітньому середовищі та здійснюється з урахуванням вікових особливостей, фізичного, психічного та інтелектуального розвитку дітей, їхніх особливих освітніх потреб. Освітній процес організовується в межах навчального року, що розпочинається в День знань – 1 вересня, триває не менше 175 навчальних днів і закінчується не пізніше 1 липня наступного року.

Номер слайду 12

Як організувати освітній процес у 2021/2022 н.р.? Структура і тривалість навчального року, навчального тижня, навчального дня, занять, відпочинку між ними, форми організації освітнього процесу визначаються педагогічною радою закладу освіти в межах часу, передбаченого освітньою програмою, відповідно до обсягу навчального навантаження, встановленого відповідним навчальним планом, та з урахуванням вікових особливостей, фізичного, психічного та інтелектуального розвитку дітей, особливостей регіону тощо. Безперервна навчальна діяльність учнів закладів загальної середньої освіти не може перевищувати 35 хвилин (для 1 року навчання), 40 хвилин (для 2–4 років навчання), 45 хвилин (5–12 років навчання), крім випадків, визначених законодавством.

Номер слайду 13

Увага! Звертаю вашу увагу, що наступний рік буде унікальним, бо діятимуть 2 державні стандарти, а не 3: Державний стандарт початкової освіти й Держстандарт для 5–11 класів. А через рік знову діятимуть 3 державні стандарти; Освітня програма – це єдиний комплекс освітніх компонентів, спланованих і організованих закладом загальної середньої освіти для досягнення учнями результатів навчання. Основою для розроблення освітньої програми є Державний стандарт загальної середньої освіти відповідного рівня.

Номер слайду 14

Нормативні документи, які регламентують формування освітньої програми Стаття 11 Закону України “Про повну загальну середню освіту“; Накази МОН “Про затвердження типових освітніх програм”; Навчальні програми (сайти МОН, ІМЗО, щорічний лист МОН про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання в закладах освіти Санітарний регламент для ЗЗСО (варто періодично поновлювати в пам’яті й досліджувати гранично-допустиме навчальне навантаження).

Номер слайду 15

Закон України “Про повну загальну середню освіту Звернути увагу: Освітній процес організовується, зокрема, відповідно до освітньої програми; Освітній процес організовується в безпечному освітньому середовищі та здійснюється з урахуванням вікових особливостей, фізичного, психічного та інтелектуального розвитку дітей, їхніх особливих освітніх потреб; Освітній процес у закладах загальної середньої освіти організовується в межах навчального року, що розпочинається в День знань – 1 вересня, триває не менше 175 навчальних днів і закінчується не пізніше 1 липня наступного року;

Номер слайду 16

ЗВЕРНУТИ УВАГУ Структура і тривалість навчального року, навчального тижня, навчального дня, занять, відпочинку між ними, форми організації освітнього процесу визначаються педагогічною радою закладу освіти в межах часу, передбаченого освітньою програмою, відповідно до обсягу навчального навантаження, встановленого відповідним навчальним планом, та з урахуванням вікових особливостей, фізичного, психічного та інтелектуального розвитку дітей, особливостей регіону тощо; Безперервна навчальна діяльність учнів закладів загальної середньої освіти не може перевищувати 35 хвилин (для 1 року навчання), 40 хвилин (для 2–4 років навчання), 45 хвилин (5–12 років навчання), крім випадків, визначених законодавством.

Номер слайду 17

СТРУКТУРа І ТРИВАЛІСТЬ НАВЧАЛЬНОГО РОКУ, ТИЖНЯ І ДНЯ ВИЗНАЧАЮТЬСЯ : Статтю 10 Закону України “Про повну загальну середню освіту“; Санітарний регламент для ЗЗСО. Поради:  При формування структури навчального року, маєте врахувати норму, яка набула чинності разом із Законом “Про повну загальну середню освіту”. Йдеться про те, що учні 1–11 класів мають навчатися не більше 175 днів. Ця норма не діяла з 2010 до 2020 року.

Номер слайду 18

СТРУКТУРА І ТРИВАЛІСТЬ НАВЧАЛЬНОГО РОКУ, ТИЖНЯ І ДНЯ режим роботи закладу освіти треба врегулювати окремим наказом. Обов’язково треба підлаштувати структуру й режим роботи відповідно до умов пандемії. Наприклад, розвести класи, якщо це можливо. Можна спиратися на санітарний регламент. До того ж треба врегулювати питання щодо організації дистанційного навчання. Якщо ви розраховуєте, що кілька днів у тиждень діти будуть навчатися дистанційно, то це треба вказати в наказі чи додатку до наказу: для яких класів, у які дні. Структура не може дублювати те, що було кілька років тому, не враховуючи умови пандемії. Крок 2. Ухвалити рішення педагогічної ради, затвердити наказом керівника.

Номер слайду 19

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ Відповідно до статті 41 ЗУ “Про освіту“ створена система забезпечення якості освіти, яка включає: 1. Внутрішню систему забезпечення якості (Наказі МОН від 30.11.2020 №1480 “Про затвердження Методичних рекомендацій з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах загальної середньої освіти”).; 2. Систему зовнішнього забезпечення якості освіти; 3. Систему забезпечення якості в діяльності органів управління та установ, що здійснюють зовнішнє забезпечення якості освіти.

Номер слайду 20

Підсумки 2021-2022 клас К-сть учнів Відмінники ВР ДР СР ПР Якість к-ть % к-ть % к-ть % к-ть % 5 21 0 0 0 7 33 14 66,66 0 0 33,3-ІІІ 6 20 2 2 10 5 25 12 60 1 5 35-ІІ 7 20 1 1 5 3 15 13 65 3 15 20-ІУ 8 27 0 0 5 18,51 14 51,8 8 29,6 18,51-У 9 20 0 0 3 15 17 85 0 0 15-УІІ 10 13 0 0 2 15,38 11 84,6 0 0 15,38-УІ 11 9 0 0 4 44,44 5 55,55 0 0 44,44-І Всього 130 3 2,3 29 22,3 86 66,15 12 9,23

Номер слайду 21

Показник якості знань учнів 5 КЛАСУ ПРЕДМЕТ УЧИТЕЛЬ КІЛЬКІСТЬ УЧНІВ % ЯКОСТІ Українська мова Золочевська О.В. 21 67 Українська література Золочевська О.В. 21 72 Зарубіжна література Кравченко А.І. 21 75 Англійська мова Марченко О.О. 21 53 Російська мова Кожеурова Т.О. 21 82 Математика Шевченко В.О. 21 43 ІсторіяУкраїни Войтенко Н.М. 21 72 Природознавство Положій В.В. 21 82 Музичне мистецтво Лісовин Л.П. 21 96 Образотв. мистецтво Гомела А.Л. 21 100 Фізична культура М’якота Д.А. 21 100 Трудове навчання Котлік В.В. 21 82 Основиздоров’я Котлік В.В. 21 72

Номер слайду 22

ПІДСУМКИ ЗНО - 2021 РЕЙТИНГ ШКІЛ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ЗНО - 2020 № заклад місце рейтинг бал зно учнів склав % 1 КЗ Масельського 50 122 140 51 93% 2 Кз “Шарівський ” 106 115,5 135,4 8 96% ….. 13 Огульці 312 68,8 80 7 62 РЕЙТИНГ ШКІЛ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ЗНО – 2021 1 Валківська ЗОШ I-III ст. 28 121.9 143.1 11/27 96 2 КЗ«ШАРІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ» 43 119.6 140.4 9/29 97 Високопільська ЗОШ I-III ст 50 118.8 139.4 13/35 97 КЗ "Валківський ліцей імені Олександра Масельського 70 Огульцівська ЗОШ I-III 146

Номер слайду 23

Математика

Номер слайду 24

Українська мова

Номер слайду 25

Історія

Номер слайду 26

Географія

Номер слайду 27

Біологія

Номер слайду 28

Німецька мова

Номер слайду 29

Проблеми закладу Потребує посиленої уваги якість підготовки дітей до навчання у Новій українській школі При плануванні роботи не завжди враховуються результати моніторингових досліджень; не вивчаються чинники, що впливають на результати виховання та навчання в ЗДО У роботі з батьками майбутніх першокласників є необхідність у висвітленні питань мотиваційної готовності дітей до школи, способів підтримки дитини в період її адаптації до нових умов навчання, особливостей організації режиму дітей та їх пізнавальної діяльності

Номер слайду 30

Пріоритетні напрями роботи у 2021/2022 н.р. Забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти Упровадження дистанційних форм спілкування з батьками, партнерська взаємодія ЗДО із сім’єю Формування екологічної свідомості Удосконалення роботи щодо формування комунікативно-мовленнєвої та математичної компетентності здобувачів освіти Автономія ЗДО у виборі основних пріоритетних напрямів та завдань в організації освітнього процесу, орієнтуючись на детальний та конструктивний аналіз результатів освітньої діяльності в минулому навчальному році.

Номер слайду 31

Завдання на 2021/2022 н.р. Визначати пріоритети діяльності закладу відповідно до сучасних тенденцій розвитку освіти в Україні: реалізація завдань Нової української школи створення внутрішньої системи забезпечення якості освіти підготовка до дослідження якості освіти у 1-4 класах. надання методичної підтримки педагогічним працівникам в умовах переходу на новий державний стандарт Методичну роботу на наступний навчальний рік планувати з урахуванням державної політики у сфері освіти та виявлених проблем за результатами моніторингових досліджень

Номер слайду 32

Завдання на 2021/2022 н.р. Спрямувати методичну роботу на підвищення професійної компетентності педагогічних працівників щодо реалізації: освітніх програм «Впевнений старт» (молодша, середня та старша вікові групи ЗДО) завдань підготовки до Нової української школи Залучати до роботи ТМО педагогів-майстрів В інформаційно-просвітницькій роботі з батьками майбутніх першокласників надавати пріоритет вивченню питань мотиваційної готовності дитини до навчання в Новій українській школі, адаптації дітей до навчання в нових умовах

Номер слайду 33

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД “ШАРІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВАЛКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ”

ppt
Додано
1 лютого 2022
Переглядів
457
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку