Спільне та відмінне між інтегрованим та комплексним заняттями. Підготувала: Олена Сергіївна Касминінавихователь Красноградського ЗДО №17
Номер слайду 2
«Кожен день у дитячому садку, коли справа ведеться розумно,розширює дитячий світогляд, збуджує увагу й цікавість.» С. Ф. Русова
Номер слайду 3
Сучасне заняття Наталія Василівна Гавриш є фахівцем в сфері дошкільної освіти, і зробила великий внесок в її розвиток.
Номер слайду 4
Спільне між заняттямиІнтегровані та комплексні заняття є різнонаправленими. Основними завданнями таких занять є: всебічний розвиток дітей, формування цілісного уявлення про конкретний предмет на основі інтеграції різних понять із залученням дітей до різних видів діяльності. Конкретизація завдань на кожному етапі заняття. Послідовне формування понять та умінь із загальним змістом. Раціональне використання різноманітних засобів активізації пізнавальної діяльності дітей. Немає вікових обмежень для проведення занять. Забезпечення системності знань дітей.Інтегроване та комплексне заняття обов'язково тематичне, оскільки тема в такому занятті є стрижнем, ключовою ідеєю, віссю, навколо якої об'єднуються різні види діяльності та різні галузі знань.
Номер слайду 5
Відмінне{00 A15 C55-8517-42 AA-B614-E9 B94910 E393}ІнтегрованіКомплексніВажко визначити, яка мета на занятті являється головною, так як завдання носять інтегруючий характер, дозволяють розглянути тему з різних сторін, розкрити основні риси та особливості об’єкта. Важко розподілити завдання по видах діяльності (проникнення однієї діяльності в іншу) Діти систематизують свої знання з теми, мають можливість дізнатися щось нове. Дає змогу розкрити тему повно і глибоко, але при цьому зробити його мінімально тривалим. Комплексне заняття ми визначаємо як таке, що спрямоване на різнобічне розкриття сутності певної теми засобами різних видів діяльності, що послідовно змінюють одна одну. Види діяльності відчутно змінюються У комплексному занятті є основний персонаж, який буде ключовою фігурою на занятті.
Номер слайду 6
Інтегроване заняття. Тема: Лісові звіріСюрпризний момент: Лісовичок із завданнями (загадки про звірів)Опис звірів за опорною схемою. Фізхвилинка: імітація рухів тварин. Дидактична гра ,,Який? Яка?” з м’ячем про особливості звірів. Гра ,,Впізнай де чиї сліди?”Практична робота ,,Розселимо звірят по їх домівках”Підсумок: Лісовичок залишає дітям на згадку картину лісу з її мешканцями
Номер слайду 7
Комплексне заняття. Тема: Будинок для звірів. Сюрпризний момент: загадка про рукавичку. Бесіда за змістом казки. Проблемна ситуація: звірі без житла. Дидактична гра ,,Хто де живе?”Мовна гра ,,Що із чого?” (з м’ячем)Фізхвилинка. Вірш Л. Вознюк ,,Є у кожного домівка”; аналіз твору. Вивчення вірша за допомогою карток символів. Конструювання хатинки для звірят. Підсумок.
Номер слайду 8
Інтегроване та комплексне. Тема: Лісові звірі1. Сюрпризний момент (Лісовичок із завданнями)Загадки про звірів2. Опис звірів за опорною схемою3. Фізхвилинка: імітація рухів звірів4. Дидактична гра ,,Який? Яка?” (з м’ячем про особливості звірів)Гра ,,Впізнай де чиї сліди?”Практична робота ,,Розселимо звірят по їх домівках”Підсумок: Лісовичок залишає дітям на згадку картину лісу з тваринами. Тема: Будинок звірів1. Сюрпризний момент: загадка про рукавичку (Бесіда за змістом казки). Проблемна ситуація: звірі без житла2. Дидактична вправа ,,Хто де живе?” (Житло для тварин,для комах, для птахів, людини, казкове житло)3. Мовна гра ,,Що із чого?” (з м’ячем)4. Фізхвилинка5. Вірш Л. Вознюк ,,Є у кожного домівка”; аналіз твору6. Вивчення вірша за допомогою карток символів7. Конструювання хатинки для звірят. Підсумок: Допомогли звірям.