У цій презентації йде мова про те , що таке інтеграція , якою вона буває,її вплив на навчальний процес, а також, яким чином її можна застосувати на уроках трудового навчання.
“Інтегровані уроки та уроки-подорожі з трудового навчання”
Номер слайду 2
Що таке ІНТЕГРАЦІЯ ІНТЕГРАЦІЯ (від лат. іnteger - повний, цілісний) – об’єднання в ціле будь-яких окремих частин.
Номер слайду 3
ЯКІ Є ВИДИ МІЖПРЕДМЕТНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ? ПОВНАстановить собою об’єднання в одному курсі різних навчальних предметів(фізика+хімія+біологія+астрономія=природознавство)МІЖПРЕДМЕТНАІНТЕГРАЦІЯМОЖЕ БУТИ: ЧАСТКОВАполягає в поєднанні матеріалурізних предметів, підпорядкованого одній темі
Номер слайду 4
ЩО ТАКЕ ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК?НОВИЙ ТИП УРОКУ, У ЯКОМУ НАВКОЛО ОДНІЄЇ ТЕМИ ПОЄДНАНО ВІДОМОСТІ РІЗНИХ НАВЧАЛЬНИХ ПРЕДМЕТІВ.
Номер слайду 5
ЩО НЕОБХІДНО ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ІНТЕГРОВАНОГО УРОКУ?ОБГРУНТУВАТИ:2 ДОБІР НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ДЛЯ ІНТЕГРУВАННЯ1 ДОЦІЛЬНІСТЬІНТЕГРУВАННЯ І ЯКОГО САМЕВИБІР СТРУКТУРИ (ПОЄДНАННЯ СКЛАДОВИХ ЧАСТИН)І ТЕХНОЛОГІЇ ПРОВЕДЕННЯ3style.colorfill. Colorfill.typefill.onr
Номер слайду 6
ЧОМУ СПРИЯЮТЬ ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ?ОНОВЛЕННЮ ЗМІСТУ НАВЧАННЯУРІЗНОМАНІТНЕННЮ ФОРМ І МЕТОДІВНАВЧАННЯПІДВИЩЕННЮ ЯКОСТІ ЗНАНЬУДОСКОНАЛЕННЮ РІВНЯ МОВНИХ І МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ І НАВИЧОК
Номер слайду 7
Трудове навчання. Математика. Українська мова. Природознавство
Номер слайду 8
Інтеграція з уроком української мови: Дітям пропонується наступне завдання: написати твір на тему: “Новорічні свята”Виготовляємо новорічну іграшку.
Номер слайду 9
Інтеграція з уроком математики: Вивчення теми : “Лінійка”Вирізування квадрату певних розмірів.
Номер слайду 10
Інтеграція з природознавством: Ознайомлюємося з різновидами рослин. Виготовляємо екібану з різн. квітів.ppt_xppt_xstyle.colorfill. Colorfill.typefill.on
Номер слайду 11
Уроки-подорожіПередбачають: подання учням навчального матеріалу у цікавій формі(подорожі). Вимагають :попередньої підготовки вчителя - обгрунтування доцільності використання даного типу уроку,виготовлення карти подорожі,вибору засобу пересування. Сприяють:збільшенню пізнавального інтересу в учнів.
Номер слайду 12
Світ професій “Людина – людина”
Номер слайду 13
Практична робота. Дітям пропонується виконати такі види робіт.
Номер слайду 14
Зробимо висновок: Ефективністьнавчального процессу багато в чому залежить від уміння вчителя правильно організувати урок і грамотно вибрати ту чи іншу форму проведення заняття. Нетрадиційні форми проведення уроків дають можливість не тільки підняти інтерес учнів до предмету, що вивчається, але і розвивати їх творчу самостійність, навчати роботі з різними джерелами знань.