Інтегрований урок – шлях до цілісного сприйняття учнями навколишнього світу. З досвіду роботи Петракової Анни Вікторівни, вчительки початкових класів Явкинської ЗОШ І-ІІІ ступенів © А. В. Петракова, 2018
Інтеграції – бути! «Початкова освіта має відповідати віковим особливостям дітей. Для таких дітей природно-відповідний спосіб так званого «інтегрованого навчання» і сприйняття світу через діяльність, зокрема, через гру на ранньому етапі навчання – у шестирічному віці, а далі через діяльнісне навчання». Л. Гриневич © А. В. Петракова, 2018
Методичні принципи об’єднання предметів. Опора на знання з багатьох предметів.1 Взаємозв’язок в змісті окремих дисциплін.2 Зближення однорідних предметів.33 Розвиток загальних рис для ряду предметів.44 © А. В. Петракова, 2018
Причини та передумови інтегрування окремих навчальних предметів в початковій школі Необхідність усунути перевантаження дітей.1 Скоротити кількість навчальних дисциплін протягом тижня.2 Вилучити навчальні години для предметів розвивально-виховного циклу.33 © А. В. Петракова, 2018
Види міжпредметної інтеграції © А. В. Петракова, 2018
Форми реалізації міжпредметної інтеграціїПроекти Екскурсії Конференції Семінари Круглі столи. Диспути Кейси Тематичні дніТематичні тижні Уроки Інтегровані курси Урок з міжпредметними зв’язками Інтегрова- ний урок Інтегровані курси з однієї навчальної галузі Міжгалузеві інтегровані курси Бінарний урок © А. В. Петракова, 2018
Підготовка до проведення інтегрованого уроку містить: аналіз програм, доцільність інтегрування і якого саме;1зіставлення матеріалу навчальних програм із предметів для виявлення можливих варіантів побудови інтегрованих уроків;2складання річного календарного планування.33 © А. В. Петракова, 2018
Підготовка до проведення інтегрованого уроку Визначення мети (з кожного предмета окремо) та завдань уроку.1 Вибір форм і методів реалізації навчального матеріалу.2 Підбір дидактичного матеріалу.33“Конструювання” уроку (заняття), розподіл часу.44 © А. В. Петракова, 2018
Інтеграція в дії © А. В. Петракова, 2018
Перші результати На сьогодні одна з найгостріших проблем – втрата мотивації до навчання серед дітей молодшого віку. Інтегровані уроки породжують творчість учня. Дитині цікаво вчитись.І що найважливіше – я досягла того, що діти хочуть ходити до школи. © А. В. Петракова, 2018 Призерка ІІ етапу конкурсу знавців української мови ім. П. Яцика Ватаманеску Дар’я, учениця 3 класу – ІІ місце. 2017 р.
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект