Інтеграції – бути! «Початкова освіта має відповідати віковим особливостям дітей. Для таких дітей природно-відповідний спосіб так званого «інтегрованого навчання» і сприйняття світу через діяльність, зокрема, через гру на ранньому етапі навчання – у шестирічному віці, а далі через діяльнісне навчання». Л. Гриневич © А. В. Петракова, 2018
Форми реалізації міжпредметної інтеграціїПроекти Екскурсії Конференції Семінари Круглі столи. Диспути Кейси Тематичні дніТематичні тижні Уроки Інтегровані курси Урок з міжпредметними зв’язками Інтегрова- ний урок Інтегровані курси з однієї навчальної галузі Міжгалузеві інтегровані курси Бінарний урок © А. В. Петракова, 2018
Підготовка до проведення інтегрованого уроку містить: аналіз програм, доцільність інтегрування і якого саме;1зіставлення матеріалу навчальних програм із предметів для виявлення можливих варіантів побудови інтегрованих уроків;2складання річного календарного планування.33 © А. В. Петракова, 2018
Перші результати На сьогодні одна з найгостріших проблем – втрата мотивації до навчання серед дітей молодшого віку. Інтегровані уроки породжують творчість учня. Дитині цікаво вчитись.І що найважливіше – я досягла того, що діти хочуть ходити до школи. © А. В. Петракова, 2018 Призерка ІІ етапу конкурсу знавців української мови ім. П. Яцика Ватаманеску Дар’я, учениця 3 класу – ІІ місце. 2017 р.