У презентації "Інтегрований урок урок: технологія планування" представлені елементи досвіду роботи із здійснення добору матеріалу, алгоритму підготовки, синхронізації навчального матеріалу для інтегрованого уроку з природничих предметів
Інтегрований урок: технологія планування (З Досвіду Роботи)Онишко О. О., учитель хімії та фізики
Номер слайду 2
Роби, що можеш, з тим, що маєш, там, де ти єТеодор Рузвельт Всі знання виростають з одного коріння – навколишньої дійсності, мають між собою зв’язки, а тому повинні вивчатися у зв’язках. Я. А. Коменський
Номер слайду 3
Роби, що можеш, з тим, що маєш, там, де ти єТеодор Рузвельт
Номер слайду 4
Роби, що можеш, з тим, що маєш, там, де ти єТеодор Рузвельт Глобальне завдання інтеграції – не стільки поєднати окремо існуючі навчальні предмети або частини в ціле, як поширити принцип доцільності на весь зміст освіти
Номер слайду 5
Роби, що можеш, з тим, що маєш, там, де ти єТеодор Рузвельт. Підготовка інтегрованих уроків передбачає: А) аналіз річного календарного планування; б) співставлення тем і матеріалів різних предметів з метою виділення тем, близьких за змістом або за метою використання; в) визначення завдань уроку; г) розробка та проведення уроку.
Номер слайду 6
Роби, що можеш, з тим, що маєш, там, де ти єТеодор Рузвельт
Номер слайду 7
Роби, що можеш, з тим, що маєш, там, де ти єТеодор Рузвельт
Номер слайду 8
Роби, що можеш, з тим, що маєш, там, де ти єТеодор Рузвельтпродовжити формування системи знань з тем «Енергія», «Речовина», навчити використанню знань для вирішення практичних завдань; сформувати поняття «хімічний зв’язок»; формувати обізнаність із екологічними проблемами, можливостями їх розв’язання засобами природничих наук (наскрізна змістова лінії «Екологічна безпека та сталий розвиток»);сприяти розвитку вмінь застосовувати знання в нових умовах; навичок спілкування; емоцій учнів шляхом створення ситуацій здивування, успіху; вміння мислити логічно, доводити свою точку зору; застосовувати отримані знання для пояснення навколишніх явищ, використання і критичної оцінки природничо-наукової інформації; розвивати ініціативність, працьовитість, вміння презентувати власні ініціативи, розв’язувати практичні задачі (НЛ «Підприємливість та фінансова грамотність»);виховувати толерантність, самостійність, любов до рідної землі, екологічну культуру
Номер слайду 9
Роби, що можеш, з тим, що маєш, там, де ти єТеодор Рузвельтформувати в учнів компетентності:спілкування державною мовою (сприймати пояснення учителя, представляти текстову інформацію в іншому вигляді); математичну (застосовувати математичні методи для розв’язування задач, використовувати логічне мислення);інформаційно-цифрову (використовувати інтернет-ресурси для отримання нових знань);уміння вчитися впродовж життя (здійснювати самооцінювання результатів власної діяльності, рефлексію);ініціативність і підприємливість (оцінювати можливість застосування набутих знань у майбутній професійній діяльності, для ефективного вирішення повсякденних проблем, ефективно організовувати власну діяльність); екологічна грамотність та здорове життя (усвідомлювати причинно-наслідкові зв’язки у природі і її цілісність);
Номер слайду 10
Тема. Енергія та речовина Марк Цицерон. Немає нічого більш впорядкованого, ніж природа. Творіння природи досконаліші творінь мистецтва
Номер слайду 11
Гіпотеза1. Енергія перетворюється. 2. У перетворенні енергії беруть участь речовини.«Роль речовини у перетворенні енергії»
Номер слайду 12
Роби, що можеш, з тим, що маєш, там, де ти єТеодор Рузвельт
Номер слайду 13
Роби, що можеш, з тим, що маєш, там, де ти єТеодор Рузвельт{93296810-A885-4 BE3-A3 E7-6 D5 BEEA58 F35}Блок «Хімія»Тема. Природа хімічного зв’язку (Хімічний зв’язок і будова речовини)Фронтальна робота. Перевірка домашнього завдання. Характеристика елементу № 10 за планом. Пояснення нового матеріалу «Хімічний зв’язок», робота за готовою інтелект картою. Бесіда. Як саме реалізується принцип найменшої енергії при утворенні сполук? Чому речовина має енергію?Демонстрація. Зміна температури під час розчинення. Чому змінилася температура?Висновок
Номер слайду 14
Роби, що можеш, з тим, що маєш, там, де ти єТеодор Рузвельт{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Блок «Біологія» Тема. Фізичне навантаження. Енергія, що потрібна для виконання певних дій («Обмін речовин та перетворення енергії в організмі людини — основна властивість живого»).Індивідуальна робота. Демонстрація з наступним обговоренням. Розв’язування задач пов’язаних з розрахунками енергії, витраченої на фізичні дії та отриманої через продукти харчування Бесіда. Що є джерелом енергії? (Речовина, енергія хімічних зв'язків молекул) Висновок
Номер слайду 15
Роби, що можеш, з тим, що маєш, там, де ти єТеодор Рузвельт{21 E4 AEA4-8 DFA-4 A89-87 EB-49 C32662 AFE0}Блок «Географія»Тема. Кліматотвірні чинники: сонячна енергія, циркуляція атмосфери, підстильна поверхня, їх взаємодія. Розподіл сонячної енергії в земній поверхніРобота в парах. Робота з картою. Виконання завдань за підручником. Аналіз графіка добового коливання температури Бесіда. Чому змінюється температура? Як залежить поглинання та виділення тепла від типу поверхні? Як це відбивається на графіку добового коливання температури. Висновок
Номер слайду 16
Роби, що можеш, з тим, що маєш, там, де ти єТеодор Рузвельт{7 DF18680-E054-41 AD-8 BC1-D1 AEF772440 D}Блок «ФІзика»Тема. Способи зміни внутрішньої енергії тіла. Кількість теплоти. Робота в групах. Демонстрація теплопередачі способом теплопровідностіРозв’язування задачі на розрахунок кількості теплоти Розв’язування задачі прикладного характеру. Презентація результатів. Висновок
Номер слайду 17
Роби, що можеш, з тим, що маєш, там, де ти єТеодор Рузвельт. Підсумки роботи над проектом ІІ рівень – тестові завдання (індивідуально) – самоперевірка зі слайдуІІІ рівень – захист створеного проекту (скласти плану доповіді)IV рівень – поставити запитання щодо розвитку даного проекту
Номер слайду 18
Роби, що можеш, з тим, що маєш, там, де ти є Теодор Рузвельт