Актуальність дослідження: Відповідно до вимог Державного стандарту загальної середньої освіти однією з найважливіших проблем викладання української мови та літератури є розвиток мовної, мовленнєвої компетентностей. Учитель повинен постійно удосконалювати процес навчання, що дозволяє дітям ефективно і якісно засвоювати програмний матеріал. Тому, я вважаю, доцільно використовувати інтерактивні технології.
Основні завдання: 1. Характеристика теоретичного матеріалу досліджуваної теми. 2. Методичні рекомендації для ефективної організації навчального процесу з української мови та літератури засобами інтерактивних технологій. 3. Проаналізувати психолого-педагогічну літературу з проблеми дослідження. 4. Перевірити ефективність умов використання сучасних інтерактивних технологій у навчальному процесі як засобу розвитку учнів.
Список використаних джерел: 1.Гін А. Прийоми педагогічної техніки. – Луганськ, 2004. Голодюк Л. Як навчити учнів спілкуватися на уроці // Рідна школа. – 2001. - №9. 2.Гузеев В.В. Образовательная технология: от приема до философии. – М.: Сентябрь, 1996. 3.Дьяченко В.К. Сотрудничество в обучении: О коллективном способе учебной работы. – М.: Просвещение, 1991. 4.Интерактивное обучение: новые подходы // Відкритий урок. – 2002. –№5-6. Ігри дорослих. Інтерактивні методи навчання / Упоряд. Л.Галіцина. – К.: Ред. загальнопед. газ., 2005. 5.Інтерактивні методи навчання у підготовці спеціалістів для банківської системи України: Зб. наук. праць. – Суми – Харків, 2001. 6.Інтерактивні технології навчання: теорія, досвід: Методичний посібник. / Авт.-уклад. О. Пометун, Л. Пироженко. – 2007.