Презентація. "Інтерактивні технології у навчанні та викладанні української мови та літератури"

Про матеріал
Застосовувати інтерактивні методи навчання на уроках української мови та літератури
Зміст слайдів
Номер слайду 1

“ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ У НАВЧАННІ ТА ВИКЛАДАННІ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ ” Підготувала: вчитель української мови та літератури Василець О.С.

Номер слайду 2

Дитина – це сонце, навколо якого мають обертатися всі засоби навчання. Учитель повинен створювати лиш атмосферу,в якій дитина має можливість висловлюватись. Амонашвілі

Номер слайду 3

Актуальність дослідження: Відповідно до вимог Державного стандарту загальної середньої освіти однією з найважливіших проблем викладання української мови та літератури є розвиток мовної, мовленнєвої компетентностей. Учитель повинен постійно удосконалювати процес навчання, що дозволяє дітям ефективно і якісно засвоювати програмний матеріал. Тому, я вважаю, доцільно використовувати інтерактивні технології.

Номер слайду 4

Мета дослідження: Дослідити,уточнити й обгрунтувати особливості застосування інтерактивних технологій навчання на уроках української мови та літератури

Номер слайду 5

Гіпотеза дослідження: Передбачається,що навчання за допомогою використання сучасних інтерактивних технологій сприятиме розвитку учнів.

Номер слайду 6

Основні завдання: 1. Характеристика теоретичного матеріалу досліджуваної теми. 2. Методичні рекомендації для ефективної організації навчального процесу з української мови та літератури засобами інтерактивних технологій. 3. Проаналізувати психолого-педагогічну літературу з проблеми дослідження. 4. Перевірити ефективність умов використання сучасних інтерактивних технологій у навчальному процесі як засобу розвитку учнів.

Номер слайду 7

Об’єкт дослідження: Інтерактивні технології навчання на уроках української мови та літератури.

Номер слайду 8

Предмет дослідження: Використання сучасних інтерактивних технологій як засобу розвитку пізнавального інтересу учнів до вивчення української мови та літератури.

Номер слайду 9

Методи дослідження: Теоретичні:: Емпіричні: -критичний аналіз; -узагальнення; -систематизація досліджуваної проблеми на основі осмислення першоджерел -спостереження, анкетування,опитування, тестування,бесіди,аналіз ефективності результатів діяльності.

Номер слайду 10

Етапи дослідження: Постановочний Дослідницький Оформлювальний

Номер слайду 11

За допомогою інтерактивних технологій діти вчаться: Cлухати іншу людину Доводити свою точку зору Розвивати навички самостійної роботи Формувати власну думку Аргументувати і дискутувати

Номер слайду 12

Інтерактивний прийом «Мікрофон». Учитель: Уявіть, що я журналіст і мені необхідно взяти інтерв’ю з теми, що сьогодні вивчали. Говорити ви будете в мікрофон. Не коментуйте відповідей інших, не перебивайте, не викрикуйте з місця. Починайте з речення…

Номер слайду 13

Технології опрацювання дискусійних питань -“Метод “Прес”; - “Займи позицію”; - “Зміни позицію”; - “Дискусія”.

Номер слайду 14

Нестандартні форми уроків: - урок – гра - урок – казка - урок-подорож - урок – КВК

Номер слайду 15

Висновок Інтерактивне навчання-це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності,яка має конкретну,передбачувану мету-створити комфортні умови навчання,за яких кожен учень відчуває свою успішність,інтелектуальну спроможність.

Номер слайду 16

Список використаних джерел: 1.Гін А. Прийоми педагогічної техніки. – Луганськ, 2004. Голодюк Л. Як навчити учнів спілкуватися на уроці // Рідна школа. – 2001. - №9. 2.Гузеев В.В. Образовательная технология: от приема до философии. – М.: Сентябрь, 1996. 3.Дьяченко В.К. Сотрудничество в обучении: О коллективном способе учебной работы. – М.: Просвещение, 1991. 4.Интерактивное обучение: новые подходы // Відкритий урок. – 2002. –№5-6. Ігри дорослих. Інтерактивні методи навчання / Упоряд. Л.Галіцина. – К.: Ред. загальнопед. газ., 2005. 5.Інтерактивні методи навчання у підготовці спеціалістів для банківської системи України: Зб. наук. праць. – Суми – Харків, 2001. 6.Інтерактивні технології навчання: теорія, досвід: Методичний посібник. / Авт.-уклад. О. Пометун, Л. Пироженко. – 2007.

Номер слайду 17

Дякую за увагу!

ppt
Додано
9 лютого 2021
Переглядів
779
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку