Організація дистанційного навчання. Загальні рекомендації
Сплануйте навчальний процес. Розробіть правила
Обмежте кількість додатків і платформ. Оберіть те, що працює
Співпрацюйте з колегами, використовуйте наробки колег Спрощуйте: менше = більше. Конкретизуйте завдання Всі завдання в одному сервісі!
Не забувайте про зворотний зв’язок!
Пам’ятаймо: не всі студенти використовують комп’ютер!
Адаптуйте завдання під мобільні пристрої
Допомагайте студентам знайти матеріали по самоосвіті Не втрачайте оптимізму!
Головне призначення Viber – координація та синхронізація процесу навчання
Група у Вайбер для кожної групи
Учасники: студенти групи, класний керівник
Вайбер можна використовувати для повідомлень, прямих трансляцій, спілкування, взаємодії, відповідей на питання, посилань на завдання, платформи, курси
Викладач обирає час та дні «зустрічей», якщо потрібно допомогти, зорієнтувати
Група в соціальній мережі Фейсбук – допоміжні інструменти дистанційного навчання.
Недоліки використання :
Що можна робити в Zoom
організовувати спільні чати для переписки і обміну матеріалами - як загальні, так і приватні;
проводити онлайн-конференції з відео високої якості і запрошувати до 100 учасників;
записувати як свої звернення, так і спільні розмови;
під час конференцій та семінарів можна демонструвати матеріали на робочому столі свого ПК, смартфона чи планшета;
можна проводити необмежену кількість конференцій;
конференції можна планувати і заздалегідь запрошувати учасників
Пропоную:
Обмежити кількість платформ та узгодити їх з колегами.
Вайбер краще використовувати для координації та синхронізації процесу навчання.
Синхронне навчання (в реальному часі, за активною участю студентів) можна здійснювати через Зум.
Робота з студентами в пасивному режимі може відбуватися за допомогою відеоуроків.
Гугл клас підійде для організації та здійснення різних етапів як синхронного, так і асинхронного навчання.
Якісне дистанційне навчання – це не лише вправи для самоопрацювання, а в першу чергу, якісний контент і зворотній зв'язок.