Презентація "Інтернет-сервіси дистанційного навчання"

Про матеріал
Презентація до теми "Інтернет-сервіси дистанційного навчання" Дистанційне навчання – взаємодія викладачів і студентів між собою на відстані, що включає всі компоненти освітнього процесу і реалізується специфічними засобами Інтернет-технологій.
Перегляд файлу

image


image


image

Організація дистанційного навчання. Загальні рекомендації

Сплануйте навчальний процес. Розробіть правила

Обмежте кількість додатків і платформ. Оберіть те, що працює

image Співпрацюйте з колегами, використовуйте наробки колег Спрощуйте: менше = більше. Конкретизуйте завдання Всі завдання в одному сервісі!

Не забувайте про зворотний зв’язок!

Пам’ятаймо: не всі студенти використовують комп’ютер!

Адаптуйте завдання під мобільні пристрої

Допомагайте студентам знайти матеріали по самоосвіті Не втрачайте оптимізму!

image

Головне призначення Viber координація та синхронізація процесу навчання

Група у Вайбер для кожної групи

Учасники:   студенти   групи, класний керівник

image Вайбер можна використовувати для  повідомлень, прямих трансляцій,  спілкування, взаємодії, відповідей на питання, посилань  на  завдання, платформи, курси

Викладач   обирає      час та   дні «зустрічей»,     якщо   потрібно допомогти, зорієнтувати

image

imageГрупа в соціальній мережі Фейсбук – допоміжні інструменти дистанційного навчання.

Недоліки використання :

1.              Складність організації взаємодії, зворотного зв’язку з кожним студентом 2. Проблема забезпечення приватності та конфіденційності 3. Ускладнений пошук інформації для студентів

image

Що можна робити в Zoom

image організовувати спільні чати для переписки і обміну матеріалами - як загальні, так і приватні;

проводити онлайн-конференції з відео високої якості і запрошувати до 100 учасників;

записувати як свої звернення, так і спільні розмови;

під час конференцій та семінарів можна демонструвати матеріали на робочому столі свого ПК, смартфона чи планшета;

можна проводити необмежену кількість конференцій;

конференції можна планувати і заздалегідь запрошувати учасників

Недоліки Zoom

image кожні 40 хвилин потрібно розпочинати нову конференцію; – незручності користування онлайн-дошкою -програма не достатньо захищена від дій хакерів і безпосередніх учасників конференцій

image


image
image


image

image


image


image


image


image


Пропоную:

Обмежити кількість платформ та узгодити їх з колегами.

Вайбер  краще використовувати      для   координації   та синхронізації процесу навчання.

Синхронне навчання (в реальному часі, за активною участю студентів) можна здійснювати через Зум.

Робота з студентами в пасивному режимі може відбуватися за допомогою відеоуроків.

Гугл клас підійде для організації та здійснення різних етапів як синхронного, так і асинхронного навчання.

image Якісне дистанційне навчання – це не лише вправи для самоопрацювання, а в першу чергу, якісний контент і зворотній зв'язок.

pdf
Додано
12 червня 2022
Переглядів
634
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку