Формування компетентностей: предметна компетентність: розширити й поглибити знання учнів про методи розв’язування ірраціональних рівнянь; ключові компетентності: спілкування державною мовою: - грамотно висловлюватися рідною мовою, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку;• уміння вчитися впродовж життя – визначити мету навчальної діяльності, відбирати й застосовувати потрібні знання та способи діяльності для досягнення цієї мети;• соціальна та громадянська компетентності – співпрацювати в команді, виділяти та виконувати власну роль у командній роботі
{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}123456 Скільки розв’язківмає рівняння х2 = 0 ?Повторення теоретичного матеріалу
Номер слайду 9
{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}1 ОДИН234562. Корінь якого степеня існує із будь –якого числа?Повторення теоретичного матеріалу
Номер слайду 10
{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}1 ОДИН2 НЕПАРНОГО34563. Як називається корінь третього степеня?Повторення теоретичного матеріалу
Номер слайду 11
{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}1 ОДИН2 НЕПАРНОГО3 КУБІЧНИЙ4564. Скільки розв’язків має рівняння x2 = a, якщо а > 0?Повторення теоретичного матеріалу
Номер слайду 12
{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}1 ОДИН2 НЕПАРНОГО3 КУБІЧНИЙ4 ДВА565. Як називається корінь рівняння, який одержали в результаті нерівносильних перетворень?Повторення теоретичного матеріалу
Номер слайду 13
{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}1 ОДИН2 НЕПАРНОГО3 КУБІЧНИЙ4 ДВА5 СТОРОННІЙ66. Корінь якого степеня існує тільки з невід'ємного числа?Повторення теоретичного матеріалу
Декарт. Рене Декарт(1596-1650)- французький філософ, фізик, математик, основоположник аналітичної геометрії. У математиці Декарт запровадив Декартову систему координат, дав поняття змінної величини, функції та позначення степенів числа.
Виберіть метод розв’язування даного ірраціонального рівняння:піднесення до степеня;заміна змінної;розкладання на множники;графічний.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Рівняння. Методи розв`язування12341) 2) 3) 4)
Номер слайду 23
Виберіть метод розв’язування даного ірраціонального рівняння:піднесення до степеня;заміна змінної;розкладання на множники;графічний.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Рівняння. Методи розв`язування12341) +2) +3) +4) +
Номер слайду 24
Тренування уваги Питання для уважних:
Номер слайду 25
√x²=? Робота в групах Розв`язати рівняння методом “пильного погляду “
Номер слайду 26
Готуємось до ЗНОАБВГДR(-∞; -1][5; +∞)(-1; 5)[-1; 5] 12.1. Знайти область визначення ( область допустимих значень ) рівняння 12.7. Яке з наведених рівнянь має корені?АБВГД12.10. Знайти суму коренів рівняння АБВГД9-93-32
Номер слайду 27
Самостійна робота: Варіант № 1№1. ( 6 б.) Розв’яжіть рівняння №2. ( 3 б.) Розв’яжіть рівняння і вкажіть найменший корінь№3. ( 3 б.) Розв’яжіть рівняння Варіант № 2№1. ( 6 б.) Розв’яжіть рівняння №2. ( 3 б.) Розв’яжіть рівняння №3. ( 3 б.) Розв’яжіть рівняння
Підсумки уроку: Які способи розв`язування ірраціональних рівнянь ми розглянули на уроці? У чому полягає їх суть? При розв`язуванні яких рівнянь можуть з`явитись cторонні корені?
Номер слайду 30
Вивчити п. 11 ;Виконати: Рівень А: № 11.2, № 11.3; Рівень Б: № 11.5(3;4) Рівень В: № 11.6 Домашнє завдання:
Номер слайду 31
Д/з. Тест. Методирозв`язування рівнянь. Робота в групах“метод пильного погляду”Самост. робота. Сумабалів. Лист самоконтролю. Шкала оцінювання: 15 балів - середній рівень16 – 24 бали - достатній рівень25 – 31 бал - високий рівень
Номер слайду 32
Рефлексія Продовжіть фразу. Сьогодні на уроці я повторив …Закріпив… Познайомився… Дізнався…