Презентація "Ірраціональні рівняння"

Про матеріал
Дану розробку уроку можна використовувати при удосконаленні вмінь учнів розв'язувати ірраціональні рівняння різними методами.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема: Ірраціональні рівняння

Номер слайду 2

Формування компетентностей: предметна компетентність: розширити й поглибити знання учнів про методи розв’язування ірраціональних рівнянь; ключові компетентності: спілкування державною мовою: - грамотно висловлюватися рідною мовою, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку;• уміння вчитися впродовж життя – визначити мету навчальної діяльності, відбирати й застосовувати потрібні знання та способи діяльності для досягнення цієї мети;• соціальна та громадянська компетентності – співпрацювати в команді, виділяти та виконувати власну роль у командній роботі

Номер слайду 3

Перевіримо домашнє завдання:1) 2) 3)4) 5) Знайди пару: А) 3,25; 2 Б) 3; 1,5 В) -3; 1,5 Г) 3 Д) 11; 3 Е) 0; 3; 4Є) 6; -6 Ж) 6𝟔𝟏−х𝟐 = 5 𝟐х + 𝟑=𝟔 −х х – 2 =𝟑х𝟐 −𝟖 3х+𝟑  - х −𝟐=𝟕 𝟑х −𝟓= х −𝟏х −𝟐  

Номер слайду 4

Перевіримо домашнє завдання:1) 2) 3)4) 5) Знайди пару: А) 3,25; 2 Б) 3; 1,5 В) -3; 1,5 Г) 3 Д) 11; 3 Е) 0; 3; 4Є) 6; -6 Ж) 6𝟔𝟏−х𝟐 = 5 𝟐х + 𝟑=𝟔 −х х – 2 =𝟑х𝟐 −𝟖 3х+𝟑  - х −𝟐=𝟕 𝟑х −𝟓= х −𝟏х −𝟐  

Номер слайду 5

Перевіримо домашнє завдання:1) 2) 3)4) 5) Знайди пару: А) 3,25; 2 Б) 3; 1,5 В) -3; 1,5 Г) 3 Д) 11; 3 Е) 0; 3; 4Є) 6; -6 Ж) 6𝟔𝟏−х𝟐 = 5 𝟐х + 𝟑=𝟔 −х х – 2 =𝟑х𝟐 −𝟖 3х+𝟑  - х −𝟐=𝟕 𝟑х −𝟓= х −𝟏х −𝟐  

Номер слайду 6

Перевіримо домашнє завдання:1) 2) 3)4) 5) Знайди пару: А) 3,25; 2 Б) 3; 1,5 В) -3; 1,5 Г) 3 Д) 11; 3 Е) 0; 3; 4Є) 6; -6 Ж) 6𝟔𝟏−х𝟐 = 5 𝟐х + 𝟑=𝟔 −х х – 2 =𝟑х𝟐 −𝟖 3х+𝟑  - х −𝟐=𝟕 𝟑х −𝟓= х −𝟏х −𝟐  

Номер слайду 7

Перевіримо домашнє завдання:1) 2) 3)4) 5) Знайди пару: А) 3,25; 2 Б) 3; 1,5 В) -3; 1,5 Г) 3 Д) 11; 3 Е) 0; 3; 4Є) 6; -6 Ж) 6𝟔𝟏−х𝟐 = 5 𝟐х + 𝟑=𝟔 −х х – 2 =𝟑х𝟐 −𝟖 3х+𝟑  - х −𝟐=𝟕 𝟑х −𝟓= х −𝟏х −𝟐  

Номер слайду 8

{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}123456 Скільки розв’язківмає рівняння х2 = 0 ?Повторення теоретичного матеріалу

Номер слайду 9

{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}1 ОДИН234562. Корінь якого степеня існує із будь –якого числа?Повторення теоретичного матеріалу

Номер слайду 10

{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}1 ОДИН2 НЕПАРНОГО34563. Як називається корінь третього степеня?Повторення теоретичного матеріалу

Номер слайду 11

{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}1 ОДИН2 НЕПАРНОГО3 КУБІЧНИЙ4564. Скільки розв’язків має рівняння x2 = a, якщо а > 0?Повторення теоретичного матеріалу

Номер слайду 12

{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}1 ОДИН2 НЕПАРНОГО3 КУБІЧНИЙ4 ДВА565. Як називається корінь рівняння, який одержали в результаті нерівносильних перетворень?Повторення теоретичного матеріалу

Номер слайду 13

{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}1 ОДИН2 НЕПАРНОГО3 КУБІЧНИЙ4 ДВА5 СТОРОННІЙ66. Корінь якого степеня існує тільки з невід'ємного числа?Повторення теоретичного матеріалу

Номер слайду 14

{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}1 ОДИН2 НЕПАРНОГО3 КУБІЧНИЙ4 ДВА5 СТОРОННІЙ6 КВАДРАТНИЙПовторення теоретичного матеріалу

Номер слайду 15

Декарт. Рене Декарт(1596-1650)- французький філософ, фізик, математик, основоположник аналітичної геометрії. У математиці Декарт запровадив Декартову систему координат, дав поняття змінної величини, функції та позначення степенів числа.

Номер слайду 16

(√16) ²=? 1) Х² + 10 XY+ 25 Y²= 2) 36 Х² - 0,81= 3) 9 Х² - 6 XY + Y²= 4) X-Y=(X+5 Y) ²(6x-0,9)(6 X+0,9)(3 X-Y) ²(√x-√y)(√x+√y)Розкладіть на множники. Працюємо усно:

Номер слайду 17

Із останього проміжка знайдіть найменше ціле число.1) y= 2) y= 3) y= 4) y= X ≥ 6 X > 0 X > -2 X ≥ 0 Знайдіть область визначення функції

Номер слайду 18

Знайдіть із запропонованих рівнянь ірраціональні: Працюємо усно:fillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 19

- яке число? 1) 2) 3)4) 2=x² X0 =27 X0 = 36 X0=8 X0=нінітактак Звільніться від ірраціональності в знаменнику дробу Чи є число x0 коренем рівняння?

Номер слайду 20

Тест:1. Обчислити: а) 4; б) 2; в) 0,5; г) 82. Обчислити: а) -2; б) - 6; в) 34; г) розв’язку немає3. При яких значеннях х вираз має зміст: а)[0;∞) ; б)(- ∞; 5] ; в) ( - ∞; +∞) ; г) [5; +∞)4. Розв’язати рівняння: а) 4; б) 2; в) 16; г) -25. Розв’язати рівняння: а) 11; б) 21; в) -16; г) 1216. Розв’язати рівняння: а) 2; б) 265; в) -265; г) коренів немає7. Розв’язати рівняння: а) 1; -3,5; б) 1; 3,5; в) -1; г) -1; -3,5.

Номер слайду 21

Тест. Відповіді:{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№ 1№ 2№ 3№ 4№ 5№ 6№ 7бгваггв

Номер слайду 22

Виберіть метод розв’язування даного ірраціонального рівняння:піднесення до степеня;заміна змінної;розкладання на множники;графічний.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Рівняння. Методи розв`язування12341) 2) 3) 4)

Номер слайду 23

Виберіть метод розв’язування даного ірраціонального рівняння:піднесення до степеня;заміна змінної;розкладання на множники;графічний.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Рівняння. Методи розв`язування12341) +2) +3) +4) +

Номер слайду 24

Тренування уваги    Питання для уважних: 

Номер слайду 25

√x²=? Робота в групах Розв`язати рівняння методом “пильного погляду “

Номер слайду 26

Готуємось до ЗНОАБВГДR(-∞; -1][5; +∞)(-1; 5)[-1; 5] 12.1. Знайти область визначення ( область допустимих значень ) рівняння 12.7. Яке з наведених рівнянь має корені?АБВГД12.10. Знайти суму коренів рівняння АБВГД9-93-32

Номер слайду 27

Самостійна робота: Варіант № 1№1. ( 6 б.) Розв’яжіть рівняння №2. ( 3 б.) Розв’яжіть рівняння і вкажіть найменший корінь№3. ( 3 б.) Розв’яжіть рівняння Варіант № 2№1. ( 6 б.) Розв’яжіть рівняння №2. ( 3 б.) Розв’яжіть рівняння №3. ( 3 б.) Розв’яжіть рівняння

Номер слайду 28

Самостійна робота. Відповіді : {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№ 1°№ 2*№ 3**Варіант 117-56 Варіант 2309

Номер слайду 29

Підсумки уроку: Які способи розв`язування ірраціональних рівнянь ми розглянули на уроці? У чому полягає їх суть? При розв`язуванні яких рівнянь можуть з`явитись cторонні корені?

Номер слайду 30

Вивчити п. 11 ;Виконати: Рівень А: № 11.2, № 11.3; Рівень Б: № 11.5(3;4) Рівень В: № 11.6 Домашнє завдання:

Номер слайду 31

Д/з. Тест. Методирозв`язування рівнянь. Робота в групах“метод пильного погляду”Самост. робота. Сумабалів. Лист самоконтролю. Шкала оцінювання: 15 балів - середній рівень16 – 24 бали - достатній рівень25 – 31 бал - високий рівень

Номер слайду 32

Рефлексія Продовжіть фразу. Сьогодні на уроці я повторив …Закріпив… Познайомився… Дізнався…

Номер слайду 33

Дякую за урок!!!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Лебедева Юля
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Mартиняк Оксана Семенівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
До підручника
Алгебра і початки аналізу (профільний рівень) 10 клас (Нелін Є.П)
До уроку
10.3. Приклади використання інших способів розв'язування ірраціональних рівнянь
Додано
25 січня 2019
Переглядів
7989
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку