Мета виховної діяльності :“Допомогти дитині заглянути в себе, визначити набір цінностей, які узгоджуються з її неповторною людською сутністю, які забезпечуватимуть її компетентність як громадянина, патріота, члена колективу, сім’янина, інтелектуально розвинену, духовно і морально зрілу особистість, готову протистояти асоціальним впливам, вправлятися з особистими проблемами, творити себе і оточуючий світ. ”
Ключові лінії виховного процесу,які забезпечують досягнення виховної метиціннісне ставлення до себе;ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей;ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;ціннісне ставлення до природи;ціннісне ставлення до праці;ціннісне ставлення до культури і мистецтва.
Продовжити вивчення індивідуальних особливостей учнів; оцінити реальні здібності та можливості дітей; розвивати природні задатки, творчо їх розвивати; виявити професійні інтереси;Здійснювати профорієнтацію. Завдання. Діагностико-прогностичний«Пізнай себе»Форми роботи. Анкетування;Діагностика;Аналіз результатів;Співпраця з психологом;Корекція поведінки та вчинків.
Національно-патріотичний“Я – українець”Завдання. Форми роботи. Виховання патріотичних почуттів, поваги до державної символіки, Конституції України, законів держави; Прищеплення шанобливого ставлення до звичаїв, традицій, культури українців та інших народів; Вивчення історії, фольклору, побуту, мистецтва, природи рідного краю. Бесіди; Виховні години; Уроки пам’яті; Свята; Заочні подорожі; Години спілкування; Твори –роздуми; конкурси віршів, малюнків, виставок;
Екологічний“Краса і проблеми довкілля”Завдання. Форми роботи. Сформувати екологічну культуру, бережне відношення до природи; Дослідити екологічні проблеми рідного краю і України; Дати знання про раціональне використання природних ресурсів; Залучити учнів до природоохоронної діяльності. Бесіди; Екскурсії;Екологічні бригади; Трудовий десант. Туристичні змагання, походи; Декади екологічного виховання;
Здоров’язберігаючий“Здоров’я -дорожче золота”Вивчити стан здоров’я підлітків та причини відхилень; Сформувати навички здорового способу життя; Реалізувати систему просвітницької роботи щодо формування культури ставлення до власного здоров’я; Організовувати спортивно-масові та фізкультурно-оздоровчі заходи. Завдання. Форми роботи. Бесіди; Лекторії; Уроки фізкультури; Ігри, змагання; Тижні здоров’я; Спортивно-туристичні походи; Інструктажі з БЖД; Складання пам’яток.
Організаційно-діяльна робота з батьками“З родини йде життя людини”Завдання. Форми роботи Ознайомитися з умовами життя сім’ї, з’ясувати психологічний клімат, особливості поведінки дитини вдома; Пропагувати педагогічні знання з метою підвищення рівня грамотності батьків у вихованні дітей; Залучати батьків до організації виховної роботи; Створювати інформаційні матеріали для батьків. Спостереження; Бесіди; Анкети; Тести; Лекторії; Зустрічі; Батьківські збори; Пам’ятки для батьків
Самоврядуванняу класному колективіДевіз: Пропонуй! Плануй! Організовуй! Виконуй!Всебічне виховання учнів через залучення учнівського самоврядування. Провідна ідея: Організація добрих і корисних справ. Розвиток власних здібностей і талантів. Виховання бережливості, поваги ілюбові до своєї родини. Мета:
У тісній співпраці з батьками. У сім’ї шліфуються найтонші грані людини-громадянина,людини-трудівника, людини-культурної особистості В. О. Сухомлинський. Традиційніформи роботи. Нетрадиційніформи роботи. Бесіди. ЛекторіїБатьківські збори. Відвідування сімей. Анкетування Тестування Педагогічний десант Родинний міст Дискусійний клуб Батьківський ринг Дні довір’я Дерево родоводу. Спілкування. Взаємороуміння. Співпраця. Справжній патріот України. Учень. Учитель. Родина
Я твердо вірю в силу виховання, яка складається з дуже простих компонентів: любові до дітей, справедливості, здатності прощати, доброти. Тож я несу своїм вихованцям радість пізнання, веду їх стежками творчості і допитливості, завжди бачу перед собою зачаровані їх погляди. Ці дитячі очі не дають зупинятися на досягнутому. Сьогодні із впевненістю говорю: «Моя праця не згасне з роками і в майбутньому дасть паростки любові, доброти…»