Презентація "Із досвіду роботи вчителя історії"

Про матеріал
Тема досвіду: «Стимулювання творчої активності учнів на уроках історії шляхом використання інноваційних технологій». Стисла анотація досвіду: Сучасні тенденції розвитку освіти в Україні, соціальне замовлення суспільства на конкурентноспоможну особистість вимагають розробки ефективної методичної системи, що стимулюватиме творчу активность учнів на уроках історії. Використання інноваційних технологій - це новий крок в оволодінні навчальним матеріалом. Досвід описано з урахуванням новітніх підходів – оновлення змісту й удосконалення форм і технологій навчання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Із досвіду роботи вчителя історії Комунального закладу «Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №63 Харківської міської ради Харківської області» Доценко Людмили Леонтіївни Категорія “ спеціаліст вищої категорії ”, вчитель-методист.

Номер слайду 2

Доценко Людмила Леонтіївна Рік народження 1967 Освіта вища, Бєлгородський державний педагогічний інститут ім. М.С.Ольмінського, 1992 р. Посада вчитель історії та правознавства Педагогічний стаж 28 років Категорія “ спеціаліст вищої категорії ”, вчитель-методист. Життєве кредо: “ Навчаю доти – доки вчусь сама!”

Номер слайду 3

Тема Стимулювання творчої активності учнів на уроках історії шляхом використання інноваційних технологій Актуальність досвіду Інтеграція українського суспільства до Європейського та міжнародного інформаційного простору. Сучасні тенденції розвитку освіти в Україні: формування особистості, яка буде здатна отримувати глибокі знання, професійні навички, вільно орієнтуватися, само реалізовуватися, само розвиватися і самостійно приймати правильні, морально-відповідальні рішення в умовах мінливого світу. Особиста потреба людини у саморозвитку. Соціальне замовлення суспільства на конкурентноспоможну особистість - це полікультурна, інтелектуальна, фізично здорова особистість, яка володіє розвинутими почуттями, пізнавальними потребами і діяльнісними якостями, а саме, визначивши в них три пріоритетних якості - компетентність, комунікабельність, психологічну стійкість.

Номер слайду 4

Мета Розробка ефективної методичної системи, що стимулюватиме творчу активность учнів на уроках історії як важливої складової гармонійного розвитку особистості.

Номер слайду 5

Завдання розвиток інтересу учнів до історії як сфери знань і навчального предмета, власних освітніх запитів учнів і вміння їх задовольняти; визначення, відбір і використання у процесі пошуку інформації про минуле різних видів історичних джерел, у тому числі текстових, візуальних та усних, артефактів, об’єктів навколишнього історичного середовища (музеїв, архівів, пам’яток культури та архітектури), а також інформаційно-комп’ютерних технологій; шляхом активізації пам’яті, уяви, фантазії формувати творчу особистіть, здатну самостійно осмислювати і аналізувати історичні твори; розвиток інтелекту дитини, її критичного та творчого мислення, визначення нею власної ідентичності як особистості та громадянина.

Номер слайду 6

Наукова основа досвіду Дану тему в своїх працях різнобічно розглядають наступні автори: Баханов К.О. «Іноваційні системи, технології та моделі навчання історії в школі», О. Пометун «Інтерактивні технології навчання», Мокрогуз О.П. «До питання методики застосування мультимедійної презентації Powerpoint на уроках історії» , Ладиченко Т. «Електронний педагогічний засіб з історії – новий крок в оволодінні навчальним матеріалом», Дрібниця В. «Використання відео- та мультимедійних матеріалів на уроках історії» та інші.

Номер слайду 7

Форми, методи, прийоми реалізації досвіду

Номер слайду 8

Форми та методи роботи Робота у групах; Прес-конференція; Рольова та ділова гра; Мікрофон, мозковий штурм; Учень замість вчителя; Презентація; Проектна діяльність; Науково-дослідницька робота; Практична робота. Науково-дослідницька робота

Номер слайду 9

Зміст досвіду роботи Урок-конференція 11 клас Ділова гра 11 клас Робота у групах 5 клас Практична робота 6 клас Проект 10 клас

Номер слайду 10

Висока ефективність досвіду Дата Назва конкурсу Результат Січень-лютий 2017 Районний етап конкурсу-захисту МАН Районний етап 15 Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості в номінації «Історія України і державотворення». Всеукраїнському конкурсі МАН- юніор Юр’єв Євген 9 кас І місце Юр’єв Євген 9 клас І місце Юр’єв Євген 9 клас ІІІ місце Березень 2017 Районний етап Всеукраїнськиого конкурсу творчих робіт «Мої права» Юр’єв Євген 9 клас І місце Квітень 2017 Районний конкурс соціально-культурних та національно-патріотичних проектів «Харків – місто привабливе для дітей та молоді» Чернушенко Євген 8 клас І місце Травень 2017 Патріотичніа акції «Слобожанські дзвони Перемоги» Юр’єв Євген 9 клас - грамота Січень-лютий 2018 ІІІ Всеукраїнська історико-краєзнавча конференція учнівської молоді «Державотворчі процеси в Україні:через віки у ХХІ ст.» м. Черкаси Обласний етапі Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості в номінації «Історія України і державотворення». Всеукраїнський інтерактивний конкурс «МАН-Юніор Дослідник» у номінації «Історик-юніор» Всеукраїнський творчий конкурс «Слово про Україну» Київ Юр’єв Євген 10 клас Грамота Юр’єв Євген 10 клас Диплом ІІІ ступеня Юр’єв Євген 10 клас Диплом ІІІ ступеня Коваленко Альона 9 клас Диплом за активну участь Жовтень 2018 Районний етап конкурсу-захисту МАН Юр’єв Євген. 11 клас І місце Січень-лютий 2019 Обласний етап Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості в номінації «Історія України і державотворення» Міжнародна учнівська конференція «Різдвяні читання» ХНУ ім. Каразіна. Юр’єв Євген 11 клас Диплом ІІІ ступеня Юр’єв Євген 11 клас, Чернушенко Є. 10 клас , Сєгаль А. 10 клас Диплом учасника Квітень 2019 Районний конкурс соціально-культурних та національно-патріотичних проектів «Харків – місто привабливе для дітей та молоді» Сєгаль А. 10 клас Диплом ІІІ ступеню Грудень 2019 Районний етап Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості в номінації «Історія України і державотворення». Коваленко А. І місце

Номер слайду 11

Висока ефективність досвіду

Номер слайду 12

Висока ефективність досвіду

Номер слайду 13

Друковані публікації

Номер слайду 14

Впровадження досвіду

Номер слайду 15

Впровадження досвіду

Номер слайду 16

Поширення досвіду

Номер слайду 17

Завдання на удосконалення роботи Суспільству майбутнього потрібні люди з актуальними знаннями, гнучкістю і критичністю мислення, творчою ініціативою, високим адаптаційним потенціалом. Не менш важливими будуть такі їх якості, як висока моральність, особистісна відповідальність, внутрішня свобода, налаштованість на максимальну самореалізацію, здатність досягати високої мети раціональним шляхом і коректними засобами. Тому в перспективі заслуговує на увагу подальша робота спрямована на стимулювання творчої активності учнів на уроках історії шляхом використання інноваційних технологій.

Номер слайду 18

Розпізнати, виявити, розкрити, виростити, виплекати в кожного учня його неповторний індивідуальний талант – це означає піднести особистість на високий рівень розквіту людської гідності. Вірте в талант і творчі сили кожного вихованця. В. О. Сухомлинський

ppt
Додано
7 березня 2020
Переглядів
1257
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку