Творчі вправи з української мови є також завданнями для каліграфічного вправляння, об'єднані однією темою, розумінням того, що учні мають не тільки знати, як зберігати природні ресурси, а й спрямовувати власну діяльність на те, щоб їх вистачило на наступні покоління, виховують любов до природи, рідного краю, дбайливе ставлення до довкілля.,
Воду цінувати – просвоєздоров'ядбати. Воду цінувати – про соє здоров'я дбати. Склади зі слів речення. Як ти його розумієш?Підкресли слова, у яких звуків більше, ніж букв. Чому? До слів-назв предметів добери споріднені. Вода, водний, водяний, водичка, водосховище. Здоров'я, здоровий, виздоровіти, здоров'ячко, Перевір себе
Які слова мають кілька значень? Не лишайвідкритимкран, щобне витік океан. Не лишай відкритим кран,щоб не витік океан. Лишай (інфекційна хвороба у тварин, вид рослин), кран (підйомний, сантехнічний), витік (вибіг, початок), океан (водний простір, багато). Склади зі слів речення. Як ти його розумієш?Перевір себе
До кого можна звернутися із таким проханням? Складіть спонукальне речення. Зачиняймо наші двері - будетеплойзатишновоселі. Зачиняймо наші двері –буде тепло й затишно в оселі. Склади зі слів речення. Як ти його розумієш?Перевір себе. Діти! Зачиняйте ваші двері –буде тепло й затишно в оселі.
Підкресли слова-родичі. Добери споріднені слова до слова, у якому букв більше, ніж звуків. Посаджу ушколіквіти – хайвонаживеіквітне. Посаджу у школі квіти – хай вона живе і квітне. Склади зі слів речення. Як ти його розумієш?Перевір себе. Посаджу, сад, садочок, садівник, посадка, засадили, висадки.
Підкресли слова-назви предметів, добери до них слова-родичі Школа – мійдім,ягосподарунім. Школа – мій дім , я господар у нім. Склади зі слів речення. Як ти його розумієш?Перевір себе. Школа, шкільний, школяр, школярка. Дім, домашній, вдома, домовик, Господар, господарський, господарювати.