КАЛИНОВЕ НАМИСТО Навчальний проект Учнів 6 класу Предмет – українська мова Керівник : учитель української мови та літератури Нежухівського ЗЗСО І- ІІІ ступенів Соловій З. Й.
Номер слайду 2
ДАВАЙТЕ ПОЗНАЙОМИМОСЬ Ми – допитливі “чомучки” 6 класу та наш учитель – Зіновія Йосифівна Соловій
Номер слайду 3
МЕТА ПРОЕКТУ - ДОСЛІДИТИ: Для чого необхідна мова; За допомогою чого можна спілкуватися; Якою є роль мови у збереженні духовних надбань народу; Які є види мовленнєвої діяльності.
Номер слайду 4
ДОСЛІДЖЕННЯ ГРУПИ “ЮНІ ЛІНГВІСТИ” Ми з'ясували: І. Види мовленнєвої діяльності: 1. Сприйняття чужого мовлення – аудіювання, читання 2. Творення власного мовлення – говоріння, письмо
Номер слайду 5
ПРОДОВЖЕННЯ ДОСЛІДЖЕННЯ: ІІ. Роль мови у збереженні духовних надбань народу: Формує світогляд; Плекає найкращі риси; Облагороджує; Робить людину духовнішою; Шліфує душу; Дарує радість; Рятує націю; МОВА – СКАРБНИЦЯ ДУХОВНОСТІ СХОВАНКА ЛЮДСЬКОГО ДУХУ.
Номер слайду 6
ВИСНОВКИ Ми виявили: 1. найбільше і найдорожче добро народу – це його мова; 2. мова потрібна для спілкування і формування думки, пізнання; 3. мова шліфує душу, облагороджує, дарує радість. 4. без мови немає народу, нації, держави.
Номер слайду 7
Опитування серед жителів с. Нежухова “Для чого потрібна мова?”
Номер слайду 8
В ПРОЦЕСІ ДОСЛІДЖЕННЯ МИ СКОРИСТАЛИСЬ Книги: 1. Ващенко В. С., Українська мова. – Харків, 1961 р. 2. Глазова О. П., Кузнєцов Ю. Б. “Рідна мова. 6 клас”.- Київ, 2006 р. 3. Іванишин В., Радевич -Винницький Я. Мова і нація.-Дрогобич, 1994 р. Журнали: 1. Українська мова і література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах // №6, 2007 р. 2. Українська мова і література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах // №10, 2008 р. Інтернет-ресурси : http:// uk. wikipedia. Org http:// lingvoforum. net