В даному матеріалі подані варіанти кейсів для використання під час вивчення фізики в 7-9 класах. Витративши декілька годин для створення кейсу, ви отримаєте потужний інструмент для викладання такої цікавої і основної науки як фізика.
Експерт по тиграх Пітер Джонсон запропонував простий, на перший погляд винахід, що став справжнім порятунком для багатьох мешканців Індії. Експерт знав, що тигр переважно нападає на жертву зі спини. Запропонуйте й ви ідею захисту від тигрів. Захист від тигра
Номер слайду 4
Якщо тигр не любить нападати на жертву спереду, ідеальним захистом для людини було б мати два переди, як у дволикого римського бога Януса. Як зробити, щоб тигр, знаходячись позаду людини, був переконаний, що знаходиться спереду?
Номер слайду 5
Експерт по тиграх порадив на одязі позаду малювати велике обличчя. Напади майже припинилися – виявляється і тигри схильні до ілюзій.
Номер слайду 6
Форма роботи учнів з кейсомгруповаІнформаційні джерела для учнівhttps://sites.google.com/site/osvitnires/http://dovidka.biz.ua/tsikavi-fakti-z-fiziki/http://fizika-abc.at.ua/Шкільні підручники з фізики
Номер слайду 7
Амплітуда, період і частота коливань8 клас
Номер слайду 8
Дихайте глибше!
Номер слайду 9
Скільки вдихів робить людина за все життя?Що треба виміряти, щоб розв’язати цю задачу?
Номер слайду 10
Підрахуйте, скільки вдихів ви робите за хвилину. А краще, проведіть цей дослід з кількома людьми й обчисліть середню частоту дихання людини. Лікарі, що проробили такі виміри, з’ясували, що людина робить у середньому 16 вдихів у хвилину. Отже за 70 років життя вона зробить близько 600 млн вдихів
Номер слайду 11
Форма роботи учнів з кейсоміндивідуальнаІнформаційні джерела для учнівhttps://sites.google.com/site/osvitnires/http://dovidka.biz.ua/tsikavi-fakti-z-fiziki/http://fizika-abc.at.ua/Шкільні підручники з фізики
Номер слайду 12
Закон Паскаля. Сполучені посудини8 клас
Номер слайду 13
Загадковий колодязь
Номер слайду 14
Подорожуючи в горах, хлопці знайшли напівзруйновану фортецю. Розбираючи камені, вони відкрили колодязь. Дно його – теж камені, на півметра залиті холодною водою. Спробували на смак – джерельна. Хлопці здивувалися: звідки тут узятися воді? Сама верхівка гори!Вичерпали всю воду, але не пройшло й десяти хвилин, як яма знову наповнилася водою до колишнього рівня. Це було справжнім дивом. Поясніть це диво.
Номер слайду 15
Як зробити, щоб яма знову наповнилася водою до попереднього рівня?Один з варіантів – вона може сполучатися з іншою водоймою, що містить набагато більше води (наприклад, з гірським озером). Рівень води в колодязі буде збігатися з рівнем води в озері. При цьому озеро може перебувати дуже далеко – важливо, щоб озеро й колодязь були сполученими.
Номер слайду 16
Форма роботи учнів з кейсомколективнаІнформаційні джерела для учнівhttps://sites.google.com/site/osvitnires/http://dovidka.biz.ua/tsikavi-fakti-z-fiziki/http://fizika-abc.at.ua/Шкільні підручники з фізики