Кейс –метод як форма інтерактивного навчання для розвитку комунікативної компетенції учнів
Номер слайду 2
Кейс- метод Метод навчання, який використовує опис реальних ситуацій. Мета використання – формування життєвих компетентностей учнів ( поставити учнів у таку ситуацію, за якої їм необхідно приймати рішення. Акцент робиться на самостійному навчанні учнів на основі колективних зусиль). Кейс – це події, які реально відбулися в певній сфері діяльності і які вчитель описав для того, щоб спровокувати дискусію в класі, підштовхнути учнів до обговорення та аналізу ситуації, до прийняття рішень.
Номер слайду 3
Кейс- метод розроблений англійськими науковцями М. Шевером, Ф. Едейєм та К. Єйтс. Вперше був застосований у 1910 р. при викладі управлінських дисциплін у Гарвардській бізнес-школі, яка добре відома інноваціями.
Номер слайду 4
Цілі і вимоги кейс – технологій:- аналіз інформації ( самостійно та у складі групи );- пошук ключових проблем запропонованого завдання;- пошук відомостей, які необхідні для вирішення завдання;- пошук та оцінка альтернативних шляхів розв’язання завдання;- обрання найкращого рішення і складання плану дій.
Основні види кейсів:- Кейс – випадок;- кейс - вправа;- кейс – ситуація.
Номер слайду 7
ЕТАПИ РОБОТИ НАД КЕЙСОМ:1. Отримати завдання.2. Ознайомитися з кейсом.3. Визначити проблеми.4. Накопичення і аналіз пропозицій.5. Поєднання усіх частин в єдине ціле.6. Виступ і обговорення.