Кінезіологія та розумовий розвиток дітей. Підготувала Семихат Т. В.вчитель початкових класів. Красноградського ліцею №4
Номер слайду 2
Кінезіологія — це наука про розвиток головного мозку через рух Засновники наукової кінезіології в Стародавній Греції -Асклепіад, який жив понад 2000 років тому. давньоіндійська йога, Конфуцій та Гіппократ застосовували кінезіотерапією. Фундаментальні роботи В. М. Бехтерева, А. Р. Лурії, Б. Н. Анохіна, І. М. Сечєнова довели вплив маніпуляції рук на функції вищої нервової діяльності та розвиток мовлення. Василь Олександрович Сухомлинський уважав, що рух пальців сприяє активізації мовленнєвих центрів головного мозку і посиленню діяльності мовленнєвих зон.
Номер слайду 3
Кінезіологія — це наука про розвиток розумових здібностей і фізичного «гімнастика мозку». здоров’я через певні рухові вправи. процес навчання і виконання діяльності стає ефективнішим, розвиває взаємодію тіла й інтелекту. організм координує роботу правої та лівої півкуль
Номер слайду 4
Основна мета кінезіології: розвиток міжпівкульної взаємодії та синхронізація роботи півкуль головного мозку, що сприяє активізації розумової діяльності. Завдання кінезіології:розвиток міжпівкульної взаємодії;синхронізація роботи півкуль;розвиток дрібної моторики;розвиток здібностей;розвиток пам’яті, уваги, мислення;розвиток мовлення.
Номер слайду 5
Значення кінезіологічних вправдопомагають подолати стресові ситуації, Допомагають поліпшити роботу мозку і всього тіла, сприяють гармонійному розвитку особистості та її творчої самореалізації.
Номер слайду 6
Вправи для найменших дітей і початківців «Ліхтарики-зірочки» «Кільця» «Кулак — ребро — долоня» «Лезгинка» «Змійка»