1. Називати загальні ознаки класу Ссавці, види ссавців та ссавців, що потребують охорони. 2. Характеризувати різноманітність зв’язків ссавців з середовищем існування, спосіб життя і особливості поведінки ссавців. 3. Пояснити особливості життєдіяльності ссавців у зв’язку зі способом життя. 4. Застосовувати знання для утримання ссавців у штучних умовах та використання у сільському господарстві. 5. Робити висновки про значення ссавців у екосистемах та в житті людини.
Якщо твердження вірне – ставите „+”, а якщо ні, то „ – „ 1.Шкіра ссавців міцна та пружна, у більшості видів вкрита волосяним покривом 2.Залози, секрет яких змащує жиром волосся, є потовими. 3.Кажани вловлюють відбиті навколишніми предметами ультразвуки, які самі видають. 4.У яйцекладних ссавців добре розвинена плацента. 5.Землерийки – великі тварини, дещо схожі на кротів. 6.Гризуни завдають великої шкоди садівництву. 7.Найбільшим представником котячих є тигр. 8.Гібони мають довгі передні кінцівки, за допомогою яких вони стрибають з гілки на гілку. 9.Ряд Примати – група ссавців, до яких належать коні, корови, носороги і зебри. 10.До Червоної книги України занесено представників ластоногих, китоподібних, хижих і комахоїдних.