Урок " Контрольна робота з теми "Різноманіт.ність тварин""

Про матеріал
Розробка конспекту уроку біології для 7 класу. Контрольна робота "Різноманітність тварин". Передбачає перевірку знань учнів після вивчення теми "Різноманітність тварин".
Перегляд файлу

Біологія 7 клас                                                                   Дата:

 

Тема: УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗНАНЬ З ВВИВЧЕНИХ ТЕМ

Цілі: освітня: узагальнити, систематизувати і закріпити знання з теми; розвивальна: розвивати вміння використовувати раніше вивчену інформацію, аналізувати, зіставляти та робити висновки; виховна: виховувати розуміння єдності всього живого, бережливе ставлення до життя та розуміння відповідальності людини за наслідки її діяльності.

Очікувані результати:

 

 

Обладнання: зошит, ручка.

Тип уроку: узагальнення та систематизації знань.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

   Які групи можна виділити серед амфібій?

   Які особливості притаманні однопрохідним?

   Які особливості притаманні рептиліям?

   Яке значення в природі мають птахи?

   Яке значення ссавці мають для людини?

III. УЗАГАЛЬНЕННЯ, СИСТЕМАТИЗАЦІЯ Й КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ

І рівень

1. Представником амфібій є:

а) хохуля;            б) квакша;     в) скат.

2. Представником ссавців є:

а) хохуля;            б) квакша;     в) скат.

3. Пристосований до плаваючого способу життя:

а) дельфін;          б) кріт;           в) кажан.

4. Має стрибальні кінцівки і шкіру, яка вкрита шерстю:

а) веретільниця; б) кенгуру;    в) жаба.

5. Пристосований до літаючого способу життя:

а) дельфін;         б) кріт;           в) кажан.

6. Має стрибальні кінцівки і голу шкіру, яка вкрита слизом:

а) пінгвін;          б) кенгуру;    в) жаба.

ІІ рівень

 Напишіть «так», якщо ви згодні із наведеним твердженням, або «ні», якщо не згодні:

Твердження

«Так» або «ні»

7

Карась є хрящовою рибою

 -

8

Пуголовки жаб живляться рослинною їжею

 +

9

Акула є хрящовою рибою

 +

ІІІ рівень

10. Характерні ознаки ссавців.

11. Яке значення для людини мають птахи?

ІV рівень

12.Чому ускладнювалася будова живих організмів починаючи від кишковопорожнинних і до ссавців?

IV. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ ВИВЧЕННЯ ТЕМИ

doc
Додано
20 січня 2019
Переглядів
1568
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку