23 червня о 18:00Вебінар: Практика реалізації проєктів та відеопроєктів у НУШ

Презентація "Комп'ютерна залежність. Вигадка чи реальна загроза?"

Про матеріал

Молодь все більше часу проводить за комп`ютером, віддаючи перевагу віртуальному світу над реальним. Медичні працівники придумали спеціальний термін «інтернет-залежність».

Для гравців важливий не так результат, як сам процес, що забезпечує їм адреналін, азарт і наївне розуміння того, що в тебе неодмінно все вийде. Але це лише засоби для емоційного задоволення, які не дають відчуття часу та простору, що властиві реальному світові.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Мета проекту: Розглянути стадії залежності від комп’ютера; Дослідити, чому вона з'являється у дітей; Виявити інтернет-залежних дітей у нашій гімназії «Компьютерные игры рождают зависимость, которая ограничивает социальные контакты и мешает общению» Лікар-психіатр Анатолій Мазуров

Номер слайду 3

Інтернет зараз є в кожному домі Техніка Музика Спорт Навчання Відпочинок Ігри Спілкування

Номер слайду 4

Чи є позитивні моменти у комп’ютерних іграх? Є, але при нетривалому перебуванні за екраном ЕОМ. Тривале перебування в агресивному середовищі віртуального світу підсилює у дитини тривожність і очікування небезпеки

Номер слайду 5

Стадії залежності від комп'ютерних ігор Стадія легкої захопленості. Після того, як людина один або кілька разів зіграла у рольову комп'ютерну гру, вона починає «відчувати смак», йому починає подобатися комп'ютерна графіка, звук, сам факт імітації реального життя або якихось фантастичних сюжетів

Номер слайду 6

Стадія захопленості. Фактором, що свідчить про перехід людини на цю стадію формування залежності є поява в ієрархії потреб нової потреби - гра в комп'ютерні ігри. Гра в комп'ютерні ігри на цьому етапі приймає систематичний характер

Номер слайду 7

Стадія залежності. 10-14% гравців є «завзятими», тобто знаходяться на стадії психологічної залежності від комп'ютерних ігор. Ці люди часто подовгу грають поодинці, потреба в грі знаходиться у них на одному рівні з базовими фізіологічними потребами. Їх комп'ютерна гра - це свого роду наркотик. Якщо протягом якогось часу вони не «беруть дозу», то починають відчувати незадоволеність, відчувають негативні емоції, впадають у депресію

Номер слайду 8

Негативні наслідки від довготривалого перебування за монітором Звуження кола спілкування Створення власного світу Відхід від реальності

Номер слайду 9

Завзятого комп`ютерника можна відрізнити одразу. Він звернений усередину себе, не помічає або ігнорує зовнішні події, погано адаптується до реального життя. Потяг до комп`ютерних ігор – із подорожами до неймовірних світів усе більше занурює у віртуальність. Цей стан вже й називається інтернет-залежністю. Комп`ютерна залежність розвивається швидше, ніж алкоголізм. Достатньо півтора року

Номер слайду 10

Хвороби у інтернет-залежних: Синдром комп'ютерного зору (комп'ютерний зоровий синдром) – швидке погіршення зору (симптоми: зниження гостроти зору, сльозоточивість очей, головний біль) Тунельний синдром (синдром зап'ястного каналу) – «мишаче» захворювання, що виражається онімінням або болем в зап'ясті грона руки, маніпулюючою мишею Гіподинамія (малорухливий спосіб життя), що в більшості призводить до ожиріння. Тромбоз (закупорка вен тромбами) Болі в спині, сколіоз, остеохондроз

Номер слайду 11

У гімназії було проведено опитування, в якому прийняли участь школярі 4-7 класів

Номер слайду 12

Діаграма розподілу вільного часу серед учнів 4-7 класів 28 % (22 учня) - гуртки, спорт; 61 % (49 учнів) - проводять за комп'ютером; 11 % ( 9 учнів)- інші справи

Номер слайду 13

Результати досліджень (опитано 80 учнів): Більшість втягнутих у віртуальний простір це хлопчики (69%) Не слід забувати, що в чоловічій підсвідомості «сидить» інстинкт завойовника. Ігри — це можливість «використання» цього інстинкту За даними нашого дослідження для: 18% підлітків гімназії комп'ютер є робочим інструментом, 44% використовують комп'ютер для розваг, 23% - це можливість спілкуватися з друзями, 15% - можливість "відключитися" від дійсності

Номер слайду 14

Висновки Вчені попереджають, що компютерні ігри впливають на психіку дитини, емоційні та творчі здібності; Захолюються іграми здебільше хлопчики (69 %); Батьки та педагоги негативно відносяться до таких захоплень; Серед учнів нашої гімназії вже є інтернет-залежні діти. Їх 61% (49 з них грають більше 5 днів на тиждень і більше 2 годин)

Номер слайду 15

Если перейдешь меру, то самое приятное станет самым неприятным… Демокрит (давньогрецький філософ)

Номер слайду 16

До соціального опитування наша команда вважала, що комп'ютерної залежності не існує, але коли ми дослідили учнів різного віку, ми зрозуміли, що комп'ютерна залежність проявляється так само, як і наркотична, алкогольна і інші залежності. Отже, КОМП’ЮТЕРНА ЗАЛЕЖНІСТЬ Є і вона дуже швижко поширюється і є небезпечною!

ppt
Додано
24 квітня 2018
Переглядів
7179
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку