Урок "Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування"

Про матеріал

Конспект уроку з інформатики для 2-го класу на тему "Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування" за навчальною програмою 2016 року.

Перегляд файлу

Урок 28 Ігрові вправи з надання команд виконавцям

 

Урок 28.Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування.

Цілі:

  • навчальна: навчити надавати команди виконавцю в середовищах програмування;
  • розвивальна: розвивати спостережливість, пам’ять, мовлення;
  • виховна: виховувати здатність орієнтуватися в інформаційному просторі.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, презентація.

Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики, Скарбниця знань, GCompris, браузер.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання;
  • перевірка присутніх;
  • перевірка готовності учнів до уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань

Виправте помилку в послідовності дій:

  1. Візьми котушку ниток.
  2. Відріж нитку потрібної довжини.
  3. Приклади ґудзик.
  4. Затягни нитку в голку.
  5. Відріж нитку.
  6. Візьми одяг.
  7. Візьми голку.
  8. Приший ґудзик.
  9. Зроби вузол.
  10.  Зав’яжи вузол на кінці нитки.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Розгадуємо загадки:

  1. Скромний сірий колобок

Довгий, тонкий проводок

Зверху на коробці

Дві великі кнопки

В тебе є хороша книжка,

А в комп'ютера є ......(мишка)

  1. Ось на нім комп'ютер пише

І малює без зупинки

Найцікавіші картинки

А влаштовує цей хор

Чарівник наш - ......(монітор)

  1. Сотня клавіш, різні знаки

Спершу учні – небораки,

А тепер раз – два і готово

Відстукали слово.

Ось де пальцям фізкультура

І це все – ...... (клавіатура)

  1. Ось я кнопку натискаю

І папір вже заправляю.

Він друкує без зупинки

Вірші, пісні і картинки

І швидкий він, наче спринтер

Відгадайте, що це ... (принтер)

ІV. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

Ви вже знаєте, що виконавцем послідовності дій може бути той, хто розуміє і може виконати кожну команду цієї послідовності дій. Є різні виконавці послідовностей дій.

Розглянь малюнки. Назви виконавців. Наведи приклади команд для них.

Одного виконавця від іншого відрізняє:

  • список команд, які розуміє виконавець. Цей список називають  системою команд виконавця.
  • місце, де виконавець може виконувати команди алгоритму. Це місце називають  середовищем виконавця.

Кожна послідовність дій складається для конкретного виконавця. Щоб скласти послідовність дій, необхідно спочатку визначити середовище та систему команд виконавця. А потім записати потрібні команди в певному порядку.

Порівняй свою послідовність дій з послідовністю дій, поданою нижче. Знайди відмінності.

  1. Встань.
  2. Підійди до дошки.
  3. Візьми крейду.
  4. Напиши слово «Україна».
  5. Поклади крейду.
  6. Підійди до своєї парти.
  7. Сядь на своє місце.

Результат пошуку зображень за запитом "Scratch"Сьогодні ти ознайомишся із середовищем програмування Скретч   (Scratch), у якому навчишся створювати невеличкі програми, а якщо захочеш — і власні комікси, мультфільми та навіть комп’ютерні ігри.

V. Засвоєння нових знань

1. Розгадайте ребус:

(Виконавець)

7022832. Пригадай казку “Рукавичка” та склади послідовність дій для виконавця Ведмедя.

Для довідки:

йти лісом,

пошук рукавички,

когось питати,

очікувати відповіді,

залізати.

3. Хто з виконавців може виконати наведені команди?

 

VІ. Фізкультхвилинка

Стрибу-стрибу! Скоки-скоки!

Прилетіли дві сороки.

Прискакали жабенята,

Стали у танку кружляти.

Прибігла лисонька —

Заграла на скрипочці.

Скре-ке-ке, ква-ква-ква!

Щоб спочила голова.

VІІ. Формування вмінь та навичок

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.
  4. Вправи для очей.

Практичне завдання

Робота з комп’ютерною програмою, що передбачає створення алгоритму. Наприклад, «Навантажувач», програма «Шукачі скарбів».

Релаксація

Гімнастика для очей

Швидко покліпати очима, заплющити очі та посидіти спокійно, повільно рахуючи до 5. Повторити 4-5 разів.

VIII. Підбиття підсумків уроку

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Грабчак Людмила Василівна
    Дякую, за Ваш труд. Цікаво, змістовно і багато різних форм роботи!!! Мені дуже допомогли Ваші ідеї!!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
24 квітня 2018
Переглядів
3510
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку