Презентація. "КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО МОДЕЛЮВАННЯ УРОКУ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ"

Про матеріал

Сучасний урок – це урок демократичний. Він проводиться не для учнів, а разом з ними. Його характеризує не навчання словом, а навчання справою. Тому я вважаю, що урок повинен бути сучасним у найширшому розумінні цього слова. Що значить сучасний? На мою думку, він зовсім новий і не втрачає зв'язку з минулим, одним словом, - актуальний урок. Актуальний означає важливий, істотний для теперішнього часу. А ще - діючий, що має безпосереднє відношення до інтересів дитини, її батьків, суспільства, держави. Крім цього, якщо урок сучасний, то він обов'язково закладає підстави для майбутнього, готує дитину до життя в суспільстві, що постійно змінюється. Будь-який урок: розвивальний, індивідуально-орієнтований і традиційний у тому числі - має великий потенціал для вирішення нових завдань, що постають перед освітою.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Гарбуз Людмила Миколаївна учитель початкових класів Білозерська загальноосвітня школа I-III ступенів № 18 Добропільської міської ради

Номер слайду 2

Можливості уроку невичерпні та сила його чарівна. Кожен урок - це крок до дозрівання інтелекту учня. Кожен урок - цеглина в основі чарівного будинку на ім'я Розвиток і Знання, без яких неможлива розумна, діяльна ЛЮДИНА-ТВОРЕЦЬ.

Номер слайду 3

мотивація, оптимізація кожного уроку використання суб’єктивного досвіду набутого учнями формування навичок отримувати, осмислювати та використовувати інформацію з різних джерел підвищення рівня самоосвітньої та творчої активності наявність контролю, самоконтролю, взаємоконтролю за процесом навчання розвиток соціальних та комунікативних здібностей, створення ситуації УСПІХУ

Номер слайду 4

чітко сформулювати цілі та завдання уроку визначити тип уроку, органічний зв'язок всіх його частин оптимальність домашнього завдання вибрати оптимальні методи та технології навчання підтримувати зв'язок уроку з попереднім закласти перспективу на наступний урок

Номер слайду 5

виділити складні моменти нової теми підготувати демонстраційний і роздавальний матеріал використовувати контроль і самоконтроль учнів продумати методику, технології пояснення нового матеріалу

Номер слайду 6

розвитку пізнавальних процесів в учнів формувати якості особистості школярів мотиву позитивного відношення учнів до навчання урок повинен сприяти

Номер слайду 7

певний ритм і темп уроку оптимальний для учнів взаємне співробітництво вчителя й учнів сприятливий психологічний клімат на уроці педагогічний такт використання різних видів діяльності учнів підтримування інтересу до уроку

Номер слайду 8

1.Байбара Т. М. Компетентнісний підхід в початковій освіті: теоретичні засади / Т. М. Байбара // Початкова школа. — 2010. - №8.-c.21-23. 2. Анісімова Г.О. Сучасний урок у початковій школі: традиції та інновації (навчально-методичний посібник) / Г.О. Анісімова, О.В. Нікулочкіна. – Тернопіль : Мандрівець, 2013. – 104 с. 3.Чернецька Т.І. Сучасний урок: теорія і практика моделювання : (навч. посібник). – К. : ТОВ «Праймдрук», 2011. – 352 с.

ppt
Додано
13 лютого 2018
Переглядів
2447
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку