Швидкий розвиток науки, зростання обсягів нової інформації потребують від школи підготовки активних, самостійних людей з розвиненими творчими здібностями. Важливу роль у цьому відіграє реалізація принципу креативності, що передбачає орієнтацію на творення мислячої, духовно багатої, творчої особистості, здатної успішно вирішувати актуальні проблеми сьогодення. Тому наша школа зараз переживає складний етап реформування. Оновлення змісту мовної освіти потребує розробки нових інноваційних методик, спрямованих на формування творчої мовної особистості, адаптованої до конкретних соціальних умов.
Велике значення у вирішенні цієї проблеми полягає у вихованні у дітей інтересу до навчання і насамперед це виховання відбувається у 1 класі.
Одним із можливих варіантів розв'язання проблеми може стати застосування нестандартних форм проведення уроків навчання грамоти.
Проблемами нестандартного уроку завжди займалися багато дидактів та методистів. Тому існує кілька поглядів на нестандартний урок.