Презентація "Кожна людина неповторна (4) " 6 клас

Про матеріал
Презентація призначена для проведення онлайн уроків . Містить матеріали та завдання
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Кожна людина — неповторна (4)6 М20

Номер слайду 2

Кожна людина має здібності до певної діяльності в галузі мистецтва, навіть може мати талант. Важливо його виявити й активно розвивати. Щоб стати справжнім майстром, потрібно довго й наполегливо вчитися. Зокрема, щоб стати хорошим музикантом, треба опановувати гру на музичних інструментах, досліджувати творчість визнаних митців, навчатися в них і постійно вдосконалювати власну майстерність. І тільки наполеглива праця в поєднанні з талантом дають очікуваний результат.• Як можна назвати картину Луї-Мішеля ван Лоо (1)? Чим займаються і про що спілкуються ці діти? Про що можна дізнатися з портретів родин композиторів Йоганна Себастьяна Баха (2) та Роберта Шумана (3)? Це камерні чи парадні портрети?У ті часи, коли ще не було мистецьких навчальних закладів для дітей, митці прагнули розкрити дитячі здібності. Вони докладали багато зусиль, щоб допомогти підростаючому поколінню осягнути секрети музики, розвинути виконавську майстерність та віднайти свою манеру в музичній творчості.• Дізнайся з додаткової інформації у QR-коді та інших джерел про музичну освіту дітей композиторів. Схарактеризуй музичні твори, які митці написали для навчання дітей музики.

Номер слайду 3

Послухай. Йоганн Себастьян Бах. «Добре темперований клавір». Прелюдія до мажор. Роберт Шуман. Цикл «Дитячі сцени»: «Мрії», «Цікава історія».

Номер слайду 4

Музична грамота. Музичні звуки чітко організовані. На клавіатурі фортепіано ми бачимо рівні відрізки чергування чорних і білих клавіш. Це — октави. Зіграйте на віртуальному піаніно гаму до мажор (2 октави)

Номер слайду 5

• «Шукаю таланти в собі» (завдання на вибір). Спробуй себе в різних ролях. Поміркуй, яка діяльність тобі найбільше сподобалась. Пам’ятай, що кожен і кожна з нас особливі й талановиті. Не бійся розкривати свої таланти!1. «Я - музикант». Виконай на онлайн-піаніно фрагмент п’єси Л. ван Бетховена «До Елізи». Зверни увагу на знаки ♯ біля нот. Користуючись зображенням на с. 67, знайди ці звуки на клавіатурі.2. «Я - психолог». Порівняй портретні зображення дівчат на картинах П’єра Огюста Ренуара (1) та Джузеппе Каччапуоті (2). Чи однакові їхні емоції, бажання? Про що можуть бути їхні думки?3. «Я - мистецтвознавець». Опиши та порівняй художній зміст, особливості зображення персонажів картин; їх композицію, колорит тощо. Зроби припущення про час написання кожного з творів.4. «Я - поет (прозаїк)». Створи вірш / мініесе за однією з картин.5. «Я - художник». Намалюй начерк власного твору під впливом від картин.6. «Я - рекламник». Склади план заходів для реклами одного з творів / або важливості займатися мистецькою діяльністю для дітей молодшої школи.

Номер слайду 6

Заспівай. Пісня «Подаруй свою усмішку» (музика і вірші Наталії Май)1. Пам'ятайте, люди,Це потрібно знати,Щоб щасливим бути,Треба вміти пробачати!Пам'ятайте, люди,Так давно ведеться: Щоб щасливим бути,Треба мати добре серце!Приспів: Подаруй свою усмішку -І добрішим стане світ!Подаруй свою усмішку,Щоб довкола всіх зігріть!2. Пам'ятайте, люди. Рослі й невеликі,Тільки разом ми здолаєм. Кручі всі і ріки!Знайте, все на світіМожна пережити -Тільки треба дуже. Одне одного любити!3. Пам'ятайте, люди,Це потрібно знати,Щоб щасливим бути,Треба просто закохатись!Пам'ятайте, люди,Сонце світить ясноІ навколо світ такий. Хороший і прекрасний!

Номер слайду 7

Переглянь. See You Again (Charlie Puth, Wiz Khalifa). Кавер-версія у виконанні дитячого хору One Voice.• Чи подобається тобі це виконання? Що потрібно робити, щоб ваш класний хор міг заспівати красиво та гармонійно?З якими образами людини відбулися «нові знайомства» завдяки творам мистецтва? Які жанри використали для цього митці?

pptx
Додано
27 грудня 2023
Переглядів
852
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку