Креативність на уроках англійської мови Особистісний творчий потенціал учнів + творчість учителя Підготувала вчитель англійської мови Литвиненко Н.С.
Номер слайду 2
NOTE: creativity – “креативність”, creative – “креативний” З чого починається креативний урок? - З його ретельної розробки вчителем, планування етапів, передбачення реакції, рефлексії та видів діяльності учнів. Креативний урок характеризується високою комунікативністю, використовувані методи сприяють самостійному й творчому оволодінню іноземною мовою, де кожен учень утягнений в активний творчий пізнавальний процес, у самостійний пошук нової інформації …» В.Є. Сергєєва, к.ф.н., доцент каф. іноз. мов, ЛНПУ ім. Т. Шевченка
Номер слайду 3
має свою специфіку і структуру, відмінну від уроків інших предметів, що вивчаються в школі.
Номер слайду 4
Уведення в іншомовну атмосферу передбачає застосування віршів, римівок, загадок, скоромовок, кросвордів, а також постановку проблемних питань з метою зацікавлення учнів, налаштування на спілкування англійською мовою, повторення тощо. СROSSWORD; TONGUE TWISTER; “LETTER CODE”; MIXED LETTERS; POEM; 1 2 7 3 4 5 11 5 8 9 10 12 13 14
Номер слайду 5
LETTER CODE a b c d e f g h i g k 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 l m n o p q r s t u 13 14 15 16 17 18 19 20 21 v w x y z 22 23 24 25 26 4, 15, 12,12 – doll 8, 5, 14 – hen Name five:
-red fruits;
-things made of milk;
- things vegetarians do not eat.
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Bingo!
Номер слайду 9
Креативне письмо це такий вид навчального письма, коли учні пишуть щось з опорою виключно на власну фантазію, уяву та життєвий досвід – наприклад, оповідання, вірші, п’єси, нариси. Така робота ведеться з максимальним використанням творчості, власної фантазії автора тексту. Тим саме створюються найкращі умови для його особистісного самовираження та самоствердження. “If you want the children to be good, make them happy.” Oscar Wilde dictations (lexical, selective); “each other checking up”; schemes to built a text; elementary drawing (first-year students)
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Використання завдань на розвиток образної уяви, творчого мислення «Придумати продовження історії»: 1. Once upon a time there lived a king and a queen. And they had a beautiful daughter........ 2. I saw her dancing in the rain...... 3. Last night I had an awful dream: I found myself in the world where all the colours were blent. The grass was orange, the trees were white, the purple sun was shining in the green sky...... 4. Yesterday I heard a strange noise in the drawing - room. I came downstairs, opened the door and saw a man lying on the floor.......
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Учень у навчанні схожий із вченим, який власними зусиллями, долаючи різні труднощі, досліджує природу, суспільство, людину і здобуває нові знання. Частково-пошуковий та дослідницький методи займають провідне місце на заняттях з англійської мови. Методичними орієнтирами можуть бути: теоретичне дослідження; відео-екскурсивне навчальне дослідження; вільний діалог ; ; евристичні бесіди; захист проектів, наукові звіти (виступи, доповіді, статті, реферати, конференції, круглі столи) Project work “My dream is to visit London”