Завдання креолізованого тексту:- “оживити” навчальний процес;- розвивати самостійність і критичне мислення;- спонукати учнів до читання, зацікавити книгою;- розвивати креативні здібності школярів;- підвищити пізнавальний інтерес до предмета;- розвивати навички самостійної пошукової та дослідницької діяльності дітей;- розвивати партнерські стосунки “ учитель – учень ”
Можливості використання “хмари слів“:- в “хмару” можна записати тему уроку, яку учні повинні визначити;- можна запропонувати дітям прочитати в “хмарі” головне питання, на яке необхідно знайти відповідь протягом уроку;- скласти речення або розповідь, використавши якнайбільше слів;- повторити основні поняття з теми, що вивчається.
Скрайбінг (з англ. - робити ескіз, нарис ) – метод розповіді чи пояснення, який супроводжується графічною ілюстрацією головного змісту сказаного. Виходить свого роду ефект паралельного наслідування. Тобто ми слухаємо розповідь про щось і одночасно бачимо графічну відповідність почутому.