Презентація "Критичне мислення"

Про матеріал
Презентація з досвіду роботи критичне мислення. Нова українська школа.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

РОМАШКА БЛУМАМетод доречно використати у вступній частині уроку, коли учні формулюють запитання до нової теми, оголошеної вчителем, а потім шукають на них відповіді, використовуючи матеріал підручника або інших джерел інформації. В основній частині уроку ромашка використовується після першого знайомства з темою для осмислення нової інформації, її систематизації. Ромашку вчитель виготовляє (або малює на дошці) попередньо таким чином, щоб вона була достатнього розміру, щоб всім учням було видно, що написано на її пелюстках. Саме на них вчитель пише запитальні слова, спираючись на які учні формулюють запитання до теми. Під час використання учні можуть «відривати» пелюстки, дарувати одне одному.

Номер слайду 2

Асоціативний кущ Найбільше цю технологію використовую на уроках читання і української мови. Визначаю тему одним словом, а учні згадують все, що виникає в пам’яті стосовно цього слова. Спочатку виникають найстійкіші асоціації, потім другорядні. Я, або учень фіксуємо відповіді у вигляді своєрідного «куща», який поступово зростає. Цей метод універсальний на всіх етапах уроку, зокрема під час активізації, в основній частині, як засіб перевірки знань. Визначаю тему одним словом, а учні згадують все, що виникає в пам’яті стосовно цього слова. Спочатку виникають найстійкіші асоціації, потім другорядні.

Номер слайду 3

Кубики LEGO або «шість цеглинок» - це практичний інструмент та дієвий засіб, який дає змогу реалізовувати ігрові та діяльнісні методи навчання в початковій школі .

Номер слайду 4

Фішбоун («риб"ячий скелет» або «риба»)Завжди: у голові – тема або проблемне питання, на хвості – висновок. На верхніх кісточках – причини, а на нижніх – певні наслідки.

Номер слайду 5

«ШІСТЬ КАПЕЛЮХІВ МИСЛЕННЯ»Метод «Шість капелюхів» – це психологічна рольова гра, сенс якої полягає в тому, щоб розглянути одну і ту ж проблемну ситуацію з 6 незалежних одна від одної точок зору. Це дозволяє сформувати найбільш повне уявлення про предмет дискусії та на логічному й емоційному рівнях оцінити переваги і недоліки.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Використання стратегій критичного мислення забезпечує такі позитивні зміни в здобувачів освіти: підвищується інтерес до навчання;розвивається пошукова спрямованість мислення;зникає боязнь зробити помилку;виникає прагнення краще зрозуміти інформацію;беруть відповідальність за своє навчання на себе;прагнуть самостійно здобувати знання;вміють працювати в парі та в групі.

Номер слайду 8

pptx
Додано
1 квітня 2023
Переглядів
170
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку