Критичне мислення нині один з модних трендів в освіті.
Про те, що його розвиток є одним з наскрізних завдань навчально – виховного процесу , йдеться й у Концепції
нової української школи.
Технології критичного мислення на уроках навчання грамоти. Підготувала вчителька початкових класів. ШЗШ I-III ст. №4 Нечипоренко Тетяна Михайлівна
Номер слайду 2
Критичне мислення нині один з модних трендів в освіті. Про те, що його розвиток є одним з наскрізних завдань навчально – виховного процесу , йдеться й у Концепції нової української школи.
Номер слайду 3
Критичне мислення-складне і багаторівневе явище. Мислити критично означає вільно використовувати розумові стратегії та операції високого рівня для формування обг’рунтованих висновків і оцінок, прийняття рішень. З педагогічної точки зору критичне мислення – це комплекс мисленнєвих операційщо характеризується здатністю дитини: аналізувати,порівнювати ; бачити проблеми, ставити запитання; висувати гіпотези та оцінювати альтернативи.
Номер слайду 4
Методи і прийоми критичного мислення, які використовую на уроках навчання грамоти: асоціаційний кущ ;порушена послідовність;незакінчене речення;сенкан;передбачення за загадками.
Номер слайду 5
рідний краймореродинапіснядрузіквіти. Українашкшколарідна мова. Асоціаційний кущ
Номер слайду 6
Укрїна . Рідна, вільна. Квітне,милує , зростає. Ти моя рідна земля. Батьківщина. Мама. Добра,ніжна. Любить,пестить,голубить. Моя найрідніша у світі людина. Сонечко. Сенкан
Номер слайду 7
Незакінчене речення. Моя Батьківщина - … . Діти співають веселу … . Юля складає речі у … . Юрко намалював букет … У Софійки Фунтик . .
Номер слайду 8
Передбачення за загадкоюЄ цейлонський, є зелений,Є квітковий – вибирай!Хоч гарячий, хоч холодний. З насолодою пий … .
Номер слайду 9
Стратегія «Кубування»Опишіть чай. Як він виглядає?Який колір може мати чай?Чи має чай форму? Чому?На що схожий чай? А чим відрізняється?- Який посуд використовують для чаювання?