Презентація "Кроки до STEM- освіти на уроках біології "

Про матеріал
STEM –освіта, при якій в навчальних програмах посилюється природничо – науковий компонент у комплексі з інформаційними технологіями. Фахівці стверджують, що сучасні діти мають трансактивну пам’ять, кліпове мислення та слабку увагу. Вони нетерплячі та надають перевагу творчій діяльності. У своїй роботі намагаюся дослухатися до порад фахівців, щоб навчання дітей було цікавим, необтяжливим та в задоволення.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Кроки до STEM- освіти на уроках біології

Номер слайду 2

Основні аспекти STEM-освіти

Номер слайду 3

Інтеграція знань Кооперація умінь

Номер слайду 4

Для чого ЦЕ вивчати ? Де ЦЕ можна використати в житті ?

Номер слайду 5

Крок 1. Розвиток мислення

Номер слайду 6

Визнач, якому організму відповідає кожен смайлик

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Крок 2. Міжпредметна інтеграція Фізика і математика на уроках біології: - завдання на аналіз даних в таблицях, графіках, діаграмах; графічне відображення перебігу біологічних процесів; - обгрунтування біологічних закономірностей з точки зору фізики

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Параметри кровообігу

Номер слайду 12

График секреції кортизолу Ранок (6.00): рівень кортизолу починає рости, і на його підйомі ви прокидаєтесь День (12.00): рівень кортизолу залишається досить високим, вам вистачає енергії переробити всі справи. Але не забуваєте про перерви на відпочинок. Вечір (18.00): робоча напруга спадає, рівень кортизолу знижується. Ніч: (22-24.00) рівень кортизолу впав, вас тягне до ліжка, ви засинаєте. Сон міцний і глибокий V t ? Кортизол - гормон, що утворюється в надниркових залозах. Він захищає організм від стресу, регулює рівень артеріального тиску, бере участь в обміні білків, жирів і вуглеводів.

Номер слайду 13

Проаналізуйте вид взаємовідносин та регуляцію чисельності популяцій за графіком

Номер слайду 14

Крок 3. Моделювання

Номер слайду 15

ОСОБЛИВОСТІ РОЗМНОЖЕННЯ ВІРУСІВ 1 — вірус прикріплюється до поверхні клітини та вводить в її цитоплазму свою молекулу ДНК; 2 — за участю ферменту віруса ДНК хазяїна розпадається на фрагменти; 3 — відбувається реплікація вірусної ДНК; 4 —формуються нові вірусні частинки ; 5 — самозбирання вірусних частинок; 6 — руйнуючи клітинну оболонку хазяїна вірусні частинки виходять назовні

Номер слайду 16

відео

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Дякую за увагу

ppt
Пов’язані теми
Біологія, Інші матеріали
Додано
13 січня 2021
Переглядів
4295
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку