Презентація "Машинобудування в Україні. Крюківський вагонобудівний завод"

Про матеріал

До уроку "Машинобудування в Україні" ;

Презентація про одне з виробництв українського машинобудування.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Крюківський вагонобудівний завод

Номер слайду 2

Крюківський вагонобудівний завод (КВБЗ) — одне з найбільших і найстаріших машинобудівних підприємств в Україні, що спеціалізується на виробництві транспортних засобів, у першу чергу залізничного рухомого складу. Розміщений у місті Кременчук (Крюків), Полтавської області.

Номер слайду 3

Одна з особливостей нинішнього виробництва підприємства — можливість швидкого переналагодження на випуск нової продукції. Приклад цьому — освоєний у найкоротші терміни (2002) промисловий випуск вітчизняних пасажирських вагонів і право стати базовим підприємством з їх виготовлення. Також з 2003 року розпочалося проектування вітчизняного метропотяга і виготовлення в 2005 року першого головного та проміжного вагонів. І з 2006 року розпочато його випробування. 20 січня 2009 року потяг вже в дослідній експлуатації на Сирецько-Печерській лінії, Київського метрополітену. 22 березня 2010 року в Київ прибув перший серійний потяг для Київського метрополітену. Впевненому розвитку ПАТ Крюківський вагонобудівний завод сприяє постійне прагнення колективу до високої якості виробленої продукції, що підтверджено сертифікатами якості ISO 9001 і AAR, слідування незмінним принципам від прийнятих рішень до кінцевого результату, підтвердження своєї репутації надійного партнера.

Номер слайду 4

Продукція

Номер слайду 5

Виторг▲ 3 847,179 млн ₴ (2017)Операційний прибуток (EBIT)▲ 314,786 млн ₴ (2017)Чистий прибуток▲ 331,983 млн ₴ (2017)Активи▼ 3 048,536 млн ₴ (2017)Власний капітал▲ 2 193,550 млн ₴ (2017)

Номер слайду 6

Швидкісний міжрегіональний двосистемний електропоїзд ЕКр1 «Тарпан»Дизель-поїзд ДПКр2

Номер слайду 7

Вагон метро 81-7021/702220 січня 2009 перший потяг введено в експлуатацію на Сирецько-Печерський лінії київського метрополітену. Потяг відповідає нормам європейського стандарту, має аеродинамічну форму, сконструйований з урахуванням вимог шумоізоляції, кількість пасажирських місць збільшено на 15 %.

Номер слайду 8

Дякую за увагу!

pptx
Додано
20 квітня 2021
Переглядів
654
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку