Презентація «Культура телефонного спілкування»

Про матеріал
Культу́ра спілкування — частина культури поведінки людини — сукупність форм щоденної поведінки людини, у яких знаходять зовнішнє вираження моральні та естетичні норми такої поведінки. Культура поведінки не буває поза культурою спілкування, і навпаки. Мовленнєвий етикет — важливий компонент національної культури.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Культура телефонного спілкування

Номер слайду 2

4135 Загадка. Він на відстань не зважає,З ким попросиш – з тим з'єднаєЯк почуєш звук – рингтон. Треба брати ……

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Мобільні телефони стали невід'ємною частиною нашого життя. Сьогодні нам уже важко уявити, як це ми раніше обходилися без такої потрібної, зручної, просто необхідної речі!

Номер слайду 7

Вправа «Асоціативний кущ»ТелефонІгри Навчання. ПовідомленняІнтернет. Відео. Зв'язок. Фото. Музика

Номер слайду 8

У перекладі з англійської sms означає «служба коротких повідомлень». Користувачі мобільного зв'язку діляться між собою такими невеличкими листами. Одне повідомлення вміщає до 70 знаків (букв, цифр, розділових знаків). Довші повідомлення автоматично поділяються на декілька sms. Sms – повідомлення надсилають, коли необхідно повідомити про щось, проте немає змоги зателефонувати. Повідомлення потрібно писати грамотно, коротко, добираючи найбільш доречні фрази.

Номер слайду 9

Скарбничка телефонного спілкування. Коли телефонуєте ви, треба спочатку привітатися або вибачитися. Говорити слід без поспіху, розбірливо, але стисло і чітко. Розмовляючи по телефону, уникайте паралельних розмов з людьми, які перебувають біля вас. Уважно слухайте співрозмовника, не перебивайте його. З'являтися в театр, приходити в гості з мобільними телефонами – свідчення невихованості їх власників. Коли такі телефони з вами, їх краще вимкнути. Якщо телефонуєте незнайомій людині, потрібно обов'язково представитися, запитати ім'я і по батькові того, з ким розмовляєте. Зазвичай закінчує розмову той, хто телефонує, а не той , кому телефонують.

Номер слайду 10

Гра «Виправ помилки..»Алло!Слухаю Вас!Дайте трубку Петі!Він зараз відсутній. А куди його понесло?Що тут відбувалося не так?

Номер слайду 11

Робота над помилками. Алло!Слухаю Вас!Доброго дня. Це телефонує Арсеній, однокласник Петра. Покличте будь ласка його до телефону. Нажаль , його зараз немає. Передайте йому, будь ласка, що телефонував Арсеній. Якщо він буде вільний, нехай мені перетелефонує. До побачення!Добре, передам. До побачення!

Номер слайду 12

Чого не можна дозволяти собі розмовляючи по телефонуне привітатися;не відокремлюватися;говорити занадто голосно;голосно сміятися;зловживати тривалістю розмови.

Номер слайду 13

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
20 вересня 2022
Переглядів
916
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку