Презентація "Квадратне рівняння як модель текстової задачі 3"

Про матеріал
Презентація до теми "Квадратне рівняння як математична модель текстових і прикладних задач" рекомендована для проведення уроків алгебри у 8 класі в дистанційному форматі. Пристосована до підручника "Алгебра 8" О. С. Істер 2021. Має Алгоритм розв'язування задач, перевірку домашньої роботи і класну роботу. Вчитель, користуючись цим матеріалом, може пристосувати його до своїх потреб, змінивши зміст.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок 3 Квадратне рівняння як математична модель текстових і прикладних задач. Алгебра 8 клас. Підручник О. С. Істер. Київ “Генеза” - 2021

Номер слайду 2

№ 890 Площа прямокутного листа фанери дорівнює 300 дм². Його розрізали на дві частини, одна з яких – квадрат, а друга – прямокутник. Знайдіть сторону квадрата, якщо сторона одержаного прямокутника, що не є стороною квадрата, дорівнює 5 дм. Рівняння: Нехай сторона квадрата дорівнює х дм, тоді його площа буде х² дм². Площа відрізаної частини буде 5х дм². Отже, площа всього листа фанери буде х² + 5х, що за умовою становить 300 дм². Відповідь: 15 дм.хх53005хх²

Номер слайду 3

№ 892 Знайдіть три послідовних цілих числа, якщо квадрат більшого з них на 970 менший від подвоєної суми квадратів двох інших. Рівняння: Нехай шукані числа будуть n, n + 1, n + 2 тоді квадрат більшого буде (n + 2)² = n² + 4n + 4 , а подвоєна сума квадратів двох інших – 2(n² + (n + 1)²) = 2(n² + n² + 2n + 1) = 4n² + 4n + 2. За умовою: 4n² + 4n + 2 - (n² + 4n + 4 ) = 970.– перше число4n² + 4n + 2 – (n² + 4n + 4 ) = 9701) 4n² + 4n + 2 – (n² + 4n + 4 ) = 970 4n² + 4n + 2 – n² – 4n – 4 = 970 3n² = 972n² = 324n₁ = 18n₂= -18

Номер слайду 4

– друге число2) 18 + 1 = 19 – третє число. Відповідь: 18, 19, 20 або і -18, -17, -16.3) 18 + 2 = 20 або4) -18 + 1 = -17 5) -18 + 2 = -16 – друге число– третє число

Номер слайду 5

Двадцять восьме квітня. Класна робота. Квадратне рівняння як математична модель текстових і прикладних задач

Номер слайду 6

№ 894 Дві дороги перетинаються під прямим кутом. Від перехрестя доріг одночасно рушили два велосипедисти, один у східному напрямку, другий у північному. Швидкість першого була на 4 км/год більшою за швидкість другого. Через 2 год відстань між ними становила 40 км. Якою була швидкість кожного з велосипедистів? Рівняння:(2х+8)² + (2х)² = 40²1) (2х+8)² + (2х)² = 40²{69 CF1 AB2-1976-4502-BF36-3 FF5 EA218861}Швидкість, км/год. Час, год. Шлях, км. Відстань, км1 велосип. 2 велосип. хх+4222х2х+8402х+82х404х²+32х+64 + 4х² = 16008х² + 32х - 1536 = 0х² + 4х - 192 = 0

Номер слайду 7

2) 12 + 4 = 16 (км/год)– швидкість другого велосипедиста– швидкість першого велосипедиста. Відповідь: 16 км/год, 12 км/год.

Номер слайду 8

№ 896 Фотокартку розміром 10х15 (у см) помістили в рамку сталої ширини, площа якої 204 см². Визначте ширину рамки. Нехай ширина рамки х см, тоді площа рамки буде4х² +2·10х + 2·15х = 4х² + 50х см², що разом з площею фотокартки 10·15 = 150 см² складає 204 см².х²х²х²150х²15х15х10х10х. Рівняння:4х² +50х +150 = 204 4х² +50х -54 = 0 2х² +25х -27 = 0 Відповідь: 1 см.

Номер слайду 9

№ 898 На шаховому турнірі було зіграно 45 партій. Кожний з учасників зіграв з кожним по одному разу. Скільки шахістів взяло участь у турнірі?{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}123…х123…х. Нехай у турнірі взяло участь х учасників, тоді кожен з них зіграв з х-1 учасником. Кількість зіграних партій буде х(х-1). Але, якщо шахісти зіграли по одному разу, тоді кількість партій буде вдвічі менше. Рівняння:х² – х – 90 = 0 Відповідь: 10 учасників.

Номер слайду 10

Домашнє завдання. Ознайомитись з § 23. Виконати письмово Завдання карток

Номер слайду 11

pptx
Пов’язані теми
Алгебра, 8 клас, Презентації
До підручника
Алгебра 8 клас (Істер О. С.)
До уроку
Розділ 3. Квадратні рівняння
Додано
21 травня 2023
Переглядів
523
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку