8 клас
Алгебра
Усього 70 години
2год на тиждень у І семестрі – 32 год,
2год на тиждень у ІІ семестрі – 38 год.
Програма з математики для 5 – 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів(за новим Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти)
Укладачі програми (2012 р.): М. І. Бурда, Ю. І. Мальований, Є. П. Нелін,
Д. А. Номировський, А. В. Паньков, Н. А. Тарасенкова, М. В. Чемерис, М. С. Якір
У розвантаженні програми (2015 рік) брали участь: М. І. Бурда,
А. В. Паньков, М. С. Якір, Д. А. Номіровський
Над оновленням програми (2017 рік) працювали: М. І. Бурда,
Б. В. Кудренко, О. Я. Біляніна, А. І. Азаренкова, О. І. Буковська, Т. С. Кіндюх,
О. Є. Лисенко, А. В. Миляник, Н. В. Панова, А. В. Паньков
№ |
Назва теми |
Кількість годин за програмою |
Кількість годин за планом |
Кількість контрольних робіт |
І |
Раціональні вирази |
24 |
32 |
3 |
ІІ |
Квадратні корені. Дійсні числа |
10 |
14 |
1 |
ІІІ |
Квадратні рівняння |
16 |
18 |
2 |
ІV |
Повторення і систематизація навчального матеріалу |
|
6 |
1 |
V
|
Резерв |
20 |
|
|
№ |
Дата |
Зміст уроку |
|
|
І семестр |
І |
|
Раціональні вирази |
1 |
|
Вступ. Дроби. Дробові вирази. Раціональні вирази |
2 |
|
Раціональні дроби. Допустимі значення змінних |
3 |
|
Раціональні дроби. Основна властивість дробу |
4 |
|
Скорочення дробів. Зведення дробів до нового знаменника |
5 |
|
Арифметичні дії з раціональними дробами.Додавання і відніманні дробів з одна однаковими знаменниками |
6 |
|
Додавання і віднімання дробів. Самостійна робота |
7 |
|
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками |
8 |
|
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками |
9 |
|
Розв’язування вправ на додавання і віднімання дробів з різними знаенниками
|
10 |
|
Розв’язування вправ на додавання і віднімання дробів з різними знаменниками |
11 |
|
Контрольна робота з теми «Раціональні дроби. Додавання і віднімання раціональних дробів» |
12 |
|
Аналіз контрольної роботи. Множення раціональних дробів |
13 |
|
Піднесення раціонального дробу до степеня |
14 |
|
Ділення раціональних дробів |
15 |
|
Розв’язування вправ на множення і ділення дробів |
16 |
|
Тотожні перетворення раціональних виразів |
17 |
|
Доведення тотожностей |
18 |
|
Раціональні рівняння. Рівносильні рівняння |
19 |
|
Розв’язування раціональних рівнянь виду Р(х)/Q(х)=0 |
20 |
|
Розв’язування раціональних рівнянь виду Р(х)/Q(х)=М(х)/Q(х) та Р(х)/Q(х)=а |
21 |
|
Розв’язування задач за допомогою раціональних рівнянь |
22 |
|
Контрольна робота з теми «Множення і ділення дробів. Перетворення раціональних виразів. Раціональні рівняння » |
23 |
|
Аналіз контрольної роботи. Означення степеня з цілим показником |
24 |
|
Властивості степеня з цілим показником |
25 |
|
Розв’язування вправ |
26 |
|
Стандартний вигляд числа |
27 |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
28 |
|
Функція у=k/х, її графік та властивості |
29 |
|
Побудова та читання графіка оберненої пропорційності |
30 |
|
Розв’язування вправ |
31 |
|
Контрольна робота з теми «. Степінь з цілим показником. Стандартний вигляд числа. » |
32 |
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ |
II |
|
Квадратні корені. Дійсні корені |
33 |
|
Функція у=х2, її графік та властивості |
34 |
|
Графічний спосіб розв’язування рівнянь
|
35 |
|
Квадратний корінь. Арифметичний квадратний корінь |
36 |
|
Обчислення виразів, що містять квадратний корінь |
37 |
|
Розв’язування рівнянь виду х2=а |
38 |
|
Раціональні числа. Ірраціональні числа. Числові множини. Етапи розвитку числа |
39 |
|
Арифметичний квадратний корінь з добутку і дробу. Добуток і частка квадратних коренів |
40 |
|
Арифметичний квадратний корінь із степеня. Тотожність = |
41 |
|
Розв’язування вправ на застосування властивостей арифметичного квадратного кореня |
42 |
|
Винесення множника з-під знака кореня. Винесення множника під знак кореня |
43 |
|
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені. Спрощення виразів |
44 |
|
Звільнення від ірраціональності в знаменнику |
45 |
|
Функція у=, її графік та властивості |
46 |
|
Розв’язування вправ на тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені |
47 |
|
Контрольна робота з теми «Квадратні корені. Дійсні числа» |
III |
|
Квадратні рівняння |
48 |
|
Аналіз контрольної роботи. Квадратні рівняння. Означення квадратних рівнянь |
49 |
|
Неповні квадратні рівняння та їх розв’язування |
50 |
|
Формула коренів квадратного рівняння |
51 |
|
Розв’язування квадратних рівнянь за формулою |
52 |
|
Теорема Вієта |
53 |
|
Теорема, обернена до теореми Вієта та її застосування |
54 |
|
Розв’язування вправ на застосування теореми Вієта. Самостійна робота |
55 |
|
Розв’язування задач на складання квадратних рівнянь |
56 |
|
Контрольна робота з теми «Квадратні рівняння. Формула коренів квадратного рівняння. » |
57 |
|
Аналіз контрольної роботи. Квадратний тричлен. Корені квадратного тричлена |
58 |
|
Розкладання квадратного тричлена на множники |
59 |
|
Розв'язування рівнянь, які зводяться до квадратних |
60 |
|
Розв'язування біквадратних рівнянь |
61 |
|
Розв'язування задач за допомогою квадратних рівнянь та рівнянь, які зводяться до квадратних |
62 |
|
Розв'язування задач за допомогою квадратних рівнянь. Задачі на рух |
63 |
|
Контрольна робота з теми «Розвязування рівнянь, які зводяться до квадратних» |
IV |
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу. |
64 |
|
Аналіз контрольної роботи. Тотожні перетворення раціональних виразів. Раціональні рівняння |
65 |
|
Перетворення виразів, що містять квадратні корені. Властивості та графіки функцій у=, у=х2, у= |
66 |
|
Розвязування квадратних рівнянь за формулою. Розвязування вправ на застосування теореми Вієта |
67 |
|
Розв’язування задач на складання рівнянь, які зводяться до квадратних |
68 |
|
Підсумкова контрольна робота за рік |
69 |
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ |
70 |
|
Розвязування задач підвищеної складності |