Презентація "Квадратні нерівності"

Про матеріал
Подання нового матеріалу: введення поняття квадратної нерівності, розгляд випадків розміщення параболи відносно осі абсцис залежно від знаків чисел а і D, наведення прикладів розв'язання квадратних нерівностей.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку: квадратні нерівності9 клас

Номер слайду 2

Згадаймо

Номер слайду 3

D(y)=(-∞; +∞)

Номер слайду 4

З’ясуємо, як визначити положення графіка квадратичноїфункції y = ax2 + bx + c відносно осі абсцис. Наявність і кількість нулів квадратичної функції y = ax2 + bx + c визначають за допомогою дискримінанта D квадратного тричлена ax2 + bx + c:якщо D>0, то нулів у функції два;якщо D = 0, то нуль один; якщо D<0, то нулів немає. Знак старшого коефіцієнта квадратного тричлена ax2 + bx + c визначає напрям віток параболи y = ax2 + bx + c. При a>0 вітки напрямлені вгору, при a<0 — униз.

Номер слайду 5

Схематичне розміщення параболи y = ax2 + bx + c відносно осі абсцис залежно від знаків чисел a і D (x1 і x2 — нулі функції, x0 — абсциса вершини параболи).

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Сьогодні на уроці з’ясували

Номер слайду 9

Домашнє завдання. Опрацювати параграф 12. Виконати повне розв’язання прикладів із підручника або з відеоуроку (приклад 1, приклад 2), а саме, показати знаходження дискримінанту та коренів за відповідними формулами.

pptx
До підручника
Алгебра 9 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
До уроку
12. Розв’язування квадратних нерівностей
Додано
21 січня 2023
Переглядів
442
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку