Презентація "Квест "Здоровим бути здорово"

Про матеріал
Анотація: В даній роботі представлена методична розробка гри-квесту, яка проводиться учнями 5-8 класів з описом процесу підготовки та організації заходу, правилами гри, завданнями для всіх етапів проходження квесту, матеріалами, необхідними для проведення заходу. Використання цієї розробки заходу доцільне при здійсненні превентивної, просвітницької, тренінгової роботи з дітьми. Гра-квест є інноваційною формою роботи з учнями. Інтерактивні вправи, виконання яких передбачає участь у квесті, стимулюють інтерес учнів, забезпечують активне долучення всіх учасників, згуртовують колектив учнів. Квест – це пригоди. Кожна команда проходить ряд станцій – етапів, де Помічники соціально-психологічна служба школи, які дають творчі завдання. Вони ж і оцінюють роботу і ставлять відмітки на карті квесту. Номери із завданнями відповідних кольорів для кожної команди заховані у різних кабінетах. Це додаткові пригоди та азарт для гравців
Зміст слайдів
Номер слайду 1

КВЕСТ «Здоровим бути здорово»Підготувала Соціальний педагог Книш Валентина Леонтіївна

Номер слайду 2

Анотація: В даній роботі представлена методична розробка гри-квесту, яка проводиться учнями 5-8 класів з описом процесу підготовки та організації заходу, правилами гри, завданнями для всіх етапів проходження квесту, матеріалами, необхідними для проведення заходу. Використання цієї розробки заходу доцільне при здійсненні превентивної, просвітницької, тренінгової роботи з дітьми. Гра-квест є інноваційною формою роботи з учнями. Інтерактивні вправи, виконання яких передбачає участь у квесті, стимулюють інтерес учнів, забезпечують активне долучення всіх учасників, згуртовують колектив учнів. Квест – це пригоди. Кожна команда проходить ряд станцій – етапів, де Помічники соціально-психологічна служба школи, які дають творчі завдання. Вони ж і оцінюють роботу і ставлять відмітки на карті квесту. Номери із завданнями відповідних кольорів для кожної команди заховані у різних кабінетах. Це додаткові пригоди та азарт для гравців

Номер слайду 3

До початку: Учням 5-8 класів заздалегідь окреслюються «станції», та підказки, в яких кабінетах вони розміщені. Учні 5-8 класів готують візитну картку та назву команди, вибирають капітанів. Соціальний педагог розподіляє учнів так, щоб всі діти мали змогу взяти участь у виконанні завдань на станціях з розрахунку на те, що діятимуть 4 станції та конкурс капітанів, контролює процес підготовки учасників квесту, проводить жеребкування визначення кольору команди, забезпечує заохочення для команд, правила гри для успішного руху команд.

Номер слайду 4

Правила гри: Для успішного руху команди вперед і подолання перешкод на окремих етапах дійте почергово і дотримуйтесь правил. 1. Отримайте карту та маршрутний лист. Оберіть, шляхом жеребкування, колір вашої команди. Таким чином ви дізнаєтесь, якого кольору візитівки з номером завдання вам потрібно відшукати. 2. Рушаючи в подорож, не забувайте про правила вихованості та почуття такту до своїх суперників. За виконані завдання отримуйте відмітки на карті. 3. Застосовуйте при виконанні завдань всю вашу енергію та креативність! У вас все вийде, рухайтесь далі та перемагайте! 4. На виконання кожного із завдань у вас до 10 хвилин. Не намагайтесь зекономити час – додаткових балів це не принесе, а от за перевищення ліміту часу бали знімаються. 5. Відвідуйте станції суворо за порядком, зазначеним у карті.

Номер слайду 5

ПОЧАТОК ГРИ-КВЕСТУ Місце збору - шкільний вестибюль. Місце проведення квесту – наперед визначені кабінети. Етап І - "Візитна картка" У вестибюлі шикуються команди. Кожна команда має свій колір. Ведучий проголошує вступне слово про здоров'я дитини і його основні складові. Гра починається з урочистого привітання команд учасників. Команди демонструють свою життєву позицію на зразок виступу агітбригади. Презентують свою назву і гасло. Етап ІІ - "На старт! Увага! Руш!" Після привітання команди отримують карти та маршрутні листи, якими будуть подорожувати класи. Діти готуються до початку подорожі. Подається умовний сигнал і команди рушають в путь. На кожній станції за виконані завдання діти отримуватимуть відмітки.

Номер слайду 6

КАРТА КВЕСТУСТАНЦіЯФІЗИЧНА СКЛАДОВАСТАНЦІЯДУХОВНА СКЛАДОВАСТАРТПСИХІЧНА СКЛАДОВАСОЦІАЛЬНА СКЛАДОВАФІНІШСТАНЦіЯФІЗИЧНА СКЛАДОВАСТАНЦІЯДУХОВНА СКЛАДОВАСТАРТПСИХІЧНА СКЛАДОВАСОЦІАЛЬНА СКЛАДОВАФІНІШКАРТА КВЕСТУНАЗВА КОМАНДИ

Номер слайду 7

Місце для виконаних завдань Місце для виконаних завдань. Місце для виконаних завдань. Місце для виконаних завдань. НАЗВА КОМАНДИМАРШРУТНИЙ ЛИСТ

Номер слайду 8

 1                                                2                                                             3                                                      4                                                    РОЗВ’ЯЗАТИ КРОСВОРД

Номер слайду 9

1 1. Бережи сукню знову, а здоров’я …. В здоровому тілі здоровий…. Здоров’я не купиш за…. Здоров’я – найдорожчий…Здоров’я дорожче…. Було б здоров’я, а все інше…. Без здоров’я нема …. 2. Здоров’я дорожче…. Рухайся більше- проживеш…Здоров’я всьому…Праця - здоров’я, лінь -…. Здоров’я маємо – не дбаємо, а стративши…Здоровому все…. Рух – це здоров’я, це -…..3. Здоровому все…І старим і молодим шкідливий тютюновий…Здоров’я всьому…Зранку гімнастика, ввечері….. Здорове тіло – продукт здорового…. Щоб ти був здоров, як…Лікар не потрібен, де в будинку сонячне світло і свіже…. 4. Здорове тіло продукт здорового…Аби моя голова здорова була, то все гаразд…Здоров’я маємо не дбаємо, а стративши…Рухайся більше – довше…Здоров’я всьому…Вартість здоров’я знає лиш той, хто його…. Здоров’я несуть фізкультура і ….

Номер слайду 10

ЗАВДАННЯ:1. Фізична складова: розшифрувати слова. 2. Духовна складова: підписати ілюстрації словом чи словосполученням, що відображає духовність людини.3. Психічна складова: -під зображуваними смайликами підписати відповідну емоцію;запропоновані риси характеру вписати в символічні кола, за проявами: позитивні та негативні.4. Соціальна складова: з хмар слів виписати 5 «шкідників» соціального здоров’я людини.

Номер слайду 11

ФІЗИЧНА СКЛАДОВАРозшифруй слова: ТУНЯНЗАВАРГА (загартування)ЧУРННЯХАВА (харчування)МСТИГІНАКА (гімнастика)МІВІНИТА (вітаміни)ТЕСНФІ (фітнес)

Номер слайду 12

ДУХОВНА СКЛАДОВАСловом або словосполученням написати під зображенням ознаку духовної складової здоров’я. Завдання для команди 1,2

Номер слайду 13

ПСИХІЧНА СКЛАДОВА

Номер слайду 14

СОЦІАЛЬНА СКЛАДОВА

Номер слайду 15

Етап ІІІ - "Фінал" Команди, що відвідали всі станції, повертаються до місця збору. Перевіряються відмітки та наявність виконаних завдань,Ведучий проголошує слово про процес квесту, оцінює активність і настрій учасників гри. Наголошує на тому, що гра не мала характеру змагання за перше місце, найголовнішим для всіх, було отримання нових знань та здійснення подорожі. Команда, що обрала найбільшу кількість правильних відповідей - переможці квесту. Команда, що підготувала найкращу "візитну картку"- приз глядацьких симпатій Також можуть бути номінації "За креативність і неординарність", "Веселим і кмітливим", "Найрозумнішим" та ін. Команди отримують корисні солодощі. Свято закінчується колективним фото на пам'ять .

Номер слайду 16

Висновки. Проведення гри-квесту сприяє не тільки формуванню в учнів необхідних компетенцій, актуалізації наявних знань з теми здорового способу життя, а й формуванню громадянина, інтелектуально-розвиненої, духовно і морально зрілої особистості, що володіє системою знань про здоров’я і здоровий спосіб життя, готової протистояти труднощам та негативним чинникам оточуючого середовища. Проведення заходу забезпечує створення сприятливих психологічних умов для ефективної взаємодії в групі, самопізнання учасників гри. Проведення гри-квесту може стати традиційним щорічним заходом для освітнього закладу, адже учні завжди з нетерпінням чекають чергових захоплюючих пригод, під час яких вони мають можливість проявити свої знання, вміння та творчі здібності, виконати ряд цікавих завдань.

Номер слайду 17

ДЯКУЮ ЗА УЧАСТЬ!

pptx
Додано
20 березня 2022
Переглядів
1494
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку