Про матеріал
Анотація: В даній роботі представлена методична розробка гри-квесту, яка проводиться учнями 5-8 класів з описом процесу підготовки та організації заходу, правилами гри, завданнями для всіх етапів проходження квесту, матеріалами, необхідними для проведення заходу. Використання цієї розробки заходу доцільне при здійсненні превентивної, просвітницької, тренінгової роботи з дітьми. Гра-квест є інноваційною формою роботи з учнями. Інтерактивні вправи, виконання яких передбачає участь у квесті, стимулюють інтерес учнів, забезпечують активне долучення всіх учасників, згуртовують колектив учнів. Квест – це пригоди. Кожна команда проходить ряд станцій – етапів, де Помічники соціально-психологічна служба школи, які дають творчі завдання. Вони ж і оцінюють роботу і ставлять відмітки на карті квесту. Номери із завданнями відповідних кольорів для кожної команди заховані у різних кабінетах. Це додаткові пригоди та азарт для гравців