Мета квесту:* виховання учнів у дусі відданості Батьківщині та українському народу на засадах національної гідності, високої самосвідомості та активної громадянської позиції. * виховання в дітей інтересу до української народної спадщини, зокрема до історії козацтва;* систематизація та узагальнення знань, отриманих на уроках історії, української літератури;* формування в учнів високих морально-психологічних якостей - рішучості, наполегливості, дисциплінованості та ініціативності, навичок працювати у команді, згуртованості в учнівських колективах;* організація змістовного дозвілля учнів. ПРИМІТКА: квест проводиться в умовах дистанційного навчання, без можливості організувати проходження станцій. ОБЛАДНАННЯ: невеликі аркуші різного кольору, різнокольорові ручки, зошит та інше.
ПІДГОТОВКА ДО КВЕСТУ:- розробити завдання;- дібрати реквізити;- роз’яснити учням правила квесту;- дати попередні завдання учасникам квесту. ОРГАНІЗАЦІЯ КВЕСТУ:про проведення змагання потрібно повідомити учнів, батьків і вчителів, окреслити його тему та особливості проведення;кількість станцій має перевищувати кількість команд для того, щоб уникнути зіткнення команд на одній станції та витрачання часу;на кожній станції має бути доросла людина - ведучий, який слідкує за виконанням завдання на станції, оцінює правильність виконання та віддає команді конверт з наступною загадкою;слід визначити кількість і склад команд (роїв), що братимуть участь у квесті;рівень складності завдань, які розв’язуватимуть під час квесту учасники команд, має відповідати їхньому віку;дати учасникам квесту завдання: придумати для команд назви, гасло і обрати капітанів;
Вступне слово: Указом Президента України 14 жовтня оголошено Днем українського козацтва. Це свято дуже важливе для нашого народу, адже козацтво відігравало вирішальну роль у становленні нашої держави. Народ будь-якої країни береже спогади про власне минуле, пишається своєю історією, перекази про звитяжні вчинки предків передаються із покоління в покоління. Тому бажаю сьогодні Вам успіхів і можливості дізнатися про свою державу якомога більше. Сценарій проведення квесту
Станція 1 «Грошова»Завдання: встановити відповідь між історичними постатями та грошовими купюрами{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}1. Григорій Сковородаа. 50 гривень2. Михайло Грушевськийб. 100 гривень3. Іван Франков. 20 гривень4. Тарас Шевченког. 200 гривень5. Леся Українкад. 500 гривень
Станція 2 « Загадкова хмаринка» Кожна команда має розгадати «хмаринку». Завдання командам:- Визначте, яке зі слів у кожній хмаринці є зайвим, обґрунтуйте свій вибір. - Дайте назву кожній хмаринці (для цього поміркуйте, якою темою об’єднана більшість слів хмаринки). - Складіть коротку розповідь за темою обраної хмаринки.
Станція 4 « Запитання з родзинкою »1. У Стародавньому Єгипті красивим вважалося жирне волосся, тому єгиптяни рясно змащували його жиром. У день похорону прийнято було посипати голову попелом. Одного разу під час похорону пішов дощ, і в цей момент, як свідчить історія, люди винайшли щось, що зіграло значну роль в житті людства.
Флешмоб (Учні читають по черзі по 1 рядку)Ми живемо у найкращій країні на Землі:із зеленими лісами і гаями,блакитними ріками і озерами,щедрими полями і садами. Ми – майбутнє України. Тож своїми знаннями, працею, здобутками піднесемо її культуру. Будемо гідними своїх предків!Україна — наш спільний дім!Любіть рідну землю!Бережіть волю і незалежність України!Поважайте наш народ і нашу мелодійну мову!Прагніть до єдності та порозуміння!Ми – це країна, велика, єдина,Ми – українці, наш дім – Україна!