ТЕМА: Леонардо да Вінчі. Живопис як одна з форм утілення всеосяжної геніальної натури митця («Джоконда», «Таємна вечеря»). Рафаель. Зображення чистоти та чарівності жіночогообразу, його духовного зв'язку з природою («Сікстинська Мадонна», «Прекрасна садівниця»), благородного і духовного спілкування людей (фреска «Афінська школа»)
МЕТА:ознайомити учнів з історичними умовами розвитку мистецтва епохи Відродження, особливостями творчості Леонардо да Вінчі та Рафаеля Санті; розвивати вміння самостійно аналізувати твори живопису, уміння обґрунтовувати свою думку щодо творів мистецтва; виховувати духовність, шанобливе ставлення до живописних пам'яток людства.
У мистецтві Високого Відродження центральне місце остаточно посіла людина. Образ прекрасної, гармонійно розвиненої, сильної тілом і духом людини стає головним змістом мистецтва. Мистецтво Високого Ренесансу зрікається подробиць, незначних деталей в ім'я узагальненого образу. Природно, що творцями такого мистецтва стали справжні «титани» епохи.
Славься Мария,Преисполненная благодатью,Мария, преисполненная благодатью,Мария, преисполненная благодатью,Славься, славься, Господь,Господь с тобой,Ты, прославленная из женщин,И благословенная,И благословен твой плод,Твой плод, Иисус. Славься, Мария. Славься, Мария,Матерь Божия,Молись о нас, грешниках,Молись, молись о нас,Молись, молись о нас, грешниках,Ныне и в час смерти,И в час смерти нашей,И в час смерти, смерти нашей,И в час смерти нашей,Слава Марии!