2 червня о 18:00Вебінар: Оцінювання, само- та взаємооцінювання в умовах дистанційного навчання і не тільки

Презентація "Лінійні алгоритми в Python"

Про матеріал
Презентація до уроку Лінійні алгоритми, 7 клас, з роз'ясненням задач. Подано 3 задачі з блок-схемами та відео процесу набору програми
Зміст слайдів
Номер слайду 1

7 клас. Створення алгоритмів і програм з використанням лінійної алгоритмічної структури

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Арифметичні дії над числами:+ додати- Відняти* помножити / поділити** піднести до ступеня// цілочислове ділення% залишок від ділення

Номер слайду 5

Алгоритм. Що це?Алгоритм — це точний і зрозумілий опис послідовності дій над заданими об’єктами, що дозволяє одержати кінцевий результат.

Номер слайду 6

Форми подання алгоритмів. Словесний запис алгоритму:1) Задаємо конкретні числові значення кутів A, B, C.2) Якщо сума кутів дорівнює 180°, то трикутник існує, в іншому випадку не існує. Словесно-формульний запис алгоритму:1) Задаємо конкретні числові значення кутів A, B, C.2) Якщо A+ B +C=180 , то трикутник існує, в іншому випадку не існує. Графічний запис алгоритму (блок-схема):

Номер слайду 7

{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}Назва блоку. Опис діїПозначає початок та кінець алгоритму. Позначає ввід вихідної інформації і вивід проміжної чи результуючої інформаціїПозначає дію, яку треба виконати. Графічне зображення базових  алгоритмічних структур. Початок/кінець. Ввід/вивід. Обробка інформації

Номер слайду 8

Лінійним називають алгоритм, в якому всі команди виконуються одна за одною Кожна дія лінійного алгоритму виконується лише ОДИН раз!

Номер слайду 9

Приклад Складіть алгоритм обчислення виразу:20-(40+24):8 Початок. Запиши вираз. Виконай дію в дужках. Виконай дію ділення. Виконай дію віднімання. Запиши результат. Кінець

Номер слайду 10

Створювати програми можна 2 способами1. Встановити програму-інтерпретатор з сайту www.python.org2. Писати програму онлайн на сайті repl.it

Номер слайду 11

Князь Гвидон Салтанович зі своєю матінкою проплавали в бочці по океану якусь кількість діб. Написати програму, яка б підраховувала скільки годин, хвилин та секунд проплавали герої поки не потрапили на чарівний острів Буян. Казка про царя Салтана

Номер слайду 12

Початок. Введіть скільки діб плавали герої по морю?(х)Рахуємо кількість годин god=x*24 Рахуємо кількість хвилин hv=god*60  Рахуємо кількість секунд sec=hv*60  'Князь Гвидон проплавав в діжці', god,'годин', hv, 'хвилин', sec, 'секунд'  Кінець. Блок-схема алгоритму. Блок введення даних. Блок обробки даних. Блок виведення даних

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Курочка Ряба Курочка Ряба знесла яєчко, а Мишка взяла і розбила його. Після цього Ряба знесла три яєчка, але Мишка знову їх розбила. Ряба піднатужилася і знесла п’ять яєчок , але безсовісна Мишка розтрощила і ці яєчка. Так продовжувалося п’ять разів, поки Ряба не здалася. Із скількох яєць Дід і Баба могли б зробити собі яєчню?

Номер слайду 15

Початок. Введіть скільки яєчок знесла Ряба спочатку? (a)b=a+2c=b+2 d=c+2 e=d+2 Ряба знесла, Х, яєчок. Кінецьzag=a+b+c+d+e Блок-схема алгоритму розв’язку

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Давайте перевіримо чи правильно порахувала програма?Знесла 1 яйце. Знесла 3 яйця. Знесла 5 яєць. Знесла 7 яєць. Знесла 9 яєць. Все вірно!

Номер слайду 18

Задача. Скласти програму-жарт «Нісенітниця». Алгоритм гри: Програма просить ввести відповіді на питання «Хто?», «Де?», «Коли?» і зберігає введені дані в трьох різних змінних. Зі створених змінних з додаванням жартівливої кінцівки формується речення і виводиться на екран.

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Підсумок уроку

pptx
Додано
31 березня
Переглядів
156
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку