розкрити світ почуттів і пристрастей, створений поетичним словом великого майстра на основі поезій збірки; творчо осмислити й відтворити події, що відбувалися в житті І.Франка; розвивати вміння учнів досліджувати художні особливості творів; виховати любов до поетичної творчості поета, гордість за нього, збуджувати бажання краще пізнати глибинний зміст його ліричних творів, чистоту й благородство почуттів.
« У Франка є прекрасна річ — лірична драма «Зів’яле листя». Се такі легкі, ніжні вірші, з такою широкою гамою чувства і розуміння душі людської, що, читаючи їх, не знаєш, кому оддати перевагу: чи поетові боротьби, чи поетові-лірикові, співцеві кохання і настроїв… Взагалі Франко — лірик високої проби, і його ліричні твори просяться часто в музику» ( М.Коцюбинський)
Явилась третя — женщина чи звір? Глядиш на неї — і очам приємно, Впивається її красою зір. Та разом страх бере, душа холоне І сила розпливається в простір. За саме серце вхопила мене, Мов сфінкс, у душу кігтями вп'ялилась І смокче кров, і геть спокій жене. Минали дні, я думав: наситилась, Ослабне, щезне… Та дарма! Дарма!
1) Збірка «Зів’яле листя» побачила світ у ……році. 2) Друг Франка Фелікс Дашинський (в одному з листів до нього) порівняв незрівняну красу Юзефи Дзвонковської з….. 3) Які відомі українські композитори зверталися до віршів ліричної драми? 4) Вірш «Червона калино, чого в лузі гнешся» побудований як діалог між…. 5) У 1898році вийшла наступна збірка Франка під назвою … 6) Хто назвав Франка «ліриком високої проби»?