Узагальнити знання учнів за прочитаним розділом; вчити порівнювати, співставляти прочитані твори; розвивати творчі здібності учнів, уміння узагальнювати, висловлювати оцінні судження; виховувати любов до рідного краю.
Читання 4 клас. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом “Як не любить той край…”
Номер слайду 2
Артикуляційна гімнастика«Парашутик». На кінчик носа покласти ватку, широким язиком у формі «чашечки», притиснутим до верхньої губи, здути ватку з носа вгору.«Забити м’яч у ворота».«Виштовхнути» широкий язик між губами (немов заганяєш м’яч у ворота). Дути із затиснутим між губами язиком (щоки не надувати).
Номер слайду 3
Гра «Зроби веселинку»ХУДОЖНИЦЯМалювала тигра внучка: Замість тигра вийшла... . От Кіндрат, так Кіндрат!Зуб зламав об... . Кіт-рибалка у човніМріє на світанні:— От якби зловить меніКарася в... .
Номер слайду 4
Гра «Чи уважний ти читач?»Тестування1. Які комахи обліпили яблуко?а) Бджоли;б) мухи;в) джмелі.2. З чим Олександр Олесь порівнює степ зимою?а) З ватою;б) з периною;в) з пухом
Номер слайду 5
3. Де Арсен уперше побачив Ласочку?а) На кручі;б) на березі;в) в човні.4. Де знаходиться Опішня?а) На Київщині;б) на Полтавщині;в) на Сумщині.
Номер слайду 6
Яке місто стоїть над річкою Уж?а) Ужгород;б) Золочів;в) Мукачеве.6. Хто викопав ставок біля козацького села?а) Запорожці;б) селяни;в) літні люди.
Номер слайду 7
З’єднайте назву твору з автором«Як не любить той край...» Анатолій Качан«Євшан» Григір Тютюнник«Я хочу на озеро Світязь...» Володимир Сосюра«Летючий корабель» Марко Вовчок«Ласочка» Ліна Костенко«Літній ранок» Надія Кир’ян
Номер слайду 8
«Пригадай твір та його автора»Така краса, висока і нетлінна,Що хоч спинись і з Богом говори... Долиною повилась річечка, наче хто кинув нову стрічку на зелену траву. Це і є найвища ознака майстерності художника, у руках якого оживає глина