Реалізація компетентнісного підходу в організації та проведенні літніх мовних таборів з учнями молодших класів
Голова - щоб слухати. Вуха - щоб чути. Очі - щоб бачити. Руки - щоб їх піднімати. Серце - щоб усе відчувати і сприймати.
Сонце гріє – аж пече,з сома в морі піт тече,радить сому сонний кит:- Покупатись, соме, слід!Скоромовка
ЛІТО
Тема уроку: Марко Вовчок “Літній ранок”. Казкова квітка Петриківки.
Довідкове бюро
Читання луноюлукипташкисхованокздіймаєтьсяросяниминавкругижиттєдайногопрокидається
Гра“Літературознавці” - знайди порівняння; - добери епітети.
Гра“Пошуковці” Знайди речення зі словами: “пеленою”, “гори”, “пташки”, “луки”, “жвавості”
Гра“Прислів’я з лего” сонцевоскресаєгрієсонцесяєприрода
Фізкультхвилинка
Робота за стратегією“Що? – Отже, що? – Що тепер?”
Зображення природи в картинах відомих художниківІ. Шишкін"Літо в лісі"
М. Гордєєва«Літній день»
Квітка Петриківки
• Сьогоднішній урок навчив мене ... • Прочитаний твір спонукає мене ... • Найцікавішим завданням було ... Вправа«Незавершене речення»
Дякую за увагу!
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект