На минулому уроці: Об'єкт — це будь-який елемент довкілля, який має назву і певні властивості (ознаки). Є об'єкти живої природи (рослини, квіти, люди), явища і події.
Номер слайду 3
Множина — це група об'єктів з однаковими властивостями. Наприклад: береза, ромашка, шипшина — це рослини, а стіл, диван, ліжко — це меблі. Підберіть спільну назву для кожної групи об'єктів.• Кіт, єнот, кит, заєць, олень.• Черепаха, кобра, крокодил, вуж.• Орел, качка, соловей, лелека, страус.• Лящ, карась, акула, тунець, лосось.
Номер слайду 4
Операції з множинами — це дії, які застосовуються до всіх об'єктів цих множин. Деякі операції зображують у вигляді діаграм Ейлера-Венна,- або коротко — діаграм Венна.
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Логічні операції≪або≫, ≪І≫, ≪не≫
Номер слайду 7
Закономірності
Номер слайду 8
Факти і судження. Для розвитку критичного- мислення важливо розрізняти факти і судження. Факти — це встановлена інформація, яка не залежить від думки людей або відповідає науковим висновкам. Судження — це оціночні висловлювання людей. Наприклад, температура повітря 10 °С — це факт,а висловлювання «надворі холодно» - судження. Факти – це завжди інтина, судження можуть бути істинними (правдивими) або хибними (помилковими).