Ігри на логіку. Найважливішим аспектом розвитку дитини є формування послідовного логічного мислення. Для того, щоб краще орієнтуватися у життєвих ситуаціях, пояснювати різноманітні явища, вміти чітко відстоювати власну думку, дітям необхідно розвивати логіку. Ось декілька цікавих ігор: Логічні задачі в шкільному курсі математики
Задача 4. Думай частинами від цілого Умова: За правилами користування, вантажний ліфт у готелі вміщує і може перевезти не більше 15 дорослих або не більше 20 дітей. Питання: Яке найбільше число дітей може їхати в ліфті з шістьма дорослими?Умова: За правилами користування, вантажний ліфт у готелі вміщує і може перевезти не більше 15 дорослих або не більше 20 дітей. Питання: Яке найбільше число дітей може їхати в ліфті з шістьма дорослими?
Задача 6. Групування об'єктів. Умова: На відпочинку тато, мама, син, дочка і бабуся вирішили покататися. Вони взяли напрокат 3 велосипеди і 2 скутери. У тата і мами виявилися різні транспортні засоби, а у тата і дочки - однакові. Питання: Син і мама поїхали на різному транспорті. На чому поїхала бабуся?
Задача 7. Розбираємо, міркуємо. Умова: Єгор, Іван і Сергій - друзі. У них різні захоплення: один пише вірші, другий грає в футбол, а третій - шахіст. Якось один з них повідомив іншому: «Іван, ми обіграли суперника з рахунком 2: 1. Я зміг відбити всі пенальті! ».Іван тут же відправив їх товаришеві sms-повідомлення такого змісту: «Сергій, терміново придумай віршик про перемогу наших футболістів». Завдання: Як ти гадаєш, як звати футболіста.
Відповіді4. Правдомовець говорить правду. Значить, кіт-везунчик НЕ рудий. Брехунець завжди говорить неправду. Значить, додому візьмуть НЕ білого кота. НЕ рудий і НЕ білий, значить, чорний5. У Віки був зелений олівець, у Поліни - синій, у Миколки - червоний. 6. Максимальний вантаж, який може безпечно перевозити ліфт - 15 дорослих або 20 дітей. П'ята частина цього максимального вантажу - це троє дорослих або четверо дітей. Якщо в ліфт зайдуть 6 дорослих (дві частини від загальної допустимої маси), діти можуть доповнити три частини, що залишилися:4 ∙ 3 = 12.7. 6 - 2 - 3 = 1.8. У тата і мами були різні транспортні засоби. Позначимо їх колами різного кольору. Доповнимо схему відповідно до умови: у тата і дочки - однаковий транспорт, у мами і сина - різний. Очевидно, що у тата, дочки і сина - однаковий транспорт. Це велосипеди, тому що їх було 3. Виходить, що у мами і бабусі - скутери.9 Перше повідомлення про перемогу адресовано Івану, це означає, що він не футболіст. З наступної умови задачі зрозуміло, що вірші пише Сергій. Значить, в футбол грає Єгор.19. У фіолетовому квадраті сума чисел в усіх напрямках дорівнює 21. У синьому квадраті правила «магічного» не виконуються.