6 травня о 15:00Вебінар: Продуктивна робота наприкінці семестру: онлайн-тести, проєкти та творча діяльність

Урок "Порівняння десяткових дробів" 5 клас

Про матеріал
Шановні колеги, пропоную вашій увазі розробку року з математики в 5 класі на тему "Порівняння десяткових дробів". Тип уроку: урок засвоєння нових знань. Успіхів вам і вашим дітям!
Перегляд файлу

5 клас, математика

Тема: Порівняння десяткових дробів.

Мета:
Навчальна  формування математичних компетентностей учня: продовжити форму-вати в учнів поняття про десятковий дріб; запис і читання десяткових дробів; формувати в учнів поняття порівняння десяткових дробів та правила порівняння десяткових дробів; уміння порівнювати десяткові дроби;

Розвивальна – розвивати увагу, уяву, логічне мислення, розумові здібності та пізнавальну активність учнів; вміння співпрацювати, культуру математичного мовлення та письма; критичне та системне мислення; здібності до самоаналізу; вміння застосовувати набуті знання на практиці; формування здоров’язбережувальної компетентності;

Виховна – виховувати творчу, розумну, креативну особистість; створити умови для загального розвитку учнів.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Обладнання: корзинка, картки з завданнями для актуалізації знань, картки з українським алфавітом, картки для розшифрування теми уроку, картки з десятковими дробами, стікери, картки для оцінювання.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Перевірка присутності та готовності до уроку.

ІІ. Перевірка домашнього завдання. (збираю зошити)

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

Вправа «Корзинка завдань»: діти по черзі витягають папірець з завданням і виконують його (або читають записаний десятковий дріб, або записують його на дошці).

11, 25

Вісім цілих три сотих

1, 009

Тридцять цілих п’ятдесят чотири тисячних

32, 032

Двадцять п’ять тисячних

50,5

Три цілих триста двадцять одна тисячна

100,001

Десять цілих дванадцять сотих

45,0045

Тридцять три цілих три сотих

99, 003

Дев’яносто дві цілих одна десята

ІV. Повідомлення теми, мети, завдань уроку і мотивація навчальної діяльності.

1) Прийом «Дешифратор»

За допомогою українського алфавіту діти мають розшифрувати тему уроку (наприклад, слово «16 12 22» - це «Л І С», оскільки 16 буква – це «Л», 12 – «І», 22 – «С») та заповнити таблицю.

20

19

21

12

3

18

33

18

18

33

П

О

Р

І

В

Н

Я

Н

Н

Я

 

6

7

22

33

23

15

19

3

11

26

Д

Е

С

Я

Т

К

О

В

И

Х

 

6

21

19

2

12

3

Д

Р

О

Б

І

В

 

2) Офіційна рекомендація американського Управління з харчових продуктів та ліків (Food and Drug Administration, FDA) щодо споживання овочів і фруктів така: 0,5-0,65 кг овочів та 0,200 кг фруктів на добу.

  • Давайте поміркуємо, а чого потрібно їсти більше: овочів чи фруктів?
  • Щоб дати відповідь на це питання що потрібно з цими числами зробити?

На сьогоднішньому уроці ми з вами навчимося порівнювати десяткові дроби.

V. Пояснення нового матеріалу.

Робота з підручником (параграф 35, ст. 202).

VІ. Закріплення нового матеріалу. Фізкультхвилинка

  1. Вправа 1177 (письмово з обговоренням)
  2. Вправа «Коло порівнянь»

Кожна дитина обирає картку з десятковим дробом, а вчителеві дістається картка з знаками порівняння. Діти стають в коло. Вчитель ходить між учнями і стає між деякими двома дітьми. Діти мають подивитися на знак вчителя і стати таким чином, щоб нерівність була правильною.

Пауза – діти п’ють воду.

  1. Робота в групах

Клас об’єднується в дві команди. В кожній команді обирають лідера. Кожна команда отримує картки з десятковими дробами. Обидві команди розташовують дроби в порядку зростання. На все – 7 хвилин (вправа 1181). Лідер оцінює команду, команда оцінює лідера:

- Працював не на повну силу, допускав невеличкі помилки (2 б.).

- Добре попрацював, але мав декілька помилок, які вже в змозі виправити (3 б.).

- Дуже добре попрацював, без помилок (4 б.).

VІІ. Підсумок уроку. Оцінювання

  1. Повторення вивчених правил (Метод «Мікрофон»).
  2. Повернення до питання, яке задавали на початку уроку. Діти відповідають, що потрібно їсти більше овочів.
  3. Рефлексія.

Кожен учень має стікер, на якому пише враження від уроку ( що сподобалося, що зрозумів, що вдавалося не зовсім легко і т.д.). Потім цей стікер чіпляє до дошки.

  1. Оцінювання

Максимальна кількість балів

«Дешифратор»

2

«Коло порівнянь»

2

Вправа з підручника

2

Робота в групах

4

Доповнення

2

 

12 б.

 

VІІ. Домашнє завдання (по рівнях)

С.р.______________________________________________________________________Д.р.______________________________________________________________________В.р.______________________________________________________________________


 

 

 

 

docx
Додано
16 лютого
Переглядів
259
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку