Презентація до уроку з природознавства для учнів 5 класу за підручником О.Г. Ярошенко, Світоч, 2018
Стане в нагоді вчителям - предметникам при вивченні теми "ЛЮДИНА-ЧАСТИНА ПРИРОДИ".
Чи однакові умови для життя людей на всій території Землі?Біля полюсів низька температура і крига. Немає умов для росту рослин і розвитку тварин, проживання людей. ВПЛИВ ПРИРОДИ НА РОЗСЕЛЕННЯ ЛЮДЕЙПомірні широти – помірна кількість тепла і вологи. Найкомфортніші умови, найбільше скупчення населення. Територія Землі біля Екватору отримують найбільшу кількість тепла і вологи, немає зміни пір року. Розвинена рослинність, чисельне населення
Виготовлення меблів, використання для опалення. Вивітрювання ґрунтів, зменшення кількості кисню та збільшення вуглекислого газу у повітрі. Сполучення між країнами, містами, селами. Знищення екосистем, родючих ґрунтів, накопичення у надрах Землі шкідливих речовин. Освоєння нових земель для будівництва доріг, технічних споруд. Знищення екосистеми Болото
Задумайся, людино!Чи можеш ти сказати світу: Я – господар на Землі!«Так», - скажеш ти, Але ж то – ні. Що робиш ти? Господарюєш?Ні, навколо себе все руйнуєш. Ти – чисту річку забруднив,Довкілля нафтою залив, Рослинка дихати не можеІ їй ніхто не допоможе. Тварина вже від нас тікає, Бо жити хоче, а вмирає. Та з кожним роком вид зникає, А час тихесенько спливає. Чи зупинився ти?Ні, ти все будуєш. Заводи, фабрики купуєш, Нафту, газ видобуваєш. Але як гадаєш, чи завжди так буде?Чи матінка-природа це забуде?Що знищив, зруйнував – ти відбудуєш?То ж поміркуй, чи добре ти господарюєш.
Людина належить до живої природи і відрізняться від інших живих організмів вмінням розмірковувати. Саме ця особливість має велику силу: людина сьогодні може допомогти природі, створити умови для життя комфортні людині і природі. Узагальнюємо вивчене. Як може людське мислення допомогти природі?Що ми можемо зробити з вирубаним лісом, забрудненими водами і повітрям?Чи можна сказати, що людина, впливаючи на природу, впливає на саму себе?